Τρίτη 18 Μαΐου 2021

Κρήτη: Στο νοσοκομείο 44χρονη μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca

Στο νοσοκομείο Βενιζέλειο νοσηλεύεται μια 44χρονη γυναίκα η οποία είχε εμβολιαστεί με την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca. Επτά μέρες μετά την πρώτη δόση του εμβολίου άρχισε να εμφανίζει τα πρώτα συμπτώματα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και έγινε εισαγωγή της στην Αιματολογική κλινική....  Σύμφωνα με το διευθυντή της ιατρικής υπηρεσίας του Βενιζελείου κ. Λυδάκη «η γυναίκα εισήχθη την Τετάρτη 12 Μαϊου και είχε ελαφρά συμπτώματα γενικής φύσεως. Υπεβλήθη σε εργαστηριακό έλεγχο όπου διαπιστώθηκε διαταραχή πηκτικότητας που ταιριάζει με το σύνδρομο που περιγράφεται μετά τον εμβολιασμό, ωστόσο δεν έχει εμφανίσει καμία επιπλοκή. .Παρακολουθείται για να αποκλειστούν άλλα νοσήματα. Ίσως μετά να καταλήξουμε ότι υπάρχει αιτιολογική συσχέτιση με το εμβόλιο .Είναι ένα νέο σύνδρομο και δεν γνωρίζουμε πως εξελίσσεται».   Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα neakriti.gr, η υπόθεση της 44χρονης. μητέρας τριών παιδιών, διερευνάται και μέχρι στιγμής οι γιατροί δεν έχουν συσχετίσει με βεβαιότητα το περιστατικό με το εμβόλιο, καθώς οι εξετάσεις συνεχίζονται, όπως και η παρακολούθηση της υγείας της.  Τι λέει ο σύζυγός της  Ο σύζυγος της 44χρονης μίλησε στο neakriti.gr και αναφέρθηκε στην περιπέτεια της 44χρονης, η οποία ξεκίνησε μια εβδομάδα μετά τον εμβολιασμό της στις 6 Μαΐου. «Η γυναίκα μου λοιπόν μια εβδομάδα μετά και συγκεκριμένα την περασμένη Τετάρτη, ήταν σε άσχημη κατάσταση, με έντονη θολούρα στα μάτια, πονοκέφαλο και πίεση στο κεφάλι. Από την πρώτη στιγμή υπήρχε υποψία γιατί τα συμπτώματα αναφέρονται από την Ελληνική Αιματολογική Εταιρείας ως επακόλουθα του εμβολιασμού. Επισκεφθήκαμε το Βενιζέλειο, αναφέραμε τα συμπτώματα και πλέον μέχρι σήμερα παραμένει νοσηλευόμενη στην Αιματολογική Κλινική και γνωρίζουμε, σύμφωνα και με τους γιατρούς ότι πρόκειται για θρομβοπενία και έχει καταθέτει κίτρινη κάρτα στον ΕΟΦ», ανέφερε.  «Η γυναίκα μου είναι σήμερα σε αρκετά καλή κατάσταση και δέχεται ισχυρή θεραπεία. Οι γιατροί που είναι από την πρώτη στιγμή από πάνω της, δεν την έχουν αφήσει λεπτό από τα μάτια τους, προχωρώντας σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις, έχοντας μου αναφέρει ότι παρακολουθούν την κατάσταση της υγείας της , αλλά ωστόσο δεν μπορούν προς το παρόν να εγγυηθούν για το πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση της υγείας της», συμπλήρωσε.  Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα έγινε γνωστό ότι άλλη μια γυναίκα, 47 ετών, νοσηλεύεται στο ΠΑΓΝΗ. Η 47χρονη είχε κάνει το εμβόλιο της Astrazeneca στις 3 του μήνα, με την οικογένειά της να υποστηρίζει ότι όλα ξεκίνησαν από τότε.

1 σχόλιο:

  1. Avαδημoσιευση από το site Διοδοτος18 Μαΐου 2021 στις 4:39 μ.μ.

    «Καλησπέρα! Εχτές το βράδυ έκανα μία ανάρτηση.. Δυστυχώς ο πατέρας μου έχει φάει τόση πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ που μου εκλεισε ραντεβού να κάνω το εμβόλιο αλλιώς με διώχνει από το σπίτι. Ζω εδώ σαν μια ξένη, σαν να είμαι η λεπρή, και να υπήρχε μια στο εκατομμύριο να το κάνω με εκβιασμό και φασισμό δεν υπάρχει περίπτωση.

    » Μας κάνανε εχθρούς με τους γονείς φίλους συγγενείς… Έχω μέχρι την ημέρα του εμβολιου ένα μήνα αλλιώς με πετάει έξω κανονικά δεν τον ενδιαφέρει έτσι κι αλλιώς..

    » Εχτές έσβησα την ανάρτηση γιατί ένας…κύριος μου είπε να κάνω το χατίρι των γονιών μου και θα με συγχωρέσει ο θεός.. Ο ΘΕΟΣ δεν έχει καμμία σχέση με αυτό το τερατουργημα κύριε.. Ξανά ανεβάζω την ανάρτηση μου για να μην δεχτούν εκβιασμό να φύγετε!!!!

    » Εγώ είμαι άνεργη,με πρόβλημα υγείας και έφτασε ο εκβιασμός του να μην μου πληρώνει ούτε τα φάρμακα μου και να υποφέρω αλλά δεν θα το υποστώ άλλο, θα φύγω και θα ζήσω ελεύθερη, δεν έχω βοήθεια από πουθενά μόνη μου παλεύω χρόνια και δεν το έβαλα κάτω τα χέρια μου να είναι καλά, μένει να βρω μια δουλειά και να νοικιάσω μία μικρή γκαρσονιέρα να μην ζω αυτό το καθημερινό μπούλινγκ από τους ίδιους μου τους γονείς..

    » Συγνώμη για το κατεβατό αλλά εμείς ορίζουμε την ψυχή και το σώμα μας κανένας άλλος σας ευχαριστώ.»

    Ήρθα σ’ επικοινωνία με την κοπέλα. Μίλησα μαζί της και έχω στη διάθεσή μου τα απαραίτητα στοιχεία.

    Η κοπέλα ζητεί εργασία και στέγη, προκειμένου να φύγει από ένα βαρειά τοξικό περιβάλλον όπου ζει. Νομίζω ότι είναι καθήκον μας να συνδράμουμε με τον τρόπο που μπορεί ο καθ’ ένας μας.

    Κατά προτίμηση, στην περιοχή των Αθηνών.

    Επίσης, μέσα από αυτήν την ανάρτηση, κάνω έκκληση προς τις Εισαγγελικές Αρχές (εάν έχει μείνει ΈΣΤΩ κι ΕΝΑΣ εισαγγελέας με φιλότιμο, ν’ αναλάβει τη διερεύνηση της υπόθεσης. Είναι αδιανόητο να απειλείται ένας άνθρωπος τόσο βάναυσα. Τα στοιχεία που έχω συγκεντρώσει καταδεικνύουν ξεκάθαρη περίπτωση ενδοοικογενειακής βίας.

    Για όσους επιθυμούν να βοηθήσουν, μπορούν να έρθουν σ’ επαφή μαζί μου στο email του ιστολογίου:

    katahanas71@gmail.com

    Επίσης, για τους χρήστες του facebook, μπορείτε να έρθετε σ’ επαφή μαζί μου μέσω του facebook λογαριασμού μου:

    http://www.facebook.com/grg.mtxs

    Το αυτό ισχύει και για όποιον Εισαγγελέα θα είχε το φιλότιμο να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα.

    Τα στοιχεία της κοπέλας δε θα τα δώσω δημόσια, για ευνόητους λόγους. Ωστόσο είναι στη διάθεση όποιου τα ζητήσει.

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.



    Γεώργιος Μεταξάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive