Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

''..ΓΕΝΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΙΚΑΙΑΣ...'' ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΨΕΥΔΟΥΣ. ΦΩΤΟ

...Μου τις έστειλε ο φίλος μου, ο Νίκος Σμύρος. Προς μια ακόμα επιβεβαίωση της απάτης. Για την οποία προφανώς πια και οι εισαγγελείς απαξιώνουν την παρέμβασή τους. Εικόνες αντίθετες με τα όσα ισχυρίζονται, ψευδώς, τα πουλημένα κανάλια. Που εξακολουθούν να κοροϊδεύουν και να τρομοκρατούν τον κόσμο. Με τις τουλάχιστο 7-8 φωτογραφίες που μου έστειλε ο καλός μου φίλος, ο Νίκος Σμύρος, μου γράφει....<< Φίλε μου Πάνο καλησπέρα Σου εύχομαι υγεία, δύναμη και αισιοδοξία. Σήμερα το απόγευμα στις 4.30, πήγα στο Κρατικό Νοσοκομείο Νικαίας, Αγιος Παντελεήμων... Και στο κτίριο ''Μαντούβαλου'' για να βγάλω μια μαγνητική στον ώμο. Ειλικρινά πήγα φοβισμένος. Πίστευα πως θα δω γιατρούς, με στολές αστροναύτη.

Και τους νοσηλευτές να τρέχουν με τα φορεία, μεταφέροντας ασθενείς. Να δίδεται μια ''μάχη'' σωτηρίας, των ασθενών, όπως τόσο..περιγραφικά και τα κανάλια εξιστορούν. Πίστευα πως θα ζούσα έναν ''συναγερμό'' με τα ασθενοφόρα, να πηγαίνο-φέρνουν ασθενείς. Όπως τα κανάλια δείχνουν. Μέχρι τις 6.30 που έφυγα, Πάνο μου, το νοσοκομείο ήταν άδειο. Ψυχή δεν κυκλοφορούσε, σε κανένα κτίριο. Όταν σου λέω άδειο το νοσοκομείο, το εννοώ. Καμία απολύτως σχέση, επαναλαμβάνω, με αυτά που δείχνουν κάθε μέρα τα κανάλια. Σου στέλνω και τις φωτογραφίες, αν νομίζεις πως είναι άξιες σχολιασμού. >> Αχ Νίκο μου.. Εγώ τι να σχολιάσω; Οι νοήμονες συμπολίτες μας, ξέρουν, το δούλεμα που πέφτει στον λαό. Το σχόλιο μαζί με τα εντάλματα σύλληψης των απατεώνων, ο εισαγγελέας έπρεπε να το κάνει. Σε κυβέρνηση, γιατρούς, κανάλια.. Σε όλους αυτούς που ποντάρουν στην αφέλεια η και στη ευκολοπιστία του λαού. Με στόχο να τους οδηγήσουν σαν πρόβατα στη σφαγή, στα εμβολιαστικά κέντρα. Κάποια στιγμή η αλήθεια θα εξαπλωθεί. Και τότε να δω κάποια γιατρουδάκια που θα βρούνε να κρυφτούν.

Panos Kaloudas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive