Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Ανεκδοτάκιας: "ΞΑΝΘΙΑ τηλεφωνεί στην αδελφή της και… "

Η ξανθια τηλεφωνεί στην αδελφη της και της ανακοινώνει απερίφραστα.
-Η γάτα σου ψόφησε.
-Εντάξει, της λέει η αδελφή της, αλλά δεν το λένε έτσι απότομα.
-Δηλαδή πώς έπρεπε να στο πω, απορεί η ΞΑΝΘΙΑ.
-Να. Θα μπορούσες να τηλεφωνήσεις και να μου πεις. » Η γάτα σου ανέβηκε στα κεραμίδια» .Σε λίγο να μου ξανατηλεφωνήσεις και να μου πεις » Η γάτα σου έπεσε απο τα κεραμίδια, αλλά ο κτηνίατρος το παλεύει»....
Μετά να με ξαναπάρεις και να μου πεις «Ξέρεις…η κατάσταση της γάτας σου παραμένει δύσκολη».
Μετά από λίγη ώρα να με πάρεις και να μου πεις «Δυστυχώς…η γάτα σου δεν τα κατάφερε».
-Δίκιο έχεις παραδέχεται η ΞΑΝΘΙΑ. Με συγχωρείς.
Μετά από μερικές μέρες η ΞΑΝΘΙΑ τηλεφωνεί στην αδελφή και της λέει.
-Ξέρεις…η μαμά ανέβηκε στα κεραμίδια.
Το `πιασες ή να σε πλακώσω στα τηλεφωνήματα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive