Τρίτη 23 Μαρτίου 2021

Ο Λουράντος διέκοψε τηλεοπτική σύνδεση με το ΣΚΑΪ: Ντροπή σας, φύγετε αμέσως από το φαρμακείο μου.ΒΙΝΤΕΟ

Φανερά ενοχλημένος ήταν ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής κατά τη διάρκεια σύνδεσης με την πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ. "Θεωρώ πραγματικά ως σταθμός ότι έχετε πάρα πολύ χιούμορ, για να μην πω τίποτε άλλο για να είστε σήμερα στο φαρμακείο μου και να μου απευθύνετε τον λόγο, όταν χθες το βράδυ λοιδωρούσατε και το φαρμακείο μου και εμένα προσωπικά με ακατανόμαστες και απαράδεκτες εκφράσεις... Δεν είναι σχόλια είναι η δική σας θέση ως σταθμός" ξεκίνησε την τοποθέτησή του ο Κωνσταντίνος Λουράντος και στη συνέχεια η ένταση ανέβηκε περισσότερο. "Δεκτό σας, ενόχλησε" του απάντησε ο Δημήτρης Οικονόμου, με τον φαρμακοποιό να του απαντά "δεν ανήκω στους πρόθυμους, σε αυτούς που μπορούν να ανταποκριθούν σε έναν σχεδιασμό του σταθμού σας".








"Δεν είναι η ενόχληση που προκάλεσε το σχόλιο σε μένα γιατί ειδικά για αυτή την περίπτωση μάλλον μου κάνατε διαφήμιση παρά με υποβαθμίσατε" συνέχισε ο κ. Λουράντος, αλλά στο τέλος ζήτησε από την δημοσιογράφο να αποχωρήσουν από το φαρμακείο του.

"Εγώ εκπροσωπώ τον κλάδο μου, ο οποίος πολλές φορές και συνεχώς έχει αναδειχθεί ως προστάτης της υγείας και έχει ανταποκριθεί με δωρεάν προσφορά" τόνισε. "Δεν είχα σκοπό να μπω σε μια διαδικασία συζήτησης ειδικά με τον ΣΚΑΙ" συμπλήρωσε. Ο κ. Λουράντος έκλεισε τη σύνδεση φωνάζοντας την γνωστή ατάκα "άντε γειά".

"Έκανα υπομονή, σηκωθείτε και φύγετε από τον χώρο που σας φιλοξενεί και λοιδορήσατε χθες. Ντροπή σας, έχετε θράσος, άντε γειά σας. Φύγετε αμέσως από το φαρμακείο" είπε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive