Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Ανεκδοτάκιας: "Επιστρέφει ο Τοτός από το σχολείο με μαυρισμένο το ένα μάτι…."

Επιστρέφει ο Τοτός από το σχολείο με μαυρισμένο το ένα μάτι. Τον βλέπει ο πατέρας του και τον ρωτάει:
«Τοτέ, τι έπαθε το μάτι σου παιδί μου;»
«Έγινε κάτι παράξενο μπαμπά. Ήμουν στο σχολείο και περίμενα στη σειρά στο κυλικείο και η δασκάλα στεκόταν ακριβώς μπροστά μου έτσι πρόσεξα πως η φούστα της είχε μπει μέσα στη σχισμή του… 
πισιvoύ της.». «Ωχ ωχ ωχ!!» λέει ο πατέρας και συνεχίζει ο Τοτός «Έπιασα λοιπόν τη φούστα και την τράβηξα έξω για να φαίνεται όμορφα, αλλά η δασκάλα μου έριξε μια μπουνιά!...
Κατάλαβες μπαμπά τι έπαθα;»
«Τοτέ, δεν κάνουν τέτοια πράγματα στις γυναίκες. Ακόμα και αν δεν φαινόταν όμορφα η φούστα της δεν έπρεπε να την πειράξεις. Αυτή μπορεί να την ήθελε εκεί… κατάλαβες;»
«Κατάλαβα μπαμπά» είπε ο Τοτός προβληματισμένος.
Την επόμενη μέρα γυρίζει ο Τοτός στο σπίτι και με το άλλο μάτι μαυρισμένο.
Τον βλέπει ο πατέρας του και τον ρωτάει:
«Τοτέ, τι έπαθε πάλι το μάτι σου παιδί μου;»
«Σήμερα έγινε κάτι ακόμα πιο παράξενο μπαμπά. Ήμουν στο σχολείο και περίμενα στη σειρά στο κυλικείο.»
«Ωχ ωχ ωχ!!» λέει ο πατέρας.
και συνεχίζει ο Τοτός: «Μπροστά μου ήταν ο Μπόμπος και η δασκάλα στεκόταν ακριβώς μπροστά του. Η φούστα της είχε μπει πάλι μέσα μέσα στη σχισμή του πισιvoύ της.»
«Ωχ ωχ ωχ!!» λέει ο πατέρας.
και συνεχίζει ο Τοτός: «Τότε ο Μπόμπος, έπιασε την φούστα της και την τράβηξε έξω.»
«Ωχ ωχ ωχ!!» λέει ο πατέρας.
και συνεχίζει ο Τοτός: «Και εγώ, αφού ήξερα πως αυτό την ενοχλεί την έπιασα και την ξαναέχωσα μέσα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive