Πρῶτον, δὲν ὑπάρχει "ἀρχαία" ἑλληνικὴ ἱστορία παρὰ μόνον Ἑλληνικὴ ἱστορία. Αὐτὸν τὸν ἐκ τῶν ὧν οὐκ ἄνευ προσδιορισμὸν "ἀρχαία" ὡς πρὸς τὴν ἰστορίαν, τὴν γλῶσσαν καὶ τὴν φυλετικὴν συνέχειαν τὴν εἰσήγαγον διὰ πρώτην φορὰν οἱ Γερμανοὶ τὸ 1834 καὶ εἶχον τοὺς λόγους των. Δεύτερον, ἡ Ἑλληνικὴ ἱστορία ζγη παντοῦ εἰς τὴν Ἑλλάδα ἀλλὰ προφανῶς ὁ γράψας τὴν ὡς ἄνω ἀνοησίαν ἔχει ἐπιλεκτικὴν ὄρασιν.Τρίτον, αὐτὰ τὰ ὁποῖα μᾶς ἐπιδεικνύει μὲ καμάρι θαυμάζων τοὺς βαρβάρους γερμανοὺς ὅτι τάχα..., αὐτὰ τὰ ἀγάλματα δὲν εἶναι παρὰ ἀπίστευτοι κακοτεχνίαιΤέταρτον, εἶναι ντροπὴ τὸ παρὸν ἱστολόγιον νὰ δημοσιεύει μαλακίες (συγγνώμην διὰ τὴν λέξιν ἀλλὰ δὲν ὑπάρχει ἄλλη κατάλληλος) τοῦ εἴδους αὐτοῦ.
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.
Πρῶτον, δὲν ὑπάρχει "ἀρχαία" ἑλληνικὴ ἱστορία παρὰ μόνον Ἑλληνικὴ ἱστορία. Αὐτὸν τὸν ἐκ τῶν ὧν οὐκ ἄνευ προσδιορισμὸν "ἀρχαία" ὡς πρὸς τὴν ἰστορίαν, τὴν γλῶσσαν καὶ τὴν φυλετικὴν συνέχειαν τὴν εἰσήγαγον διὰ πρώτην φορὰν οἱ Γερμανοὶ τὸ 1834 καὶ εἶχον τοὺς λόγους των.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερον, ἡ Ἑλληνικὴ ἱστορία ζγη παντοῦ εἰς τὴν Ἑλλάδα ἀλλὰ προφανῶς ὁ γράψας τὴν ὡς ἄνω ἀνοησίαν ἔχει ἐπιλεκτικὴν ὄρασιν.
Τρίτον, αὐτὰ τὰ ὁποῖα μᾶς ἐπιδεικνύει μὲ καμάρι θαυμάζων τοὺς βαρβάρους γερμανοὺς ὅτι τάχα..., αὐτὰ τὰ ἀγάλματα δὲν εἶναι παρὰ ἀπίστευτοι κακοτεχνίαι
Τέταρτον, εἶναι ντροπὴ τὸ παρὸν ἱστολόγιον νὰ δημοσιεύει μαλακίες (συγγνώμην διὰ τὴν λέξιν ἀλλὰ δὲν ὑπάρχει ἄλλη κατάλληλος) τοῦ εἴδους αὐτοῦ.