Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021

Ζήσε σαν άνθρωπος. ..σεβασου κάθε πνοή που σου δόθηκε....αγκάλιασε χαμόγελα. Ζήσε Αγάπα......μείνε άνθρωπος.. Της Νίκης Ζηπιτα.

Άκου σε με καλά και ειλικρινά. Γιατί κουράστηκα εγώ γεννήθηκα για να αγαπάω τους ανθρώπους... να τους βλέπω να χαμογελούν να τους αγκαλιάζω. Να ακούω τον πόνο τους και να τους ακουμπάω στον ώμο δεν με νοιάζει τι σχέδια έχουν και ποιοι βαρέθηκα αηδίασα κουράστηκα....πονάει η ψυχή ρε να βλέπω ανθρώπους να χάνονται γιατί φοβήθηκαν. Πονάνε τα σπλάχνα μου κόβεται το αίμα μου στο χαμό ενός παιδιού... με όποιο τρόπο δεν γουστάρω άλλο αυτό το παιχνιδάκι όμως ε....να φοβάται ο αλλος να μην κολλήσει να σε βλέπει σαν λεπρο...να σε κρατάει μακριά να μην βλέπεις χαμόγελα, να ακούς τραγούδια. ...να μιλάς και να μην είναι το θέμα ποιος πέθανε σήμερα???ψεκας ή εμβολιασμένος...μια τρέλα μια παράνοια. ..μου τελείωσε όμως ε...φτάνει όποιος γουστάρει ας γίνει ρομπότ, ρομποκοπ όπως θέλει ρε αδερφέ. ..δεν θα αλλάξω για κανένα μπιπ που θέλει να κάνει έναν άλλο κόσμο.ρε όσο ζήσω θα είμαι άνθρωπος ελεύθερος κυρίαρχος εγώ του εαυτού μου....έχω υπομονή μέχρι αηδίας. Αλλά τους ανηθικους ανθρώπους από κάθε άποψη δεν τους γουστάρω αυτούς που ξεπουλάνε τα πάντα για να γίνουν απλές μηχανές....

Αν χάσουμε την λίγη άνθρωπια μας χαθήκαμε πατριώτη.......γεννήθηκες άνθρωπος. Ζήσε σαν άνθρωπος. ..σεβασου κάθε πνοή που σου δόθηκε....αγκάλιασε χαμόγελα Ζήσε Αγάπα......μείνε άνθρωπος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive