Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Κύριε δικαστή της ζωής μου, άμεμπτε και ακριβοδίκαιε, τυπικέ και διαβασμένε, γνώστη του σωστού και του πρέποντος, δηλώνω ΕΝΟΧΟΣ!

Μην κουράζεσαι καν, μην ανοίγεις τα σκονισμένα βιβλία σου, που τους κανόνες ορίζουν και τις νόμιμες πράξεις. Δηλώνω ένοχη και γουστάρω γι αυτό!

Μια ένοχη κουβαλάω από την πρώτη μέρα που γεννήθηκα μέχρι και σήμερα και ομολογώ ότι θα την έχω μέχρι τέλους. Μια αμετανόητη ενοχή, συνειδητή και αδιόρθωτη.
Το ομολογώ σου λέω!
Είμαι ένας κατά συρροή ένοχος, που τους κανόνες και τους νομούς σας προκλητικά αγνοώ. Που όλα τα καθώς πρέπει σας και τα ένταξη σας, τα έχω καταστρατηγήσει.... Είμαι ένας αντιρρησίας μυαλού και λογικής δολοφόνος, που “πηδάω” τα πρέπει σας και τα φτύνω στην μούρη, που γελάω με τους νομούς σας και έχω φτιάξει δικούς μου, που τιμάω τα λάθη μου και έχω κάνει πολλά.
Και όσες ποινές και αν μου ρίξεις, δεν θα αλλάξω ποτέ μου.
Θα δραπετεύω από τον κόσμο σας και όνειρα δικά μου θα φτιάχνω.
Θα ονειρεύομαι ένοχα, κάτι κόσμους δικούς μου κάτι κόσμους πιο όμορφους, που δεν κάνουν σε σας. Θα αγαπώ τους ανθρώπους, τους σωστούς και τους λάθος, θα πιστεύω σε αυτούς που έχουν μέσα φωτιές.
Την ψυχή μου θα ακούω και ούτε λέξη από σας.
Θα υποκύπτω στα πάθη μου και θα ζω τις στιγμές μου, θα τις λέω τις αλήθειες μου και ας πειράζουν πολλούς.
Θα είμαι πάντα μια αδάμαστη ονειροπόλος που θα σας μπαίνει στο ρουθούνι. Μια εγκληματικά ρομαντικη που θα σας προκαλεί να την δικάσετε με τις βαρύτερες ποινές σας γιατί σας χαλάει την πιάτσα. Μια διαφορετικη ένοχη στα ματιά σας, που έχει άλλες αξίες και άλλες αρχές. Που λέξεις όπως, αγάπη, μαζί, έρωτας, άνθρωπος, μπέσα, αλήθεια, θεός, τις κουβαλάω μέσα μου και σκοτώνω όποιον μου τις αγγίζει.
Δικαστή της ζωής μου, δηλώνω ένοχη και αλλιώτικη από σένα και γουστάρω γι αυτό.
Όμως δεν θα σε αφήσω να με κρίνεις, καρφί δεν μου καίγεται ποια είναι η γνώμη σου για μένα. Έχω κριτές τους ανθρώπους μου, την ψυχή που έχω μέσα μου και τον δικό μου Θεό.
Έμενα, θα με δικάσει ο θεός μου!

Νίκη Ζηπιτα

1 σχόλιο:

  1. Με ιδιαίτερη καυστικότητα ο κ Ματθίας είπε ότι οι Έλληνες δικαστές διαπλέκονται με την Εκκλησία από θρησκοληψία ή από ωφελιμισμό. Σύμφωνα με τον πρώην πρόεδρο του Αρείου Πάγου, «οι θεοφοβούμενοι δικαστές συχνάζουν σε μονές και εκκλησίες, συναναστρέφονται κατά κανόνα κληρικούς, δεν παρακολουθούν τις κοινωνικές εξελίξεις, είναι αφελείς αλλά και τυπολάτρες, υπερβολικά αυστηροί σε ηθικοθρησκευτικά διλλήματα, στην αναγνώριση ελαφρυντικών υπέρ των κατηγορούμενων και στην επιμέτρηση των ποινών».
    Αλλοίμονο σε όποιον πέσει σε τέτοια σύνθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive