Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΠΑΝΔΗΜΙΑΣ !!!

ΠΡΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ:ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΑ EMAILS ΣΑΣ !!! -ΤΟ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ- ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!...

Α Ν Υ Π Α Ρ Κ Τ Α “ΘΕΤΙΚΑ” ΤΕΣΤ ,
Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ι Κ Α ΑΡΝΗΤΙΚΑ ,
ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΟΓΡΑΦΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΙΟΥΣΗ, 83 ΕΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΟΝΤΑΡΙ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ,
ΜΕ ΤΟ ΕΜΦΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΗΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΣΤΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΣΤΟΝ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ
ΜΕ ΤΟ ΕΜΦΡΑΓΜΑ ΠΟΥ Δ Ε Ν ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΕΦΑΝΙΟΓΡΑΦΗΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ , ΑΛΛΑ … RΑPID TEST TOY ΚΑΝΑΤΕ , ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΦΟΝΙΚΟΥ ΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ,
ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑ “ΡΙΧΝΕΙ” ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΤΕΣΤ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ,
ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΑΘΩΟΥ ΠΑΠΠΟΥ !!!

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ,ΓΙΑΤΙ, ΒΛΕΠΕΤΕ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ “ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ” ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ,
ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ , ΔΙΕΔΩΣΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ “ΘΕΤΙΚΟΣ” ,
ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ , ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΩΣ ΛΕΠΡΟ !!!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΤΟΝ ΤΩΡΑ !!! ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙ !!!
ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ !!!
-ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ “ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ” :

Εξώδικη Καταγγελία-Πρόσκληση-Δήλωση
Yahoo/Απεσταλμένα
Nikos Antoniadis
Προς: mgr@0310.syzefksis.gov.gr,did@levadiahospital.gr
Τρί, 9 Φεβ στις 3:04 μ.μ.
Σας αποστέλλω το κείμενο της εξωδίκου καταγγελίας-πρόσκλησης-δήλωσης της εντολέως μου Αποστολίας Κιούση και παρακαλώ για τις ενέργειές σας.
Νίκος Ι. Αντωνιάδης
Δικηγόρος Αθηνών
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ
Με επιφύλαξη δικαιωμάτων
Αποστολίας Κιούση του Αναστασίου, κατοίκου Λεονταρίου Αλιάρτου.
ΠΡΟΣ
1. Ελπινίκη Ταβιανάτου, Διοικήτρια Γενικού Νοσοκομείο “Κοργαλένειο Μπενάκειο – Ερυθρός Σταυρός”
2. Αντώνιο Αγατσά, Διοικητή Γενικού Νοσοκομείου Λιβαδειάς.
Κοινοποίηση:
Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών -Γραφείο Προϊσταμένης.
Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Λιβαδειάς -Γραφείο Προϊσταμένου.

_____________________
Το Σάββατο 6.2.2021, ο παππούς μου Απόστολος Κιούσης, ετών 83, εισήχθη στο Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς, του οποίου διοικητής είστε ο 2ος εξ υμών, μετά από έμφραγμα που διαπιστώθηκε στο Κέντρο Υγείας Αλιάρτου, στο οποίο υπεβλήθη και σε rapid test το αποτέλεσμα του οποίου ήταν αρνητικό.

Στο εν λόγω νοσοκομείο εκρίθη ότι έπρεπε να μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο “Κοργαλένειο Μπενάκειο – Ερυθρος Σταυρός”, του οποίου διοικητής είστε η 1η εξ υμών, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης.

Πράγματι, κατά τις μεσημβρινές ώρες εισήχθη στο Γενικό Νοσοκομείο “Κοργαλένειο Μπενάκειο – Ερυθρος Σταυρός”.
Και από την ώρα αυτή άρχισε η οδύσσεια του παππού μου και της οικογένειάς του και έλαβε χώρα σειρά γεγονότων που δημιουργούν όχι απλά ανησυχία αλλά και βεβαιότητα ότι ο παππούς μου δεν αντιμετωπίζεται ως το περιστατικό το οποίο πραγματικά είναι αλλά ως περιστατικό “κόβιντ”, στοιχειοθετημένης σε κάθε περίπτωση και τουλάχιστον του εγκλήματος της έκθεσης κατ’ άρθρο 306 του Ποινικού Κώδικα.

Ειδικότερα:

Όπως είμαι σε θέση να γνωρίζω, στον Ερυθρό Σταυρό δεν έγινε το εκ των ουκ άνευ για την περίπτωσή του και ιατρικώς ενδεδειγμένο και επιβεβλημένο για την αντιμετώπιση και επιβίωσή του στεφανιογράφημα. Αυτό που κατέστη σαφές από την πρώτη στιγμή ήταν ότι εξαντλούντο όλα τα “περιθώρια” να αντιμετωπιστεί ο παππούς μου ως περιστατικό κόβιντ!! Διότι στεφανιογράφημα μπορεί να μη του έγινε του ασθενούς με το πρόσφατο έμφραγμα και με μεγάλο κίνδυνο εξ αυτού του λόγου για την υγεία του, αλλά rapid τεστ για την ανίχνευση του ιου SARS-CoV-2 του έγινε!!

Στη γιαγιά μου και σύζυγο του παππού μου, Ευθυμία Κιούση, δεν επετράπη να τον συνοδεύσει!! Της ανέφεραν δε ότι το στεφανογράφημα θα γίνει την …Δευτέρα!!

Με την ησυχία τους δηλαδή!!

Και από τη Δευτέρα αρχίζουν να διαδέχονται το ένα το άλλο τα απίστευτα γεγονότα που όχι απλά ενέτειναν την ανησυχία μας αλλά εύλογα μας προκάλεσαν εντονότατη οργή!!

Συγκεκριμένα, την Δευτέρα ανέφεραν στη γιαγιά μου ότι ο παππούς μου είναι δήθεν “θετικός”!!
Και πώς προέκυψε αυτό;
Τους ενημέρωσαν, λέει, από το νοσοκομείο Λιβαδειάς!!!

Προσέξτε τώρα:
Στο Κέντρο Υγείας ήταν αρνητικός.
Στη Λιβαδειά δεν έκανε κανένα τεστ.
Στον Ερυθρό Σταυρό έκανε το Σάββατο rapid test, και αυτό αρνητικό.
Αλλά το νοσοκομείο Λιβαδειάς κράτησε “κρυφό” από τον Ερυθρό Σταυρό το “θετικό” αποτέλεσμα ενός τεστ που …δεν έκανε ποτέ, άφησαν τον παππού μου να “διασπείρει” τον “φονικό” ιό επί δύο μέρες στον Ερυθρό Σταυρό, και σκέφτηκαν να σας ενημερώσουν …από Δευτέρα!!
Απίστευτα πράγματα!!!
Και δεν ήταν μόνο αυτό:

Ο ιατρός … του νοσοκομείου Λιβαδειάς ενημέρωσε όλο το χωριό του παππού μου ότι βγήκε “θετικός”, διασπείροντας τον τρόμο, εμφανίζοντας και τον παππού μου περίπου ως …λεπρό, ώστε αντιλαμβάνεστε τι τον περιμένει στην επιστροφή του, για την οποία άλλωστε αποστέλλεται και η παρούσα εξώδικη καταγγελία-πρόσκληση-δήλωση:
Για να διασφαλίσουμε ότι ο παππούς μου θα βγει ζωντανός από τον Ερυθρό Σταυρό και θα επιστρέψει ασφαλής στην οικογένειά του.

Και δεν είναι ούτε μόνο η παραπάνω διασπορά:
Στον Ερυθρό Σταυρό αναφέρθηκε, λέει, από το νοσοκομείο Λιβαδειάς, ότι ο παππούς μου όχι μόνο ήταν “θετικός” αλλά και ότι “γέμισε όλη την πτέρυγα” εκεί που ήταν!!

Ώστε πρέπει να διερευνηθεί τι έχει συμβεί και με τους άτυχους ασθενείς στην “πτέρυγα αυτή”, γιατί είναι σφόδρα πιθανό να έχουν βγει και αυτοί “θετικοί” όπως “είναι” ο παππούς μου!!
Τον οποίο παππού μου ο Ερυθρός Σταυρός υπέβαλε και σε μοριακό τεστ χθες Δευτέρα.
Και ω του θαύματος, σήμερα μας ανακοινώθηκε ότι και αυτό είναι αρνητικό!!

Γιατί συνήθως τα αποτελέσματα των πραγματικών τεστ είναι πιο αξιόπιστα από αυτά των …ανύπαρκτων.
Εν τω μεταξύ, όταν ζητήσαμε τα “θετικά” αποτελέσματα των τεστ που δήθεν έγιναν στον παππού μου στη Λιβαδειά, μας λένε τώρα ότι …δεν έκανε κανένα τεστ!!

Δηλαδή εν ολίγοις, ο Ερυθρός Σταυρός μας λέει ότι η Λιβαδειά του λέει ότι ήταν “θετικός”, αλλά η Λιβαδειά μας λέει τώρα ότι δεν υπάρχει κανένα τεστ!!
Ξανά:
Απίστευτα πράγματα!!

Αλλά ο ανωτέρω ιατρός … έχει εν τω μεταξύ διασπείρει τον τρόμο σε όλο το χωριό, μαζί με έναν κύριο …, … στο Δήμο Λιβαδειάς, ο οποίος επίσης ενημέρωσε όλο το χωριό για τον “θετικό” Αποστόλη!!!
Εννοείται ότι εμάς τους ίδιους δεν μας ενημέρωσε κανείς (!!!), και “πληροφορήθηκαμε” ότι ο παππούς μου είναι “θετικός” από …τους συγχωριανούς!!!

Και εννοείται επίσης ότι όταν ζήτησα να μου απαντήσουν εγγράφως ότι δεν έγινε κανένα τεστ στον παππού μου, το νοσοκομείο Λιβαδειάς με παρέπεμψε στη γραφειοκρατική διαδικασία της υποβολής αιτήσεως…
Το εκπληκτικότερο όλων;

Τώρα στη Λιβαδειά μας λένε ότι ο …Ερυθρός Σταυρός τους είπε ότι ο παππούς μου είναι “θετικός”!!!
ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!
ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ
Και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
ΣΑΣ ΚΑΛΩ

Όπως μεταχειριστείτε τον παππού μου ως το περιστατικό που κατά τα άνω πραγματικά παρουσιάστηκε στο νοσοκομείο σας και να αντιμετωπίσετε το πραγματικό πρόβλημά του, δεδομένου ότι υπάρχει ήδη εγκληματική καθυστέρηση μεταξύ πραγματικών και ανύπαρκτων τεστ, σε μία προφανή προσπάθεια να αντιμετωπιστεί ο παππούς μου όπως και να έχει ως περιστατικό κόβιντ.

ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου για το γεγονός ότι έχετε ήδη, παρά ταύτα και κατά τα άνω, μεταχειριστεί τον παππού μου μου ως περιστατικό κόβιντ, ανεξαρτήτως του μεριδίου της κατά τα άνω ευθύνης ενός εκάστου των νοσοκομείων.

ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ότι στην περίπτωση του απευκταίου, εκτός της χορήγησης του ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ της νοσηλείας του, η οικογένειά του θα προβεί σε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, στο πλαίσιο των σχετικών ποινικών διαδικασιών, προκειμένου να διενεργηθεί ΝΕΚΡΟΨΙΑ για να εξακριβωθούν τα ΑΚΡΙΒΗ ΑΙΤΙΑ του απευκταίου θανάτου του.

Από τον 2ο εξ υμών απαιτώ έγγραφες εξηγήσεις για όλα όσα ανωτέρω εκθέτω και αφορούν στην αντιμετώπιση που είχαμε ο παππούς μου και η οικογένειά του από το νοσοκομείο Λιβαδειάς.
Αθήνα, 9 Φεβρουαρίου 2021

Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος
Νίκος Ι. Αντωνιάδης
Δικηγόρος Αθηνών

2 σχόλια:

  1. Κανενας σεν εχει το σθενος "η τη γνωση να ζητησει απο τους "ειδικους" και τον Εθνικο Οργανισμο Υγειας την ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ του συγκεκριμενου ιου .
    Εχουν Υποχρεωση να μας την παραχωρησουν εκτος και αν υπρχει Ακρα Μυστικοτητα οποτε και Σκοτεινα Σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΚΟΤΑΔΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ "ΚΑΤΑΠΙΕΙ" Ο ΣΑΤΑΝΑΣ
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ,ΑΥΝΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ,
    ΑΠΟΧΑΥΝΟΝΟΜΑΣΤΕ, Χ Α Ν Ο Μ Α Σ Τ Ε
    ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΞΥΠΝΕΙΣΤΕΕΕΕΕΕ...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive