Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

Ηχητικό ντοκουμέντο με την μικρή Βαλεντίν: Είμαι πολύ καλά, είμαι χαρούμενη, ο μπαμπάς μου είναι καλά; Ελεύθερος με όρους ο πατέρας της 7χρονης

Ηχητικό ντοκουμέντο με την μικρή Βαλεντίν: Είμαι πολύ καλά, είμαι χαρούμενη, ο μπαμπάς μου είναι καλά;
Στον ανακριτή οδηγήθηκε σήμερα ο πατέρας της μικρής Βαλεντίν που είχε εξαφανιστεί από το Παγκράτι παραμονές των Χριστουγέννων του 2019 όπου του επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι.
Ο πατέρας βρίσκεται αντιμέτωπος και θα απολογηθεί για το κακούργημα της παράνομης διευκόλυνσης εξόδου από τη χώρα από κοινού με τον συγκάτοικο του...

Πλέον, το 7χρονο κορίτσι, έχει επιβεβαιωθεί πως βρίσκεται στη Γαλλία και είναι ασφαλές κοντά στη μητέρα της.
Ο 32χρονος, σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, ο οποίος υποστηρίζει ότι πάσχει από μεταδοτικό νόσημα, στην απολογία του υποστήριξε πως δεν υπάρχει τίποτα ύποπτο στη δήλωση εξαφάνισης της μικρής και πως ήταν άνεργος και δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να την μεγαλώσει και πως θέλοντας να της προσφέρει μια καλύτερη ζωή την έστειλε στη μητέρα της.
Στην κάμερα του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Alpha, ο δικηγόρος του πατέρα, κ. Νουλέζας, το βράδυ της Πέμπτης, συνομίλησε με την μικρή Βαλεντίν  παρουσία της μητέρας η οποία είναι στην άλλη άκρη της γραμμής και έδωσε τη συγκατάθεση της γι’ αυτή τη συνομιλία.
«Είμαι η Βαλεντίνα, είμαι καλά. Είμαι με τη μαμά μου. Είμαι πολύ καλά. Είμαι χαρούμενη με τη μαμά μου και την αδερφή μου» ήταν τα λόγια της μικρής Βαλεντίν ενώ δεν έκρυψε την ανησυχία της για τον πατέρα της. «Ο μπαμπάς μου είναι καλά;» ρωτάει η 7χρονη τον δικηγόρο κ. Νουλέζα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive