Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019

Ανεκδοτάκιας: "Είναι ο Μήτσος ο αλεξιπτωτιστής στα 5000 πόδια ύψος και…"

Στα 5000 πόδια ετοιμάζονται τα κομάντα οι αλεξιπτωτιστές για την πρώτη τους πτώση
Πηδάνε όλοι με τη σειρά ένας ένας και μένει ο Μήτσος τελευταίος
-Πήδα του λεει ο Λοχαγος
-Αντε ρε…πήδα
-Δεν πηδαω απαντα αυτός
-Πήδα τώρα
-Δε πηδαω
-Γιατι ρε ρωτα ο Λοχαγός και απαντα ο -Μητσάρας…. 
-Είδε όνειρο η μανούλα μου… – Τι όνειρο ; – Ότι δεν θ’ ανοίξει το αλεξίπτωτο… – Έλα ρε που πιστεύεις στα όνειρα, πήδα! – Της μανούλας μου, βγαίνουν…
– Μ’ έπρηξες ρε, με το δικό μου το αλεξίπτωτο πηδάς ;
– Βεβαίως κύριε λοχαγέ γιατί η μανούλα μου το δικό μου αλεξίπτωτο είδε πως δεν άνοιγε.
Πηδάει λοιπόν ο φαντάρος και το αλεξίπτωτο ανοίγει κανονικά.
Όπως κατέβαινε σιγά σιγά, βλέπει να φεύγει βολίδα προς τα κάτω ο λοχαγός με κλειστό το αλεξίπτωτο και να ουρλιάζει......
“Ε,ε,ε,ε, γ@μώ τη μάνα σουουουουουου γ@μώωωωω …κωλόπαιδοοοοοο ...." ΜΠΟΥΜ.ΤΕΛΟΣ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive