Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

EΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ. Γράφει ο Δημήτριος Ζιώγας

Αποτέλεσμα εικόνας για καίει τη σημαία
Κύριε Βαρβιτσιώτη στη δική σας κατάπτυστη δήλωση ότι: «είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάποιου να καίει τη σημαία. Θα προασπιζόμαστε το δικαίωμά του αυτό όσο και αν διαφωνούμε». σας αντιπαραθέτω τη δήλωση του καθηγητή Χουγκουνέ του Πανεπιστημίου Λυών που είχε κάνει το 1912 για  την Ελληνική σημαία:..

«Όταν τάγμα τι διέρχεται δια των οδών σας, χαιρετίσατε εκ μέρους μου την σημαίαν του. Η κυανόλευκος, μας υπήρξε πάντοτε  προσφιλής και μας είναι ακόμη προσφιλεστέρα αφ’ ότου ηξεύρομεν ότι μέλλει να κυματίσει εν ταις μάχαις φέρουσα εις τας πτυχάς της την ανάμνησιν της ενδοξοτάτης ιστορίας του κόσμου»
Κύριε Βαρβιτσιώτη αναγκάζομαι να κατέλθω στο επίπεδό σας για να σας απαντήσω για την ‘‘ευφυή’’ σας παραπάνω δήλωσή σας.
Ανήκω στο δεξιό χώρο από τα γεννοφάσκια μου.
Από το 2012 μέχρι το 2015 επειδή, με τον προδότη του κόμματος και των νεοδημοκρατών, ο οποίος βρίσκετο σε πλήρη διάσταση με τον εαυτό του και είχε διαγράψει πολλούς βουλευτές συνεπείς με τις θέσεις τους, ενώ θα έπρεπε να είχε διαγράψει μόνο τον ασυνεπέστατο εαυτό του, (ζάπεια 1. 2, 3, σχίσιμο μνημονίων κ. λπ.), δεν μπορούσα να συγκατοικώ στο ίδιο κόμμα και επειδή δεν μπορούσα να πάω ούτε σπιθαμή αριστερά, μετακόμισα στα εκτρώματα της Χρυσής Αυγής   με τα οποία ουδεμία σχέση και συνάφεια έχω διότι είμαι φανατικά αντιρρατσιστής, αντιναζιστής, αντιφασίστας και βαθύτατα ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ.
Επαναπατρίσθηκα στο κόμμα το 2016 χάρις στον Κυριάκο Μητσοτάκη, διότι στο πρόσωπό του βρήκε επί τέλους η δεξιά παράταξη ένα πραγματικό ηγέτη με ιδέες, οράματα και προγράμμτα τα οποία μετουσιώνει εν των άμα σε πράξη και έργα.
Επειδή κοντά στο βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα, χάρις και στη δική μου ψήφο είστε σήμερα όχι μόνο βουλευτής, αλλά και υπουργός που δεν θα έπρεπε να είστε ούτε ψηφοφόρος της Νέας Δημοκρατίας.
Θα σας συνιστούσα να συναντηθείτε με τον άλλο ‘‘μεγάλο’’ άνδρα του ΠΑΣΟΚ, τον «μαζί τα φάγαμε και τον «θα πείτε ότι τη σημαία την πήρε ο αέρας» για την σημαία των ΙΜΙΩΝ και να συνιδρύσετε νέο κόμμα με τίτλο Κόμμα των εθνοσημοαφρόνων.
Δημήτριος Ζιώγας

Υ.Γ. 1
Καθ’ όσον είμαι αυστηρότατος και με τον εαυτό μου δεν θα μπορούσα να μην είμαι αυστηρότατος και με εκείνους στους οποίους πρόσκειμαι.
Μέχρι τούδε δεν έχω πάρει καμία απάντηση. Πιθανώς να ετοιμάζει τη μήνυσή του. Θα χαρώ πολύ να μου υποβάλει μήνυση, αλλά θα απαιτήσω την παρουσία του και την κατ’ αντιπαράσταση μαζί του εξέτασή μου.
Υ.Γ. 2
Δέχομαι δηλώσεις συμμαθητών και φίλων οι οποίοι θα προσέλθουν αυτοβούλως να με υπερασπισθούν στο δικαστήριο στη περίπτωση που θα τολμήσει να με μηνύσει.
Ο ίδιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive