Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ! Η εμφύτευση του τσιπ 666 προωθείται στα σχολικά βιβλία των παιδιών μας ΒΙΝΤΕΟ

Διαφημίζεται στην Ελλάδα ως κάτι πολύ καλό το τσιπάκι RFID 666 των αντίχριστων σιωνιστών στο χέρι σε σχολικό βιβλίο Αγγλικών της Α΄ Γυμνασίου. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ: “Μετα το σχολείο την Πέμπτη, εφαγα δύο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ....

Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρα μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ενα μικρόσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτα που μπορεί να κάνει. Εκτός απο το οτι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να εχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική καρτα για να αγοράσω πράγματα, οσο η Μαμα και ο Μπαμπάς καταθέτουν στην τσέπη μου χρηματα κάθε εβδομάδα”.

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ UNICEF ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΣΕ 150 ΧΩΡΕΣ ΓΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ   http://www.minedu.gov.gr/publications… . Είναι το 21 σε αριθμό βιβλίο με τίτλο Journeys B1.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive