Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019

Σύντροφε Γιαννούλη εγω ήμουν ΕΔΩ, αυτοί ήρθαν ΤΩΡΑ. Τι κάνουμε λοιπόν; Μένουν ΑΥΤΟΙ και φεύγω ΕΓΩ;


Αγαπητέ σύντροφε Γιαννούλη και  λοιποί ΣΥΡΙΖΑίοι κ.λ.π. αριστεροί μένω ΕΔΩ 15 χρόνια, ξαφνικά πρίν λίγους μήνες η πολυκατοικία δίπλα μου στα 30 μέτρα εκχωρήθηκε σε 50 λαθρομετανάστες μουσουλμάνους απο Πακιστάν, Αφγανιστάν και Σομαλία....
ΟΛΟΙ στην πολυκατοικία μας κάνουν μπάρμπεκιου όποτε μπορούν , έτσι θα κάνω σήμερα κι εγω που περιμένω τα παιδιά μου. Είναι κακό αυτό που ο καπνός πηγαίνει κατ` ευθείαν στο μέρος που διαμένουν τσάμπα εκεί; ΤΙ κάνω τώρα ΕΓΩ σύντροφε; Να αναμένω απάντηση σύντροφε ή ενδιαφέρεσαι ΜΟΝΟ για τους μουσουλμάνους κι εμάς τους Χριστιανούς μας έχεις ... χεσμένους;
Μαρτίνα Γεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive