Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

Η Pfizer Εντείνει τη Διαφήμιση του "blockbuster" φάρμακο για τη Θεραπεία Καρδιακών Παθήσεων, που Προκαλούνται από τα Εμβόλια COVID !!

Μετάφραση Απολλόδωρος: Δείτε το άρθρο του Μιχάλη Νεβραδάκη, Ph.D. 26 Βεβρουαρίου 2022, James FetzerblogΗ Pfizer και η Bristol Myers Squibb αναβίωσαν αυτόν τον μήνα τη διαφημιστική εκστρατεία "Δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή", προτρέποντας τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν καρδιακά προβλήματα να επισκεφθούν τους γιατρούς τους.... Οι δύο φαρμακοβιομηχανίες ανέπτυξαν και εμπορεύονται το Eliquis, το φάρμακο με τις υψηλότερες πωλήσεις για τις ίδιες καρδιακές παθήσεις που σχετίζονται με άτομα που έλαβαν το εμβόλιο COVID της Pfizer.

Δύο μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες επέλεξαν τον Φεβρουάριο, τον μήνα της αγάπης -ή της καρδιάς- για να ξεκινήσουν μια διαφημιστική εκστρατεία που προτρέπει τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν για πρώτη φορά καρδιακά προβλήματα να επισκεφθούν τους γιατρούς τους.

Η Pfizer και η Bristol Myers Squibb (BMS) αναβίωσαν αυτόν τον μήνα τη διαφημιστική εκστρατεία "Δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή", δαπανώντας 1,28 εκατομμύρια δολάρια μόνο για τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Η εκστρατεία προειδοποιεί όσους παρουσιάζουν ταχυπαλμίες και δύσπνοια ότι μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης κολπικής μαρμαρυγής (ΚΜ), εν τω βάθει φλεβικής θρόμβωσης (DVT), άλλων τύπων θρόμβων αίματος και εγκεφαλικών επεισοδίων - τα ίδια είδη καρδιαγγειακών παθήσεων που διαπιστώθηκαν σε άτομα που έχουν λάβει εμβόλια COVID-19.

Η εκστρατεία προτρέπει τους θεατές να αναζητήσουν έγκαιρα ιατρική βοήθεια προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος αυτών των σοβαρών επιπλοκών.

Η "έγκαιρη ιατρική φροντίδα" θα μπορούσε να περιλαμβάνει συνταγογραφούμενα φάρμακα - συμπεριλαμβανομένου του Eliquis, το οποίο αναπτύχθηκε και διατίθεται στην αγορά από καμία άλλη εταιρεία εκτός από την Pfizer και την BMS.

Σύμφωνα με τη δημοσίευση της βιομηχανίας Fierce Pharma:

Το Eliquis, το οποίο περιγράφεται ως "blockbuster φάρμακο για την αραίωση του αίματος και την κολπική μαρμαρυγή (ΚΜ)", αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για τη συμμαχία Pfizer-BMS, αποφέροντας περισσότερα από 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα - πολύ περισσότερα από ανταγωνιστικά φάρμακα όπως το Xarelto (που παράγεται από την Bayer σε συνεργασία με την Johnson & Johnson) και το Pradaxa, που παράγεται από την Boehringer Ingelheim.

Η Pfizer και η BMS επαναλανσάρισαν την εκστρατεία "No Time to Wait" σε συνεργασία με διάφορες οργανώσεις υπεράσπισης και ιατρικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Παγκόσμιας Ημέρας Θρόμβωσης, η οποία εξέφρασε την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία της Pfizer-BMS ως μέσο "εκπαίδευσης" του κοινού.

Χαρακτηριζόμενη ως "εκστρατεία surround-sound" ***, η Pfizer-BMS χρησιμοποιεί την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μεταδώσει το μήνυμα "Δεν υπάρχει χρόνος να περιμένουμε" στο κοινό.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, μια τηλεοπτική διαφήμιση για τη θρόμβωση και την πνευμονική εμβολή (ΠΕ) έκανε το ντεμπούτο της την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, στις 14 Φεβρουαρίου. Η διαφήμιση έδειχνε δύο ασθενείς να περιγράφουν πώς "δεν περίμεναν" για να μιλήσουν στους γιατρούς τους για τα συμπτώματα της AF, της DVT και της PE που είχαν αρχίσει να βιώνουν κατά την εκτέλεση καθημερινών δραστηριοτήτων.

Μιλώντας στην κάμερα, οι δύο ηθοποιοί περιγράφουν συμπτώματα, όπως δύσπνοια και ταχυκαρδία, τα οποία αποτελούν πιθανές ενδείξεις AF, DVT και PE.

Τα επίσημα έντυπα της εκστρατείας προτρέπουν το κοινό να αναλάβει δράση:

"Αυτή τη στιγμή, οι άνθρωποι μπορεί να ζυγίζουν την απόφαση να επισκεφθούν έναν πάροχο υγειονομικής περίθαλψης. Ωστόσο, συμπτώματα όπως πρήξιμο, πόνος, ευαισθησία ή ερυθρότητα στο πόδι, το μηρό ή τη λεκάνη μπορεί ενδεχομένως να σχετίζονται με μια δυνητικά σοβαρή κατάσταση όπως η εν τω βάθει φλεβική θρόμβωση (DVT). Είναι ζωτικής σημασίας να μην παραγνωρίζετε αυτά τα συμπτώματα".

Η BMS, μέσω του εκπροσώπου της, περιέγραψε τους λόγους για την επανεκκίνηση της εκστρατείας:

"Λάβαμε τόσα πολλά θετικά σχόλια από ασθενείς και υποστηρικτές σχετικά με τον αντίκτυπο που είχε αυτή η εκστρατεία στους ασθενείς, που γνωρίζαμε ότι ήταν δική μας ευθύνη να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το πρόγραμμα και να μεταδώσουμε περαιτέρω το μήνυμα.
"Στα μέσα του 2021, αποφασίσαμε να εξελίξουμε την εκστρατεία, με τη νέα γνώση ότι τα συμπτωματικά άτομα που διατρέχουν κίνδυνο για AFib ή DVT/PE μπορεί συχνά να απορρίπτουν τα συμπτώματά τους ή να τα αποδίδουν [η έμφαση προστέθηκε] λανθασμένα σε άλλους παράγοντες υγείας και τρόπου ζωής".

Θα μπορούσε η "λανθασμένη απόδοση", στην προκειμένη περίπτωση, να αναφέρεται στην πραγματικότητα σε περιπτώσεις όπου όσοι είχαν λάβει πρόσφατα εμβόλιο COVID παρουσίασαν την εμφάνιση παθήσεων που σχετίζονται με την καρδιά, σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγώντας στον θάνατό τους;

Η Pfizer επωφελείται από τις ασθένειες που προκαλούνται από το εμβόλιο;

Μήπως η επανέναρξη της εκστρατείας "Δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή" αποτελεί μια προσπάθεια της Pfizer να προβεί σε έλεγχο των ζημιών από την αύξηση των καρδιακών παθήσεων που προκαλούνται από τα εμβόλια - ενώ παράλληλα επωφελείται από την πώληση ενός φαρμάκου που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση των ίδιων παθήσεων;

Υπάρχουν διάφοροι στόχοι που θα μπορούσαν να επιτύχουν η Pfizer και η BMS με την εκστρατεία.

Πρώτον, ξεκινώντας μια διαφημιστική εκστρατεία που προειδοποιεί τους ανθρώπους ότι μπορεί να κινδυνεύουν από ορισμένες καρδιακές παθήσεις, η Pfizer και η BMS "φυσικοποιούν" κατά κάποιο τρόπο τις καρδιακές παθήσεις σε νεαρά ή/και υγιή άτομα.

Δεύτερον, "φυσικοποιώντας" τον επιπολασμό και την πιθανότητα τέτοιων καρδιακών παθήσεων, οι εν λόγω εταιρείες μπορούν να αποσείσουν την ευθύνη για τις παθήσεις αυτές από τα εμβόλια COVID, συμπεριλαμβανομένου του εμβολίου Pfizer-BioNTech.

Τρίτον, με την παραπομπή ασθενών στους γιατρούς τους, η συμμαχία Pfizer-BMS μπορεί να επωφεληθεί άμεσα οικονομικά από την αυξημένη επικράτηση καρδιακών παθήσεων και καταστάσεων στο εμβολιασμένο κοινό - καθώς οι γιατροί συνταγογραφούν περισσότερο Eliquis, το κορυφαίο σε πωλήσεις αντιπηκτικό και φάρμακο για την AF, για τη θεραπεία των συμπτωμάτων τους.

"Κανονικοποίηση" των καρδιακών παθήσεων σε νέους και υγιείς ανθρώπους

Σύμφωνα με την Pfizer και τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), ακόμη και "οι πιο υγιείς αθλητές" κινδυνεύουν πλέον από θρόμβους αίματος, όπως αναφέρεται σε επείγουσα προειδοποίηση που εκδόθηκε αυτόν τον μήνα.

Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι υγειονομικές αρχές τους τελευταίους μήνες έχουν προσφέρει πολλαπλές εξηγήσεις για τους λόγους για τους οποίους οι υγιείς άνθρωποι αναπτύσσουν θρόμβους αίματος και καρδιακές παθήσεις, κατηγορώντας τα πάντα, από τον καιρό και τους λογαριασμούς ενέργειας μέχρι τη χρήση κάνναβης - αλλά όχι τα εμβόλια COVID.

Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα:

  • Σεπτέμβριος 2021: Οι Times of India δημοσίευσαν ένα άρθρο σχετικά με μια "υπενθύμιση των γιατρών" ότι "κανείς δεν είναι πολύ νέος για καρδιακή προσβολή".
  • Σεπτέμβριος 2021: Μια μελέτη έδειξε ότι η χρήση κάνναβης διπλασιάζει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής σε νέους ενήλικες.
  • Οκτώβριος 2021: Η New York Post ανέφερε για "[τ]ην ελάχιστα γνωστή καρδιακή προσβολή που πλήττει "γυμνασμένες και υγιείς" γυναίκες ηλικίας μόλις 22 ετών".
  • Νοέμβριος 2021: Η βρετανική ταμπλόιντ The Sun ανέφερε για "[τ]ον τρόπο με τον οποίο ο κρύος καιρός μπορεί να επηρεάσει το σώμα σας - από τον χειμερινό κόλπο μέχρι τους θρόμβους αίματος".
  • Νοέμβριος 2021: Ένα δημοσίευμα των Times of India αναρωτιόταν γιατί τα καρδιακά επεισόδια "γίνονται συχνά σε 'φαινομενικά' γυμνασμένους ανθρώπους".
  • Νοέμβριος 2021: Το Healthline ανέφερε ότι το ηλεκτρονικό τσιγάρο μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου.
  • Δεκέμβριος 2021: Μια άλλη βρετανική ταμπλόιντ, η Express, προειδοποίησε για την "υγιεινή" διατροφή που "μπορεί να 'αυξήσει' τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής".
  • Ιανουάριος 2022: Το Norton Health μας ενημέρωσε ότι "[η] πρόληψη των καρδιακών παθήσεων στα παιδιά γίνεται όλο και πιο επείγουσα, καθώς όλο και περισσότερα παιδιά εμφανίζουν καρδιακές παθήσεις".
  • Ιανουάριος 2022: Δημοσιεύεται μια έκθεση που προειδοποιεί ότι "ο αθλητισμός μπορεί να σπάσει την καρδιά σας με περισσότερους από έναν τρόπους".
  • Ιανουάριος 2022: Μια έκθεση του CT (Connecticut) Insider ανέφερε ότι περισσότεροι άνθρωποι πάσχουν από καρδιακές παθήσεις και εγκεφαλικά επεισόδια "μετά το COVID".
  • Ιανουάριος 2022: Η Daily Mail προειδοποιεί ότι "[ο] κίνδυνος καρδιακών προβλημάτων μπορεί να αυξηθεί ακόμη και αν πίνετε λιγότερες από τις εβδομαδιαίες μονάδες NHS", αναφερόμενη στις συστάσεις της Εθνικής Υπηρεσίας Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου.
  • Ιανουάριος 2022: Η Sun δημοσίευσε ένα ρεπορτάζ που υποστήριζε ότι ο καιρός μπορεί να "βλάψει" την υγεία κάποιου, οδηγώντας σε καρδιακές προσβολές, εγκεφαλικά επεισόδια ή ουρική αρθρίτιδα.
  • Ιανουάριος 2022: Ένα άλλο δημοσίευμα της The Sun προειδοποιούσε ότι 300.000 Βρετανοί "ζουν με [μια] κρυφή ασθένεια που μπορεί να τους σκοτώσει μέσα σε 5 χρόνια". Η εν λόγω "κρυφή ασθένεια" είναι η στένωση της αορτικής βαλβίδας, μια κατάσταση κατά την οποία η αορτική βαλβίδα της καρδιάς στενεύει.
  • Φεβρουάριος 2022: Το περιοδικό Nature ανέφερε ότι ο κίνδυνος καρδιακής νόσου "εκτοξεύεται στα ύψη μετά το COVID - ακόμη και με μια ήπια περίπτωση".
  • Φεβρουάριος 2022: Ένας γιατρός που παραχώρησε συνέντευξη στο βρετανικό ITV προειδοποίησε ότι η αύξηση των ποσών των λογαριασμών ενέργειας μπορεί να προκαλέσει καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια.

Ο Mark Crispin Miller, καθηγητής μέσων ενημέρωσης, πολιτισμού και επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης και ιδρυτής του News from Underground συνέταξε έναν κατάλογο με αναφορές όπως οι παραπάνω.

Εξετάζοντας περιστατικά και αναφορές μόνο κατά την εβδομάδα 8-14 Φεβρουαρίου, ο Crispin είπε στους αναγνώστες:

"Πριν σημειώσουμε όλους εκείνους των οποίων οι "αιφνίδιοι θάνατοι" έγιναν είδηση μόλις την περασμένη εβδομάδα - "απροσδόκητοι θάνατοι" χωρίς αναφερόμενη αιτία, ή λόγω καρδιακών προσβολών, εγκεφαλικών επεισοδίων, θρόμβων αίματος, καρδιακής ανακοπής ή γρήγορων, επιθετικών καρκίνων (όλα γνωστά ως "ανεπιθύμητα συμβάντα" μετά τον "εμβολιασμό") - ας εξετάσουμε πώς αυτή η πρωτοφανής παγκόσμια έξαρση αιφνίδιων θανάτων αποκρύφτηκε σκόπιμα από τον "ελεύθερο Τύπο μας"".

Ο Millerυπογράμμισε ένα δημοσίευμα του ABC News, "'Σπασμένα καρδιακά' περιστατικά αυξάνονται κατά τη διάρκεια του COVID, ιδίως μεταξύ των γυναικών".

Σε ένα άλλο παράδειγμα, το περιοδικό Science ανέφερε ότι οι γενετιστές βρήκαν την απάντηση στους "αιφνίδιους ανεξήγητους θανάτους παιδιών".

Για παράδειγμα, ο 33χρονος αστέρας του ποδοσφαίρου Sergio Aguero της Μπαρτσελόνα αναγκάστηκε να ανακοινώσει την αποχώρησή του τον Δεκέμβριο του 2021, αφού υπέστη πόνους στο στήθος και ζάλη κατά τη διάρκεια ενός αγώνα τον Οκτώβριο του 2021. Δεν έπαιξε ποτέ ξανά.

Σύμφωνα με τον καρδιολόγο του Aguero, το εμβόλιο δεν ήταν η αιτία για την ασθένεια και την αποχώρησή του.

Ωστόσο, ο ίδιος ο Aguero, σε ερώτηση και απάντηση στο Twitter νωρίτερα αυτό το μήνα, δεν απέρριψε αυτό το ενδεχόμενο, δηλώνοντας: "Δεν ξέρω αν το Covid ή [το] εμβόλιο προκάλεσαν την αποχώρησή μου".

Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ωστόσο, συνεχίζουν να προωθούν την αφήγηση ότι τα εμβόλια δεν έχουν καμία σχέση με την έξαρση των αιφνίδιων ασθενειών ή θανάτων μεταξύ των αθλητών.

Για παράδειγμα, ο Miller ανέφερε ένα άρθρο της Washington Post της 1ης Φεβρουαρίου, το οποίο περιέγραφε ιστορίες αθλητών που πέθαναν λόγω του εμβολιασμού με το COVID ως "ψέμα".

Στη συνέχεια, ο Miller συνέκρινε αυτό που περιέγραψε ως "επαίσχυντο" δημοσίευμα της Washington Post με ένα τεκμηριωμένο χρονοδιάγραμμα αθλητών που υπέστησαν καρδιακή ανεπάρκεια μεταξύ Μαρτίου 2021 και Ιανουαρίου 2022.

Αυτή η σειρά περιστατικών απεικονίζεται και αναλύεται περαιτέρω από το ιστολόγιο "Real Science", το οποίο βρήκε 707 τέτοια περιστατικά μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό το κείμενο και κατέδειξε με γραφική μορφή την απότομη αύξηση των περιστατικών καρδιακής ανεπάρκειας που αφορούν αθλητές κατά τη διάρκεια του 2021 και μέσα στο 2022, καθώς αυξάνεται η πρόσληψη του εμβολιασμού COVID.

Παρ' όλα αυτά, το Politifact, τον Δεκέμβριο του 2021, διαβεβαίωσε το κοινό ότι "[δεν] υπάρχει καμία απόδειξη ότι οι αθλητές κατέρρευσαν με καρδιακά προβλήματα λόγω του εμβολιασμού COVID-19", ενώ τον Νοέμβριο του 2021, το U.S. News & World Report προειδοποίησε ότι "το COVID μπορεί να προκαλέσει [μια] καρδιακή πάθηση σε νεαρούς αθλητές".

Καθώς αυξάνονται οι αναφορές για καρδιακές παθήσεις που προκαλούνται από εμβόλια, μελέτες επιβεβαιώνουν τη σύνδεση

Πολλαπλές μελέτες και αναφορές έχουν επιβεβαιώσει τη σύνδεση μεταξύ των εμβολίων COVID και των καρδιακών παθήσεων.

Οι εκθέσεις αυτές περιλαμβάνουν:

  • Σεπτεμβρίου 2021: Μια έκθεση διαπίστωσε ότι τα έφηβα αγόρια διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο νοσηλείας από το εμβόλιο της Pfizer παρά από το COVID.
  • Νοέμβριος 2021: Ο διάσημος καρδιολόγος Dr. Steven Gundry προειδοποίησε ότι τα εμβόλια COVID της Pfizer και της Moderna "αυξάνουν δραματικά" τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών.
  • Ιανουάριος 2022: Τα δεδομένα από το Σύστημα Αναφοράς Ανεπιθύμητων Συμβάντων Εμβολίων (VAERS) δείχνουν ότι η μυοκαρδίτιδα βρίσκεται στην κορυφή του καταλόγου των τραυματισμών από το εμβόλιο COVID για παιδιά ηλικίας 12 έως 17 ετών.

Εν τω μεταξύ, συνεχίζουν να πληθαίνουν οι αναφορές για προηγουμένως υγιή άτομα που αναπτύσσουν καρδιακές παθήσεις μετά τα εμβόλια COVID.

Ακολουθούν μερικά μόνο παραδείγματα:

  • Ιούνιος 2021: Ένα 13χρονο αγόρι από το Μίσιγκαν πέθανε τρεις ημέρες μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης του εμβολίου COVID-19 της Pfizer.
  • Ιούνιος 2021: Ένας αθλητής που έλαβε τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer εμφάνισε μυοκαρδίτιδα, που προκλήθηκε από το εμβόλιο.
  • Αύγουστος 2021: Ένα αγόρι 14 ετών εμφάνισε μυοκαρδίτιδα μετά τη λήψη του εμβολίου Pfizer.
  • Οκτώβριος 2021: Ένας 17χρονος ανέπτυξε πολυσυστηματικό φλεγμονώδες σύνδρομο και μυοκαρδίτιδα μετά τη λήψη του εμβολίου Pfizer.
  • Δεκέμβριος 2021: Ο θάνατος ενός 26χρονου από φλεγμονή της καρδιάς διαπιστώθηκε ότι προκλήθηκε "πιθανώς" από το εμβόλιο Pfizer.
  • Ιανουάριος 2022: Από αυτοψία διαπιστώθηκε ότι ο θάνατος ενός άλλου 26χρονου από μυοκαρδίτιδα ήταν το άμεσο αποτέλεσμα της λήψης του εμβολίου Pfizer.
  • Φεβρουάριος 2022: Ένα εξάχρονο παιδί εμφάνισε μυοκαρδίτιδα που προκλήθηκε από το εμβόλιο, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να περπατήσει.
  • Φεβρουάριος 2022: Οι νεκροψίες έδειξαν ότι ο θάνατος δύο εφήβων που πέθαναν αμέσως μετά τη λήψη του εμβολίου της Pfizer προκλήθηκε άμεσα από το εμβόλιο.

Εκθέσεις και μελέτες όπως αυτές που αναφέρονται παραπάνω έχουν οδηγήσει σε αυξανόμενες εκκλήσεις για την επανεξέταση ή την πλήρη διακοπή του εμβολιασμού των ανηλίκων, μεταξύ άλλων:

  • Ιανουάριος 2022: Περισσότεροι από 30 εμπειρογνώμονες κάλεσαν τις ρυθμιστικές αρχές του Ηνωμένου Βασιλείου να επανεκτιμήσουν τον εμβολιασμό COVID για παιδιά ηλικίας 12 έως 15 ετών.
  • Ιανουάριος 2022: Δεδομένα αποκάλυψαν ότι οι αναφορές καρδιακών παθήσεων μετά από εμβόλια COVID είχαν αυξηθεί κατά 15.600% σε νέους κάτω των 30 ετών, σε σύγκριση με τα προηγούμενα 31 χρόνια καρδιακώ

Προκάλεσαν επίσης εκκλήσεις για περαιτέρω έλεγχο εκ μέρους των υγειονομικών αρχών, οι οποίες φαίνεται ότι είχαν κάποιο αποτέλεσμα, τουλάχιστον σε ορισμένες περιπτώσεις.

Για παράδειγμα:

  • Οκτώβριος 2021: Η Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων καθυστέρησε την απόφαση για την έγκριση της χορήγησης του εμβολίου Moderna σε εφήβους, επικαλούμενη καρδιακά προβλήματα (ωστόσο, το εμβόλιο της Pfizer εγκρίθηκε παρ' όλα αυτά για την ίδια ηλικιακή ομάδα).
  • Οκτώβριος 2021: Οι υγειονομικές αρχές της Δανίας και της Σουηδίας ανέστειλαν τη χορήγηση του εμβολίου COVID σε νεότερες ηλικιακές ομάδες, επικαλούμενες αναφορές μυοκαρδίτιδας.
  • Δεκέμβριος 2021: Το CDC παρακολουθούσε οκτώ περιπτώσεις φλεγμονής της καρδιάς που αναφέρθηκαν σε παιδιά ηλικίας 5 έως 11 ετών που έλαβαν το εμβόλιο της Pfizer.

Παρ' όλα αυτά, τον Ιανουάριο του 2022, τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) αρνήθηκαν να διερευνήσουν την περίπτωση ενός 13χρονου που πέθανε από μυοκαρδίτιδα λίγες ημέρες μετά τη λήψη του εμβολίου Pfizer, ενώ τον Αύγουστο του 2021, οι γιατροί "υποβάθμισαν" τη σχέση μεταξύ της εμφάνισης μυοκαρδίτιδας σε έναν 25χρονο, και της λήψης του εμβολίου Moderna.

Οι δαπάνες της εκστρατείας "Δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή" είναι ενδεικτικές των ευρύτερων δαπανών μάρκετινγκ των μεγάλων φαρμακευτικών εταιρειών

Οι διαφημιστικές δαπάνες μεγάλων ποσών είναι συνηθισμένο φαινόμενο για τις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες, όπως η Pfizer, όπως έχει ήδη αναφέρει το The Defender.

Για παράδειγμα, ένα άρθρο του Forbes του 2019 ανέφερε ότι η Pfizer ξόδεψε διπλάσια ποσά για μάρκετινγκ/πώληση από ό,τι για έρευνα.

Η έντονη διαφήμιση της Pfizer είναι επίσης εμφανής στην πιο πρόσφατη τριμηνιαία έκθεσή της, για το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Η έκθεση αναφέρει αύξηση 10% - συνολικά 12,7 δισεκατομμύρια δολάρια - στα "έξοδα SI&A" του 2021, στα οποία περιλαμβάνονται το μάρκετινγκ και η διαφήμιση, σε σύγκριση με το 2020, όταν δεν υπήρχε διαθέσιμο το εμβόλιο COVID.

Η έκθεση προβλέπει επίσης ότι τα έξοδα SI&A της Pfizer θα κυμανθούν μεταξύ 12,5 και 13,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.

Η BMS, με τη σειρά της, δαπάνησε 990 εκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση και μάρκετινγκ τόσο το 2020 όσο και το 2021 - αφού δαπάνησε 633 εκατομμύρια δολάρια το 2019.

Συνολικά, οι φαρμακευτικές διαφημιστικές δαπάνες ανήλθαν σε 6,58 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 και αναμένεται να ξεπεράσουν τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2021 - συμπεριλαμβανομένων 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε δαπάνες μόνο για τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Εκτός από τις "παραδοσιακές" εκστρατείες διαφήμισης και μάρκετινγκ, οι φαρμακευτικές εταιρείες υιοθέτησαν ορισμένους πιο δημιουργικούς τρόπους για να προωθήσουν τα προϊόντα τους - και ίσως να αγοράσουν περαιτέρω καλή θέληση από τα μέσα ενημέρωσης.

Σε ένα άρθρο του Οκτωβρίου 2021, το The Defender ανέδειξε διάφορα παραδείγματα της Pfizer ως χορηγού τηλεοπτικών ειδησεογραφικών προγραμμάτων και τμημάτων, από το "Good Morning America" έως το "Anderson Cooper 360°" και το "CBS HealthWatch".

Για παράδειγμα, ένα tweet της 4ης Οκτωβρίου 2021 που αναρτήθηκε στον επίσημο λογαριασμό του CNBC στο Twitter απεικόνιζε την Pfizer με λαμπρούς όρους, συνοδευόμενο από το κείμενο: "πληρωμένη ανάρτηση για την Pfizer".

Και ένα tweet της Pfizer στις 15 Μαρτίου 2021 εξέφρασε υπερηφάνεια για την κυκλοφορία ενός ντοκιμαντέρ του National Geographic, "Mission Possible: The Race for a Vaccine" (Εφικτή αποστολή: Ο αγώνας για ένα εμβόλιο")


Οι απόψεις και οι γνώμες που εκφράζονται σε αυτό το άρθρο είναι αυτές των συγγραφέων και δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις της Children's Health Defense.

Ο Michael Nevradakis, Ph.D., είναι ανεξάρτητος δημοσιογράφος και ερευνητής με έδρα την Αθήνα.


---------------

Δικτυογραφία:

Pfizer Steps Up Advertising for Its ‘Blockbuster’ Drug to Treat Heart Conditions, Including Those Caused by COVID Vaccines - James Fetzer

https://jamesfetzer.org/2022/02/pfizer-steps-up-advertising-for-its-blockbuster-drug-to-treat-heart-conditions-including-those-caused-by-covid-vaccines/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive