Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2022

Ο αστέρας του τένις Τζόκοβιτς ορκίζεται να μποϊκοτάρει τα μεγάλα τουρνουά αν απαιτήσουν να του κάνουν Vaxxed."Αυτό είναι το τίμημα που είμαι διατεθειμένος να πληρώσω"

Ο παγκόσμιος άσος του τένις Νόβακ Τζόκοβιτς επιμένει στα όπλα του και αρνείται να κάνει τα εμβόλια
COVID, υποσχόμενος να μποϊκοτάρει τόσο το τουρνουά του Γουίμπλεντον στο Λονδίνο όσο και το Γαλλικό Όπεν στο Παρίσι, αν οι διοργανωτές του πουν ότι πρέπει να εμβολιαστεί για να λάβει μέρος....

Μετά τη φυλάκισή του και την τελική απέλασή του από την Αυστραλία τον περασμένο μήνα, ο Τζόκοβιτς μίλησε για πρώτη φορά, διαβεβαιώνοντας ότι "το σώμα μου είναι πιο σημαντικό από οποιονδήποτε τίτλο ή οτιδήποτε άλλο".

Σε συνέντευξή του στο BBC, ο πολυνίκης του γκραν σλαμ δήλωσε: "Αυτό είναι το τίμημα που είμαι διατεθειμένος να πληρώσω", όταν ρωτήθηκε αν θα χάσει και άλλες διοργανώσεις σε περίπτωση που επιβάλλουν τον εμβολιασμό των συμμετεχόντων.

"Προσπαθώ να είμαι σε αρμονία με το σώμα μου όσο το δυνατόν περισσότερο μπορώ", συνέχισε ο Τζόκοβιτς και πρόσθεσε: "Για μένα, ως επαγγελματίας αθλητής ελίτ, πάντα εξέταζα και αξιολογούσα προσεκτικά οτιδήποτε έρχεται, από τα συμπληρώματα, τα τρόφιμα, το νερό που πίνω ή τα αθλητικά ποτά, οτιδήποτε πραγματικά έρχεται στο σώμα μου ως καύσιμο".

"Με βάση όλες τις πληροφορίες που πήρα, αποφάσισα να μην κάνω το εμβόλιο", δήλωσε ακόμη.

 

Όταν ρωτήθηκε αν είναι αντιεμβολιαστής, ο Τζόκοβιτς απάντησε: "Λέω ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να επιλέγει ή να ενεργεί όπως θεωρεί κατάλληλο για τον ίδιο", διευκρινίζοντας: "Ποτέ δεν ήμουν εναντίον του εμβολιασμού".

"Καταλαβαίνω και υποστηρίζω πλήρως την ελευθερία να επιλέξεις αν θέλεις να εμβολιαστείς ή όχι. Δεν έχω μιλήσει γι' αυτό στο παρελθόν και δεν έχω αποκαλύψει τον ιατρικό μου φάκελο και την κατάσταση του εμβολιασμού μου, επειδή είχα το δικαίωμα να το κρατήσω ιδιωτικό και διακριτικό", εξήγησε η σταρ.

Ο Τζόκοβιτς δήλωσε ότι είναι διατεθειμένος να παραιτηθεί από το να γίνει στατιστικά ο μεγαλύτερος παίκτης στην ιστορία, αν αυτό σημαίνει ότι διατηρεί την ελευθερία του να επιλέξει να μην εμβολιαστεί.

 

Μιλώντας για την πανωλεθρία στην Αυστραλία, ο Τζόκοβιτς πρόσθεσε: "Ήμουν πραγματικά λυπημένος και απογοητευμένος με τον τρόπο που τελείωσαν όλα για μένα στην Αυστραλία", σημειώνοντας επίσης: "Ο λόγος για τον οποίο απελάθην από την Αυστραλία ήταν επειδή ο υπουργός Μετανάστευσης χρησιμοποίησε τη διακριτική του ευχέρεια για να ακυρώσει τη βίζα μου με βάση την αντίληψή του ότι μπορεί να δημιουργούσα κάποιο αντιεμβολιαστικό κλίμα στη χώρα ή στην πόλη, με το οποίο διαφωνώ εντελώς".

https://summit.news/2022/02/15/tennis-star-djokovic-vows-to-boycott-major-tournaments-if-they-demand-he-gets-vaxxed/

https://youtu.be/rNaIMC4XMhc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive