Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

Εθνικό πένθος για μένα είναι αυτοί οι Έλληνες.....κανείς άλλος.....

Και αν σας αρέσει αλλιώς τον δρόμο σας. Έλληνες Ελλήνων γη αδέρφια μου, που έχασαν την ζωή τους για να λέω εγώ ότι είμαι ελεύθερη. Αύριο για μένα είναι πένθος για τους χιλιάδες νεκρούς παιδιά γυναίκες άντρες που χάθηκαν βιάστηκαν έγιναν ήρωες... απο κατακτητές, που πήραν ζωές για να γίνουν αφενταδες. Όμως δεν μας πήραν ψυχές ρε...Έλληνες ήρωες.Για την Ελλάδα μου και τους Έλληνες.Τιμη και δόξα παλικάρια μου Νίκη Ζηπιτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive