Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Μεγάλος Περίπατος Αθήνας: Αλλαγές στο αρχικό σχέδιο. Παγκάκια των 5.700 ευρώ. Ζαρντινιέρες 4605 ευρώ έκαστο, απο πλατίνα και χρυσό είναι ρε μάγκες; Οι άστεγοι & πεινασμένοι κύριε; "παγκάκια"θα τρώνε;

Ποιες είναι οι τρεις επερχόμενες διαφοροποιήσεις. Τρεις διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις αρχικές ανακοινώσεις προκύπτουν στην εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου την ώρα που η δημοτική αρχή της Αθήνας δέχεται κριτική αφενός για το μποτιλιάρισμα που προκάλεσε η επέκταση των πεζοδρομίων στην Πανεπιστημίου, αφετέρου για τις πολύ ψηλές τιμές στην προμήθεια του αστικού εξοπλισμού (παγκάκια, ζαρντινιέρες κ.λπ.)...
 Σύμφωνα με πληροφορίες, μια βασική αλλαγή είναι ότι τελικώς δεν θα μπει σε καθεστώς περιορισμού πρόσβασης η περιοχή της Πλάκας, όπως αναφερόταν και στην κοινή υπουργική απόφαση της 21ης Μαΐου 2020. Μια άλλη διαφοροποίηση, είναι ότι παρά την αρχική ανακοίνωση, ο αποκλεισμός λωρίδων στην κάτω πλευρά της Πλατείας Συντάγματος διολίσθησε χρονικά προς την ερχόμενη ή την μεθεπόμενη Κυριακή.  
Ακόμη όμως και στο Εμπορικό Τρίγωνο, ο περιορισμός της κυκλοφορίας που μετακινήθηκε προς τα μέσα Ιουλίου, δεν θα προκύπτει από μπλόκα στα σημεία εισόδου αλλά από ελέγχους στα σημεία εξόδου
Αυτοψία με ποδήλατο στον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας: Οι αντιδράσεις των πολιτών
1 Μεγάλος Περίπατος Αθήνας:
 Αλλαγές στο αρχικό σχέδιο, τι ισχύει με τα παγκάκια των 5.700 ευρώ. 
Ποιες είναι οι τρεις επερχόμενες διαφοροποιήσεις Τρεις διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις αρχικές ανακοινώσεις προκύπτουν στην εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου την ώρα που η δημοτική αρχή της Αθήνας δέχεται κριτική αφενός για το μποτιλιάρισμα που προκάλεσε η επέκταση των πεζοδρομίων στην Πανεπιστημίου, αφετέρου για τις πολύ ψηλές τιμές στην προμήθεια του αστικού εξοπλισμού (παγκάκια, ζαρντινιέρες κ.λπ.).   
Σύμφωνα με πληροφορίες, μια βασική αλλαγή είναι ότι τελικώς δεν θα μπει σε καθεστώς περιορισμού πρόσβασης η περιοχή της Πλάκας, όπως αναφερόταν και στην κοινή υπουργική απόφαση της 21ης Μαΐου 2020. Μια άλλη διαφοροποίηση, είναι ότι παρά την αρχική ανακοίνωση, ο αποκλεισμός λωρίδων στην κάτω πλευρά της Πλατείας Συντάγματος διολίσθησε χρονικά προς την ερχόμενη ή την μεθεπόμενη Κυριακή. 
Ακόμη όμως και στο Εμπορικό Τρίγωνο, ο περιορισμός της κυκλοφορίας που μετακινήθηκε προς τα μέσα Ιουλίου, δεν θα προκύπτει από μπλόκα στα σημεία εισόδου αλλά από ελέγχους στα σημεία εξόδου.  Η περιοχή της Πλάκας ως χώρος εφαρμογής μέτρων περιορισμού των οχημάτων και απόδοσης χώρου στους πεζούς αναφερόταν όχι μόνο στην ΚΥΑ της 21/5/2020 αλλά και στην αρχική εισήγηση του Δήμου Αθηναίων που ψηφίστηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 11 Μαΐου ως η έκταση που περικλείεται από τις οδούς Μητροπόλεως – Ερμού – Αγίων Ασωμάτων – Αποστόλου Παύλου – Διονυσίου Αρεοπαγίτου – Λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας – Φιλελλήνων. 
Στην πράξη, πάντως, έχει ήδη προκύψει σοβαρός περιορισμός στην πρόσβαση καθώς έκλεισε για την κυκλοφορία η Βασιλίσσης Ολγας που οδηγούσε στην βασική πύλη εισόδου μέσω της οδού Λυσικράτους. Αυτό θα έχει ως συνέπεια όλοι όσοι θέλουν να φθάσουν στην Πλάκα να περνούν υποχρεωτικά από την Πλατεία Συντάγματος εκτός εάν γίνουν δεκτές οι εκκλήσεις της Επιτροπής Κατοίκων Πλάκας που ζητούν να ανοίξει αριστερό φανάρι από την άνοδο της Αμαλίας μετά την Πύλη του Αδριανού. Στην κάτω πλευρά της Πλατείας Συντάγματος, δηλαδή εκεί όπου τώρα κάνουν πιάτσα τα ταξί (και τα διώχνει ανά τακτά διαστήματα η Τροχαία) θα καταργηθούν προσωρινά δύο λωρίδες κυκλοφορίας ώστε να επεκταθεί το πεζοδρόμιο. 
Στην ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων την περασμένη Τρίτη 9 Ιουνίου, αναφερόταν ότι τα μέτρα στο σημείο αυτό θα εφαρμόζονταν από την Κυριακή που μας πέρασε, ταυτόχρονα με τον αποκλεισμό των τριών λωρίδων στην Πανεπιστημίου. Τελικώς, την Κυριακή που μας πέρασε ξεκίνησε το έργο μόνο στην Πανεπιστημίου που ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, εάν τα έργα στην Πανεπιστημίου ολοκληρωθούν εγκαίρως στην τρέχουσα εβδομάδα, είναι πιθανόν να κλείσει η Πλατεία Συντάγματος την ερχόμενη Κυριακή αλλιώς θα γίνει στις 28 Ιουνίου 2020. Ταυτόχρονα, θα εφαρμοστεί και η αντιδρόμηση στο τρίγωνο των οδών Κολοκοτρώνη-Βουλής-Καραγιώργη Σερβίας  προκειμένου να δημιουργηθεί πιάτσα ταξί στην Καραγιώργη Σερβίας. 
Στο Εμπορικό Τρίγωνο που περιβάλλεται από τις οδούς Μητροπόλεως, Ερμού έως Αγίων Ασωμάτων, Αθηνάς και Σταδίου, τα περιοριστικά μέτρα μετατίθενται προς τις 10 Ιουλίου ενώ, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, ο έλεγχος όσων θέλουν να φθάσουν εδώ με αυτοκίνητο ή δίκυκλο θα γίνεται μόνο στα σημεία εξόδου (Πλ. Αγίων Ασωμάτων, Ομόνοια, Πλ. Κλαυθμώνος, Κολοκοτρώνη) όπου οι εποχούμενοι θα πρέπει να δείχνουν για παράδειγμα, αποδείξεις αγοράς προϊόντων που απέκτησαν φθάνοντας ως εδώ.
Για την προμήθεια αυτών των ειδών «αστικού εξοπλισμού» αναφέροντας αναλυτικά και τις τιμές που φαντάζουν εξαιρετικά υψηλές σε σχέση με εκείνες που συναντά κανείς όταν δοκιμάσει να αγοράσει μια ζαρντινιέρα.
Στον ενδεικτικό εκείνο προϋπολογισμό αναφέρονταν ότι θα γίνει προμήθεια ζαρντινιέρας με κόστος έως 5.000 ευρώ ενώ υπήρχε παγκάκι με 5.700 ευρώ. Μιλώντας το πρωί της Τετάρτης, στον ΣΚΑΪ, ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης ανέφερε ότι οι τιμές είναι σε αυτό το ύψος επειδή πρόκειται για ειδικές κατασκευές, με ειδικές προδιαγραφές αντοχής στην φθορά, τα γκράφιτι και τους βανδαλισμούς και μεγάλο βάρος ώστε να μην μετατρέπονται σε...πολεμοφόδια.
Οσοι παρακολουθούν τις προμήθειες του Δημοσίου, γνωρίζουν ότι οι τιμές στους ενδεικτικούς προϋπολογισμούς είναι πάντοτε υψηλές σε σχέση με εκείνες που συναντά κανείς στα μαγαζιά. Το θέμα είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση, η απόφαση κατακύρωσης έγινε μέσα σε λίγες μέρες με αποτέλεσμα ο μειοδότης να δώσει έκπτωση μόλις 7,9%.
Η διαδικασία ξεκίνησε στις 27 Μαΐου, οι προσφορές των τριών εταιρειών ανοίχθηκαν την 1η Ιουνίου, στις 2 Ιουνίου εξελέγη ο προσωρινός ανάδοχος και στις 10/6 κατέστη οριστικός. Η εταιρεία που ανέλαβε την προμήθεια έδωσε έκπτωση 7,9% σε σχέση με τον ενδεικτικό προϋπολογισμό των 1.108.165,80 ευρώ προσφέροντας συνολική τιμή 1.020.559,7 ευρώ
Δηλαδή οι άλλες δύο εταιρείες έδωσαν ακόμη μικρότερες εκπτώσεις ζητώντας 1.069.481,93 ευρώ και 1.089.420,27 ευρώ. 
Είναι προφανές ότι αν υπήρχε χρόνος να αναπτυχθεί ανταγωνισμός μεταξύ περισσότερων εταιρειών θα προέκυπτε πιθανότατα χαμηλότερη τιμή. Ενδεικτικά:
-Για 570 ορθογωνικές ζαρντινιέρες από λαμαρίνα, με διαστάσεις 1,5 επί 0,5 μέτρο και ύψος 50 εκατοστά, το ενδεικτικό κόστος για κάθε μια ήταν 550 ευρώ και η προσφορά του μειοδότη 506,55/
-Για 22 ζαρντινιέρες «φοίνικας» με διαστάσεις 3 επί 3 μέτρα και ύψος 1 μέτρο, το κόστος έπεσε αντίστοιχα από τα 5.000 στα 4605 ευρώ.
-Για 3 κυκλικές ζαρντινιέρες με διάμετρο 3,5 μέτρα από τα 4.000 ευρώ ανά τεμάχιο στα 3.684
-Για 2 κυκλικές ζαρντινιέρες με διάμετρο 2,5 μέτρα από τα 3.700 ευρώ στα 3407,70
-Για 41 κυκλικές ζαρντινιέρες με διάμετρο 1,5 μέτρα από τα 1.600 ευρώ ανά τεμάχιο στα 1473,60
-Για 5 περιμετρικά παγκάκια για κυκλικές ζαρντινιέρες από τα 5.700 στα 5249,70
-Για 50 ποδηλατοστάτες από μεταλλικό Inox σωλήνα σε σχήμα σπιράλ από τα 390 ευρώ ανά τεμάχιο στα 359,19.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive