Τρίτη 17 Μαΐου 2022

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ ΣΧΟΛΙΟ ΗΜΕΡΑΣ. ΚΑΘΑΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΩΝΗ




 

1 σχόλιο:

  1. Θυμίζω στα #μμε_ξεφτιλες που πανηγυρίζουν τη νίκη της #Ουκρανιας στην #Eurovision που ψηφίστηκε λόγω της εισβολής της Ρωσίας,ότι όταν εμείς το 76 στείλαμε στη #Γιουροβιζιον τραγούδι διαμαρτυρίας για την εισβολή των Τούρκων στην #Κύπρο με το ζόρι τραγουδήσαμε & βγήκαμε 10οι στους 18

    https://twitter.com/dstefanos/status/1525782455944454150?cxt=HHwWjIC9senD1awqAAAA

    AKOYΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕI Η ΜΑΡΙZA ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
    ------
    Eurovision-1976-Greece panagia mou panagia mou Mariza Κox

    https://www.youtube.com/watch?v=BTZNs2gdio8
    ΣΤΙΧΟΙ
    Κάμπος γεμάτος πορτοκάλια, όι όι, μάνα μου!
    Που πέρα ως πέρα απλώνετ’ η ελιά
    Γύρω χρυσίζουν τ’ ακρογιάλια, όι όι, μάνα μου!
    Και σε θαμπώνει, θαμπώνει η αντηλιά

    Στον τόπο αυτό όταν θα πάτε, όι όι, μάνα μου!
    Σκηνές αν δείτε, αν δείτε στη σειρά
    Δε θα `ναι κάμπινγκ για τουρίστες, όι όι, μάνα μου!
    Θα `ναι μονάχα, μονάχα προσφυγιά

    Παναγιά μου, Παναγιά μου, παρηγόρα την καρδιά μου!
    Παναγιά μου, Παναγιά μου, παρηγόρα την καρδιά μου!

    Κι αν δείτε ερείπια γκρεμισμένα, όι όι, μάνα μου!
    Δε θα `ναι απ’ άλλες, απ’ άλλες εποχές
    Από ναπάλμ θα `ναι καμένα, όι όι, μάνα μου!
    Θα `ναι τα μύρια χαλάσματα του χτες

    Κι αν δείτε γη φρεσκοσκαμμένη, όι όι, μάνα μου!
    Δε θα `ναι κάμπος, `ναι κάμπος καρπερός
    Σταυροί θα είναι φυτεμένοι, όι όι, μάνα μου!
    Που τους σαπίζει, σαπίζει ο καιρός

    Παναγιά μου, Παναγιά μου,παρηγόρα την καρδιά μου!
    Παναγιά μου, Παναγιά μου,παρηγόρα την καρδιά μου!

    ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ
    Η τραγουδίστρια είναι στα μαύρα δηλώνοντας το πένθος για τα θύματα που προκάλεσε η τουρκική εισβολή στην Κύπρο, το 1974.
    Φοράει αλεξίσφαιρο γιλέκο V κάτω, λόγω των απειλών κατά της ζωής της.
    Η εθνική τηλεόραση της Τουρκίας διέκοψε τη σύνδεση με τη Eurovision κατά τη διάρκεια αυτής της παράστασης και παρουσίασε το τουρκικό εθνικό τραγούδι.
    Η Κύπρος παραμένει διχασμένη, η τουρκική εισβολή παραμένει ατιμώρητη και πολλοί Κύπριοι εξακολουθούν να αγνοούνται.

    ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive