Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Τη δική μας τη σημαία την σήκωσε ψηλά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο ο αθλητής Θοδωρής Ιακωβίδης.

Που έσπασε, που είπε πως εγκαταλείπει γιατί ντρέπεται να πάει στον φυσιοθεραπευτή του επειδή ξέρει πως δεν θα του πάρει λεφτά.
Επειδή δεν έχει. Που μέσα στους πιο αληθινούς λυγμούς του λύγισε κι είπε... -Συγγνώμη εάν κάποιοι νομίζουν πως το βάζω στα πόδια.
Έχω κουραστεί από αυτή την κατάσταση.
Είναι πολύ λυπηρό να ντρέπεσαι να πας στον φυσιοθεραπευτή, επειδή ξέρει την κατάστασή σου.
Δεν το αντέχω άλλο αυτό. Θέλω να σταματήσω, θέλω να ηρεμήσω και θέλω να γυρίσω στους δικούς μου.
Την οικογένειά μου, τους φίλους μου και να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ... που ήταν το κίνητρό μου να συνεχίσω όλα αυτά τα χρόνια»
Τη δική μας τη σημαία τη σήκωσε ψηλά αυτός ο τσακισμένος, ο κουρασμένος. Ο αθλητής Ιακωβίδης.
Θοδωρή είσαι ο δικός μας Ολυμπιονίκης.
Τον δικό μας τον εθνικό ύμνο τον είπες εσύ.
Να είσαι περήφανος αγόρι μου.
Να μην ντρέπεσαι.
Άλλοι πρέπει να ντρέπονται.
Όχι εσύ. Όχι εσύ!
Εσύ απλά κουράστηκες.
Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή".
Gianna Kouka

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive