Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Ανεκδοτάκιας: ΠΡΟΣΟΧΗ μην σ`ακούσει η γυναίκα σου

Μια γυναίκα απευθυνόμενη στον άντρα της του λέει: -«Ξέρεις πως είχα συνέχεια πονοκεφάλους; Δε θα το πιστέψεις, αλλά εξαφανίστηκαν!» Ο άντρας της απάντησε: -«Πώς είναι δυνατόν; Πώς τα κατάφερες;» -«Η Μαρία μου έδωσε το όνομα του υπνωτιστή της και πήγα να τον δω. Μου είπε να σταθώ μπροστά στον καθρέφτη και να επαναλαμβάνω: “Οι πονοκέφαλοι εξαφανίστηκαν! Οι πονοκέφαλοι εξαφανίστηκαν!” και δούλεψε. Δεν είχα ούτε έναν έκτοτε!» απάντησε η γυναίκα του....
Γιατί δε το δοκιμάζεις κι εσύ; Είσαι κάπως εκτός εαυτού στο κρεβάτι. Μήπως ο υπνωτιστής μπορεί να κάνει κάτι και για σένα…»
Είχε τις αμφιβολίες του, αλλά αποφάσισε να το δοκιμάσει.
Όταν εκείνος επέστρεψε, έσκισε τα ρούχα του, πέταξε τη γυναίκα του στο κρεβάτι και της ζήτησε να περιμένει ένα λεπτό, ενώ εκείνος πήγε στο μπάνιο.
Λίγο αργότερα γύρισε και έκαναν το καλύτερο σεξ της ζωής τους.
Ενθουσιασμένη η γυναίκα αναφωνεί: «Ω Θεέ μου! Ήταν εκπληκτικό!»
Ενθαρρυμένος από το σχόλιό της, ο σύζυγος ξαναπήγε στο μπάνιο και επέστρεψε και επανέλαβε το ίδιο με πριν.
Λίγο αργότερα, ο άντρας ετοιμαζόταν για τρίτο γύρο στο μπάνιο και η γυναίκα του στάθηκε στα κρυφά στην πόρτα για να ακούσει τι έλεγε στον εαυτό του. Καθώς πλησίασε, τον άκουσε να λέει:
«Δεν είναι η γυναίκα μου! Δεν είναι η γυναίκα μου! Δεν είναι η γυναίκα μου!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive