Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έκανε το διπλό εμβόλιο και κόλλησε χθες – Δεν τον κάλεσε κανείς από τον ΕΟΔΥ

Η περίπτωση του Ν.Β., ο οποίος ασθενεί εδώ και δύο ημέρες, είναι από τις πιο σπάνιες που μπορεί να συμβεί σε κάποιον.  Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτει αποκλειστικά στο magdasnew.gr και τη Μάγδα Τσέγκου, ο Ν.Β. δημόσιος υπάλληλος στο επάγγελμα, βρέθηκε... μετά από μαζική εξέταση που έκαναν με τους συναδέλφους τους στην υπηρεσία που εργάζεται, θετικός στον κορονοϊό.   Όπως λέει ο ίδιος, «Προχθές βρέθηκα θετικός στον κορονοϊό, ενώ έχω κάνει το εμβόλιο στις 25 Ιανουαρίου την πρώτη δόση και στις 19 Φεβρουαρίου, την δεύτερη δόση.»  Μου ανέφερε πως ήταν ανήσυχος από την εξέλιξη της υγείας του, καθώς μίλησε με τέσσερις διαφορετικούς γιατρούς και του είπαν διαφορετικές εξηγήσεις ο καθένας.   «Οι τέσσερις γιατροί που μίλησα, για να δω τι θα μου πούνε, έχουν ο καθένας τη δική του άποψη. Ό ένας γιατρός, μου είπε ότι πρέπει να κάνω τεστ αντισωμάτων, γιατί πρέπει να δούμε αν είναι τα αντισώματα του εμβολίου αυτά που έχω τώρα. Ό άλλος γιατρός, μου είπε ότι κάτι λάθος πρέπει να έχει γίνει με το τεστ. Ό τρίτος, μου είπε ότι δεν παίζει κανένα ρόλο και ο τέταρτος είπε ναι, κολλάς, αλλά το περνάς πολύ απαλά και δεν υπάρχει μετάδοση.»  «Με τον ΕΟΔΥ δεν έχω επικοινωνήσει, μόνο με γιατρό της υπηρεσίας μας. Και μου είπε να καθίσω 10 μέρες καραντίνα και μετά να επικοινωνήσω πάλι, για να ξανά κάνω test. Εγώ έκανα ένα τεστ και ήταν μοριακό. Έκανε και η σύζυγός μου και το παιδί μου και περιμένουμε να βγουν τα αποτελέσματα τους.  «Η κατάσταση της υγείας μου είναι πολύ καλή με οξυγόνο 99%, είμαι ασυμπτωματικός και έκανα το τεστ γιατί είχαμε στο γραφείο μας ένα κρούσμα τη Δευτέρα το πρωί. Έτσι πήγαμε όλοι μαζί οι συνάδελφοι και κάναμε τεστ και το έκανα και εγώ. Εγώ, είμαι ο μοναδικός που έχω εμβολιαστεί και βγήκα θετικός και όλοι οι υπόλοιποι, δεν έχουν κάνει το εμβόλιο και είναι αρνητικοί.»  Και έκλεισε λέγοντας, «Τώρα περιμένω με αγωνία να δω αν έχει κολλήσει το παιδί μου και η γυναίκα μου που δεν έχουν κανένα σύμπτωμα.»

2 σχόλια:

  1. Οσα καί νά κανεις στο τελος
    θα διασωληνωθείς������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είστε πειραματόζωα. Ξυπνήστε.
    .
    Η επίσημη έκθεση της ΒΡΕΤΑΝΊΑΣ (από 9 Δεκεμβρίου 2021-21 Φεβρουαρίου 2021) για τις παρενέργειες στα εμβόλια.

    diodotos-k-t.blogspot.com
    .
    ΠΗΓΉ :vradini. gr

    .
    ΔΙΑΔΏΣΤΕ
    ΠΡΟΣΤΑΤΈΨΤΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΆΤΕ....
    ΌΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΊΤΕ.

    .
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive