Κυριακή 12 Ιουνίου 2022

ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ. Καταργούνται τα πιστοποιητικά εμβολιασμού όσων έκαναν το μπόλι πλασέμπο γιατί δεν περιείχε μέσα το θανατηφόρο…ΓΡΑΦΕΝΙΟ!!!


Ακούστε τι λέει στο βίντεο! Ακόμη και νόμιμο πιστοποιητικό να έχεις ότι έχεις κάνει το εμβόλιο σε βρίσκουν αν το έχεις κάνει κανονικά η όχι. Δυστυχώς είναι και για ετοιμασία σφραγίσματος των ανθρώπων τα μπόλια του κορωνοιου.....
 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

 

Είναι σφράγισμα των προεσχατιων ....ΣΑΣ ΤΑ ΕΛΕΓΑΑΑΑΑΑ

Ευτυχια Σπελ

4 σχόλια:

  1. «Ο εμβολιασμός του γιου μου ήταν η χειρότερη απόφαση της ζωής μου».
    «Είχε μυοκαρδίτιδα».
    «Ο γιος μου πέθανε μπροστά στα μάτια του καλύτερου φίλου του».
    «Η FEMA επικοινώνησε μαζί μου για να αλλάξει την αιτία θανάτου του γιου μου σε COVID, ώστε να μπορέσουν να με βοηθήσουν οικονομικά»

    https://twitter.com/GillesWell/status/1535911533724811264


    ΑΓΓEΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άμα στο λέει ο Παγιάτης και αναλαμβάνει και την ευθύνη!... Αυτός μόνο με ανευθυνότητα και σκιώδη κίνητρα κινείται στους χώρους της εσκεμμένης παραπληροφόρησης και της ρουφιανιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. «Ο εμβολιασμός του γιου μου ήταν η χειρότερη απόφαση της ζωής μου».
    «Είχε μυοκαρδίτιδα».
    «Ο γιος μου πέθανε μπροστά στα μάτια του καλύτερου φίλου του».
    «Η FEMA επικοινώνησε μαζί μου για να αλλάξει την αιτία θανάτου του γιου μου
    σε COVID, ώστε να μπορέσουν να με βοηθήσουν οικονομικά»

    https://twitter.com/GillesWell/status/1535911533724811264

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive