Ευχάριστα νέα φαίνεται πως έχει η Hyundai για τους λάτρεις των χειροκίνητων κιβωτίων καθώς ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός τέτοιου κιβωτίου που όμως δεν θα έχει συμπλέκτη. Πιθανότατα...
η Hyundai αφουγκράζεται τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των πελατών της και διαπίστωσε πως υπάρχει ένα πολύ σημαντικό μερίδιο ανθρώπων που ακόμα και σήμερα προτιμά την αίσθηση ελέγχου που χαρίζει ένα χειροκίνητο κιβώτιο, ειδικά όταν μιλάμε για μοντέλα με πιο σπορτίφ χαρακτήρα όπως τα Hyundai N Performance. Η ανακοίνωση για το νέο χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη ήρθε από την Hyundai Ινδίας αναφέροντας πως το νέο κιβώτιο iMT (intelligent Manual Transmission) θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο Hyundai Venue, ένα μικρό SUV που πωλείται στην τοπική αγορά. Θα συνδυάζεται με τον τρικύλινδρο 1.0 T-GDi κινητήρα και θα έχει έξι σχέσεις. Πρακτικά η αρχή λειτουργίας του νέου κιβωτίου βασίζεται σε έναν υδραυλικό ενεργοποιητή ο οποίος και θα λειτουργεί τον συμπλέκτη, έναν αισθητήρα στον μηχανισμό του επιλογέα ο οποίος θα ανιχνεύει την πρόθεση για αλλαγή σχέσης και φυσικά την κεντρική μονάδα του συστήματος που θα συντονίζει τη λειτουργία. Έτσι μόλις το σύστημα καταλαβαίνει πως ο οδηγός πάει να μετακινήσει τον επιλογέα, ενεργοποιεί τον συμπλέκτη ώστε να γίνει η επιλογή της σχέσης.
η Hyundai αφουγκράζεται τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των πελατών της και διαπίστωσε πως υπάρχει ένα πολύ σημαντικό μερίδιο ανθρώπων που ακόμα και σήμερα προτιμά την αίσθηση ελέγχου που χαρίζει ένα χειροκίνητο κιβώτιο, ειδικά όταν μιλάμε για μοντέλα με πιο σπορτίφ χαρακτήρα όπως τα Hyundai N Performance. Η ανακοίνωση για το νέο χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη ήρθε από την Hyundai Ινδίας αναφέροντας πως το νέο κιβώτιο iMT (intelligent Manual Transmission) θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο Hyundai Venue, ένα μικρό SUV που πωλείται στην τοπική αγορά. Θα συνδυάζεται με τον τρικύλινδρο 1.0 T-GDi κινητήρα και θα έχει έξι σχέσεις. Πρακτικά η αρχή λειτουργίας του νέου κιβωτίου βασίζεται σε έναν υδραυλικό ενεργοποιητή ο οποίος και θα λειτουργεί τον συμπλέκτη, έναν αισθητήρα στον μηχανισμό του επιλογέα ο οποίος θα ανιχνεύει την πρόθεση για αλλαγή σχέσης και φυσικά την κεντρική μονάδα του συστήματος που θα συντονίζει τη λειτουργία. Έτσι μόλις το σύστημα καταλαβαίνει πως ο οδηγός πάει να μετακινήσει τον επιλογέα, ενεργοποιεί τον συμπλέκτη ώστε να γίνει η επιλογή της σχέσης.
Η Hyundai υποστηρίζει πως η διαδικασία θα είναι ταχύτατη και δεν θα παρουσιάζει την υστέρηση που είχαν αντίστοιχα συστήματα προηγούμενων δεκαετιών αλλά και σχεδόν όλα τα κιβώτια με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη. Βέβαια αυτό είναι κάτι που είναι σίγουρο πως θα μάθουμε αρκετά σύντομα καθώς μια τέτοια τεχνολογία είναι δεδομένο πως θα περάσει γρήγορα και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.