Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς, με τους επιβάτες -ανάλογα με τα πιστεύω τους- να αντιδρούν έντονα με αναρτήσεις τους στα Social Media
ΦΩΤΟ: Κουμμουνισμένα άθεα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ "επί τω έργω" αναρτούν αφίσες ΥΠΕΡ των εκτρώσεων, σκεπάζοντας ΠΑΡΑΝΟΜΑ όσες είναι ΚΑΤΑ...
ΣΤΑΣΥ: Κρίθηκε πως η συγκεκριμένη καμπάνια δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Συγκεκριμένα, μέλη της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ βρέθηκαν το πρωί της Δευτέρας στο σταθμό του μετρό στο Μεταξουργείο για να διαμαρτυρηθούν σχετικά με τις αφίσες που έχουν τοποθετηθεί και εκεί, τις οποίες κάλυψαν με καινούργιες που γράφουν «Τα σώματά μας ανήκουν».
«Τα σώματά μας, μας ανήκουν! Την ώρα που οι γυναικοκτονίες γίνονται καθημερινότητα, οι καταγγελίες για βασανισμούς από την αστυνομία έχουν πληθύνει, επιλέγουν να χτυπήσουν το δικαίωμα στην άμβλωση. Εκκλησία, κυβέρνηση και ΚΙΝΑΛ έγιναν ένα ενάντια στα δικαιώματα μας. Κάτω τα χέρια σας από τα σώματα μας. Κάτω τα χέρια σας από την νεολαία!», γράφει η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ για την παρέμβασή της. ΚΙΝΑΛ: Μεσαιωνικές αντιλήψεις
Αναφερόμενος στο θέμα, ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος γράφει στο Twitter: «Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο».
Τι κάνει η διοίκηση του Μετρό; Η καμπάνια στο μετρό κατά των αμβλώσεων προκάλεσε την έντονη αντίδραση και του Παύλου Χρηστίδη, εκπροσώπου Τύπου του Κινήματος Αλλαγής. Συγκεκριμένα, ο Παύλος Χρηστίδης σε ανάρτηση στα social media, αναφέρει: «Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή, όχι επιβολή. Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων. Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα. Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;»
Μετά την «ημέρα του Αγέννητου παιδιού» και το πρωτοσέλιδο αθλητικής εφημερίδας κατά των αμβλώσεων, τώρα & μέσα στο μετρό κάνουν την εμφάνιση τους προπαγανδιστικές αφίσες που επιχειρούν να καταστρατηγήσουν ένα νομοθετημένο γυναικείο δικαίωμα. Απαράδεκτο.
130 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Κύκλοι ΣΤΑΣΥ: Κρίθηκε πως η συγκεκριμένη καμπάνια δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα
Τη θέση της ΣΤΑΣΥ στον θόρυβο που δημιουργήθηκε για την αμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό, εξέφρασαν στο skai.gr κύκλοι της εταιρείας.
«Ανεξαρτητα αν συμφωνει ή διαφωνεί κανείς με το περιεχόμενο μιας διαφήμισης, η ΣΤΑΣΥ δεν μπορεί να την απαγορεύσει παρά μόνο αν αυτή προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Η συγκεκριμένη καμπάνια «Άσε με να ζήσω», κρίθηκε ότι δεν προκαλεί, καθώς δεν έχει και άμεση αναφορά στις αμβλώσεις» ανέφεραν σχετικά.
Τη θέση της ΣΤΑΣΥ στον θόρυβο που δημιουργήθηκε για την αμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό, εξέφρασαν στο skai.gr κύκλοι της εταιρείας.
«Ανεξαρτητα αν συμφωνει ή διαφωνεί κανείς με το περιεχόμενο μιας διαφήμισης, η ΣΤΑΣΥ δεν μπορεί να την απαγορεύσει παρά μόνο αν αυτή προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Η συγκεκριμένη καμπάνια «Άσε με να ζήσω», κρίθηκε ότι δεν προκαλεί, καθώς δεν έχει και άμεση αναφορά στις αμβλώσεις» ανέφεραν σχετικά.
Αναφερόμενος στο θέμα, ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος γράφει στο Twitter: «Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο».
Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο.
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Γιάννης Μυλόπουλος
Στο κίνημα, όπως αυτοαποκαλείται, «Αφήστε με να ζήσω!», συμμετέχουν, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο επίσημο site του “19 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών και η «Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος» (ΑΣΠΕ).”, ενώ ως σκοπός του αναφέρεται «η προώθηση του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής από τη σύλληψή της και η προάσπιση των δικαιωμάτων του αγέννητου παιδιού».
Διαβάζω για τις αφίσες στο μετρό. Καμπάνια ενημέρωσης για την πρόληψη κ αντισύλληψη, μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία, κράτος πρόνοιας για όλους προέχουν ρε μύδια! Μετά πέφτετε από τα σύννεφα που πετούν παιδιά από τα μπαλκόνια ή τα πετούν στους κάδους..
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη EvEl
Το είδα σήμερα στο μετρο και πήγα έπεσα πάνω σε έναν άνθρωπο όπως το διάβαζα. Έχουμε καταντήσει σαν το Κολοκωτρονιτσι με δήμαρχο τον Ποπωτα και σύνθημα το "Εμπρός.. πίσω".
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Η Μαρίνα.
19 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Η Αττικό Μετρό μας φέρνει τον Μεσαίωνα. Η καμπάνια αυτή είναι βγαλμένη από τις πιο σκοτεινές εποχές της ιστορίας και απειλεί ευθέως το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του σώματος.
38 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
διαφήμιση στο μετρό. Άμα δεν δούμε σύντομα πρόταση για τροποποίηση του 304.4 ΠΚ επί τα χείρω, εμένα να μου τρυπήσετε τη μύτη.
16 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Στο μεταξύ βγηκαν στο μετρό διαφημίσεις κατά της γυναικείας αυτοδιάθεσης. Όπως Αμερική
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη oldmaid
Να σου θυμησω ότι ενώ το Κογκρεσο επεμενε ο Τραμπ αρνηθηκε κάθε μετρο κατά της Τουρκίας. Να σου θυμησω ότι στην Τουρκια ο Τραμπ εχει μπιζνες και μαλιστα Trump Tower. Από τον Τραμπ περιμεναμε αυστηροτερη πολιτικη κατά της Τουρκίας και μας βγηκε χλαπατσα.
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Konstantinos Karakouzinos
ποιοι ειναι αναμεσα στους #afistemenaziso:
ενωμενη ρωμηοσυνη, πανελληνιος συνδεσμος βορειοηπειρωτικου αγωνα, συλλογος ορθοδοξου ιεραποστολικης δρασεως, χριστιανικη ενωση επιστημονων, εστια πατερικων μελετων. κ.α. μεσαιωνικα ακροδεξια σκατα.#ΝΔ_θελατε
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Passer-by
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.