Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

13 διοικητές νοσοκομείων αντικαταστάθηκαν -Δείτε τα νέα ονόματα

Το υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε νέα λίστα με διορισμούς διοικητών νοσοκομείων και αναπληρωτών διοικητών, έπειτα από την αντικατάσταση 13 ατόμων. Συγκεκριμένα...
έγιναν αποδεκτές οι παραιτήσεις 6 διοικητών νοσοκομείων και αναπληρωτών που είχαν επιλεγεί αρχικά και τοποθετήθηκαν νέοι στη θέση τους. Επίσης, ανακλήθηκε η εντολή διορισμού 7 διοικητών νοσοκομείων και αναπληρωτών, οι οποίοι αντικαταστάθηκαν. Η νέα λίστα με τους 111 διοικητές και αναπληρωτές διοικητών νοσοκομείων Ολα τα ονόματα αναλυτικά:
       

1 σχόλιο:

  1. ΒΝΑ - ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ24 Δεκεμβρίου 2019 στις 9:24 π.μ.

    Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους, για το καλό της Πατρίδας. Ο καθένας θα κριθεί από τα έργα του (ουσία) και όχι από τον τύπο...

    Προ 2ετίας γράφτηκα από περιέργεια (ειλικρινά) στο μητρώο στελεχών της ΝΔ και προκειμένου εμπράκτως να επιβεβαιώσω ότι και αυτό ήταν ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα (δεν ξέρω αν υπάρχει πλέον κάποιος που πιστεύει το αντίθετο).

    Έχω ευρωπαϊκό πτυχίο ιατρικής και 2 σημαντικές ιατρικές ειδικότητες, διδακτορικό και 26 χρόνια εργασιακής εμπειρίας σε Ελλάδα, Αγγλία και Αμερική (μέχρι προ 6μήνου). Γνωρίζομαι προσωπικά με αρκετούς κορυφαίους του υπουργικού συμβουλίου και βεβαίως ουδείς μου πρότεινε την οποιαδήποτε θέση, ούτε καν κλητήρα (όπως ήταν και αναμενόμενο, τουλάχιστον από εμένα).

    Σε λίγες ημέρες επιστρέφω στην Αμερική, όπου με περιμένει σκληρή δουλειά, αλλά -ευτυχώς- εξακολουθώ να έχω ζήτηση. Στην Πατρίδα μου πάντοτε ήμουν όχι απλώς στα αζήτητα, αλλά επιδεικτικά ανεπιθύμητος και υπό διωγμόν. Δεν έχω καμία προσωπική πικρία, ούτε επιθυμώ να αποδείξω τίποτα σε οποιονδήποτε. Εύχομαι όλοι αυτοί και άλλοι από τον κυβερνητικό μηχανισμό να αποδείξουν με τις πράξεις τους ότι υπάρχει πλούτος στελεχιακού δυναμικού και είναι πολύ καλύτεροι από την μετριότητά μου. Όμως, δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για το όποιο μέλλον μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive