Σάββατο 18 Ιουλίου 2020

Αποκλειστικό! Τι είπε ένα από τα κορίτσια που γδύνονται δημοσίως για (όχι τόσο) λίγα ευρώ!

ΓΥΜΝΕΣ | Ειδήσεις - Νέα | GYMNESΗ είδηση προκάλεσε αντιδράσεις! Κορίτσια γδύνονται σε δημόσιους χώρους και φωτογραφίζονται έναντι λίγων ευρώ… 
Το θέμα αποκάλυψε η εφημερίδα «Espresso» την περασμένη εβδομάδα, προκαλώντας την αντίδραση τόσο απλών πολιτών όσο και των αρχών. Πηγαίνοντας ένα βήμα παρακάτω, πρέπει να πούμε ότι το θέμα δεν είναι καθαρά νομικό (θα μπορούσαν να συλληφθούν με την κατηγορία της «προσβολής δημοσίας αιδούς») αλλά πρωτίστως κοινωνικό…
Με αμείλικτα ερωτήματα όπως τι ωθεί αυτές τις κοπέλες να ξεγυμνώνονται δημοσίως και πόσο ανάγκη έχουν αυτά τα λίγα ευρώ που εισπράττουν προσφέροντας «θέαμα» σε όσους έχουν τη δυνατότητα τα πληρώσουν;
Το newsbreak.gr κατάφερε και εντόπισε μία από αυτές τις κοπέλες η οποία μίλησε για τη νεανική τρέλα που έχει γίνει πλέον σχεδόν επάγγελμα…
Η Μ.Κ. (δεν ξέρουμε αν μας έδωσε το πραγματικό της όνομα) είναι 25 ετών και έχει σπουδάσει νοσηλεύτρια, ένα επάγγελμα που μέχρι σήμερα δεν έχει καταφέρει να εξασκήσει…
  • Πως έγινε η αρχή;
-Κοίτα, όλο αυτό ήταν λίγο πλάκα λίγο νεανική τρέλα… Βγαίναμε με τις κολλητές μου και αν μας άρεσε κανένα αγόρι ή θέλαμε να γελάσουμε κάναμε διάφορα: σηκώναμε λίγο τη φούστα, ανοίγαμε κανένα κουμπί στην μπλούζα, ξέρεις τώρα, λίγη πρόκληση για το παιχνίδι. Αλλά αυτό είχε πλάκα και σιγά σιγά το χοντρύναμε. Πετάξαμε τα σουτιέν και γενικά τα εσώρουχα και το πράγμα έγινε πολύ ενδιαφέρον…
  • Ναι, οκ αλλά από το να προκαλέσεις ένα αγόρι μέχρι να γδύνεσαι μέσα σε σούπερ μάρκετ και εκκλησίες είναι άλλο…
-Α, όχι, δεν ξέρω ποιοι λένε τέτοια πράγματα αλλά ούτε εγώ ούτε οι φίλες μου δεν έχουμε γδυθεί μέσα σε εκκλησία. Μπορεί ο καθένας να μας θεωρήσει τσούλες και παλιοθήλυκα αλλά όχι βλάσφημες. Μπορεί να κάνω ότι κάνω αλλά και πιστεύω και δεν προσβάλω τα Θεία.  
  • Εγώ λέω τι διάβασα αλλά δέχομαι αυτό που μου λες!
-Λοιπόν όλα ξεκίνησαν όταν το αγόρι που είχα τότε που για πλάκα με προκάλεσε να σηκώσω τη φούστα μου σε έναν σταθμό του μετρό (ήξερε ότι δεν φοράω εσώρουχο). Πλάκα στην πλάκα μου με είπε κότα και βάλαμε στοίχημα 20 ευρώ ότι δεν τολμούσα να το κάνω! Ε και το έκανα… Είχε πλάκα και του πήρα τα 20 ευρώ. Από εκεί και μετά, το παιχνίδι έγινε εθισμός…
  • Δηλαδή;
– Άρχισε να μου αρέσει, ξέρεις λίγο το ερωτικό, λίγο η αδρεναλίνη λίγο η παρανομία, το έκανα όλο και πιο δύσκολο. Όταν χωρίσαμε με το αγόρι μου έπαιρνα μια φίλη μου μαζί και το κάναμε δημόσια αλλά έτσι ώστε κάποιοι μοναχικοί να μας βλέπουν. Και κάπως έτσι αποφασίσαμε να βάλουμε  ταρίφα. Γέλιο
  • Και καλά αυτό ήταν δική σας ιδέα;
– Όχι μωρέ, η φάση παίζει αρκετά στο εξωτερικό, το είχαμε δει σε κάτι άκυρα sites που ήταν με συνδρομή και λέγαμε «ωραία μπίζνα»…
  • Και τι έγινε μετά;
– Το πράγμα κύλησε μια χαρά… Ξέρεις πόσα λιγούρια κυκλοφορούν εκεί έξω; Δε φαντάζεσαι! 10 ευρουδάκια για να δεις 20 για να βγάλεις φωτογραφία. Μόνο μία και δεν αγγίζεις, όλα κι όλα! Και από τον ένα στον άλλο το πράγμα έγινε μεροκάματο και καλό μάλιστα.
  • Είδα ένα από αυτά τα άκυρα sites που λες και έχει πολλές κοπέλες εκεί. Εσύ το έχεις κάνει;
– Κοίτα, με πλησίασαν αλλά προς το παρόν δεν το έχω κάνει. Το έκανε η κολλητή μου αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο καθαρά, Πρώτον τα λεφτά για τις φωτογραφίες δεν είναι και τόσο καλά και δεύτερον στη φίλη μου ζήτησαν «παραπάνω»… Ξέρεις τι εννοώ. Εντάξει βγάζουμε φωτογραφίες αλλά δεν είμαστε πουτάνες…
  • Οπότε «παίζεις» μόνη σου;
– Ναι βέβαια. Ξέρω που θα βρω πελάτες και κάποιοι σταθεροί ξέρουν που θα με βρούνε, άσε που κάποιοι μου ζητάνε διάφορα σημεία και τους στέλνω τις φωτογραφίες… μεροκάματο όχι αστεία (πάλι γέλια)
  • Καλά δεν σε πειράζει που βλέπουν το πρόσωπό σου;
– Όταν το ξεκινήσαμε με τις φίλες μου δεν το σκεφτήκαμε έτσι… Τώρα είναι λίγο αργά και αφού μπαίνεις στο χορό, χορεύεις. Προσπαθώ να μην φαίνομαι πολύ και να τονίζω άλλα σημεία του σώματός μου. Γι αυτό το κάνω πριβέ και όχι σε site! Τώρα αν κάποιος από αυτούς μου κάνει συνέντευξη για δουλειά θα έχουμε το μυστικό μας!
  • Και με τους συγγενείς σου τι γίνεται; (εκεί σοβάρεψε και κατάλαβα ότι μάλλον ένιωσε έναν άβολο θυμό)
– Ναι καλά… πολύ που τους νοιάζει! Άστο αυτό δεν θέλω να το συζητήσω
  • Μια τελευταία ερώτηση: Τελικά είναι επάγγελμα;
– (γέλασε) Όπως σου είπα στην αρχή, η νεανική τρέλα έγινε προς το παρόν επάγγελμα. Και να σου πω και κάτι: Αν δούλευα νοσηλεύτρια πόσα θα έπαιρνα; 500-600-700 και θα μου μαύριζε η ψυχή. Τώρα βγάζω παραπάνω και κάνω τον κόσμο χαρούμενο… Εσύ τι θα διάλεγες;
Και κάπως έτσι χαιρετηθήκαμε και ο καθένας πήρε το δρόμο του…
Τα συμπεράσματα δικά σας!

3 σχόλια:

  1. Ελληνορθόδοξα Σκεπτόμενος18 Ιουλίου 2020 στις 4:51 μ.μ.

    Μεγάλη η ευθύνη της Πολιτείας και των Αρχών που δεν πατάσσουν με αυστηρούς Νόμους την προσβολή της δημόσιας αιδούς σε κάθε της μορφή!!!

    Πολύ μεγάλη η ευθύνη της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Οποιος ξεφεύγει απο τον Νόμο του Ευαγγελίου γίνεται αξιολύπητος.
      Αυτό λέει η θεόπνευστη Αγία Γραφή και ο λόγος της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της Μίας Εκκλησίας!

      Ελληνορθόδοξος

      Διαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive