Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

Μείνε άνθρωπος κράτα την ανθρωπιά, την φωτιά αναμμένη.Της Νίκης Ζηπίτα

Πολλές φορές με ρωτάνε τι θα κάνεις άμα μας αναγκάσουν?? Πως ???τι ??πως θα ζήσεις??? Η απάντηση μου είναι η εξής....

Δεν με νοιάζει τι αποφάσεις περνούν κάποιοι που την έχουν δει εξουσία....
Δεν με νοιάζει πως θα ζήσω, αυτο που ζούμε τώρα είναι χειρότερο...δεν με φοβίζει καν ο θάνατος οπότε δεν με νοιάζει τίποτα....ο άνθρωπος πάντα βρίσκει τρόπο επιβίωσης θα βρω και εγώ, χιλιάδες χρόνια γίνεται.....οπότε δεν μπορεί κανείς να με αναγκάσει για τίποτα μα τίποτα στον κόσμο....
Η ανθρωπιά μου με νοιάζει αυτή φοβάμαι να μην παγώσει....αυτή προσπαθώ να κρατάω ζωντανή.με όσα γίνονται γύρω μου..... να συνεχίζω να αγαπάω τους ανθρώπους και ας με πληγώνουν όλοι κάνουμε λάθη. ...να μην χάσω εμένα με νοιάζει.οχι τι θα κάνουν αυτοί.....πολεμάω με οποία αντίσταση μπορώ. Για να κρατήσω την φωτιά αυτή μόνο μπορεί να μας δώσει την ζεστασιά που χρειάζεται κάθε άνθρωπος για να νοιώσει ότι έχει ακόμα στις φλέβες του αίμα να βράζει.
Σε συζήτηση με τις κόρες μου
Ρώτησα αν σας αναγκάσουν με την απειλή ότι θα μου κάνουν κακό θα δεχόσασταν
Η απάντηση που πήρα έκανε την ψυχή μου μα φύγει ψηλά από ευχαρίστηση ..
Όχι μαμά γιατί ξέρουμε ότι θα προτιμούσες να πεθάνεις πάρα να γίνει αυτό...
Και δέχτηκα την ίδια ερώτηση. Και είπα σαν μαμά θα πέθαινα αρκεί να μην σας πειράξει κάνεις...και είπαν και οι δύο.οχι θα έκανες ότι και μεις .δεν φοβόμαστε ακόμα και τον θάνατο. Ο θάνατος δεν είναι να τον φοβάσαι
....τώρα είμαι ήσυχη και πιο δυνατή από ποτέ.......γιατί τώρα ξέρω ότι όλα θα τελειώσουν και ότι όλα θα πάνε καλά....
Μόνο η αγάπη είναι το υπέρτατο αγαθό η φωτιά που πρέπει να μείνει πάντα αναμμένη. .....αυτή γέννα τον άνθρωπο αυτή τον θρέφει αυτή τον κράτα ζωντανό. ....αγάπη στον άνθρωπο. ..και αν δεν έχει να σου δώσει δώσε εσύ 2 φορές μια για σένα και μια για κείνους. ...κράτα μόνο την φωτιά αναμμένη ....έτσι τελειώνει το κακό......έτσι δεν μπορεί να νικήσει ποτε....
Μείνε άνθρωπος κράτα την ανθρωπιά, την φωτιά αναμμένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive