Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Πόρος: Ο Σπίρτζης αγνόησε επιστολή που προέβλεπε ατύχημα από τα καλώδια. ΕΝΑΣ Εισαγγελέας ΔΕΝ υπάρχει; [έγγραφο].Βίντεο ντοκουμέντο με την πτώση του ελικοπτέρου

Ο πιλότος Νίκος Καρυστινός και το μοιραίο ελικόπτερο
Πριν από 15 μήνες, τον Μάη του 2018, η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων & Ασφάλειας Πτήσεων είχε προειδοποιήσει το υπουργείο Μεταφορών της προηγούμενης κυβέρνησης για πιθανό ατύχημα στο ελικοδρόμιο του Γαλατά. Και φτάσαμε πριν λίγες ημέρες στο τραγικό δυστύχημα με την πτώση του ελικοπτέρου που είχε ως αποτέλεσμα τους τρεις νεκρούς...
και τα πολλά αναπάντητα ερωτηματικά για την κατάσταση του ελικοδρομίου στον Γαλατά που δεν είχε άδεια και δεν πληροί της προδιαγραφές.
Μάλιστα, η ΕΔΑΑΠ στην τότε επιστολή της στις 11 Μαΐου 2018 αναφερόταν ξεκάθαρα ότι τα καλώδια στο οικόπεδο μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα. Ο Πρόεδρος της ΕΔΑΑΠ ζητούσε να μπει σήμανση στα καλώδια που τελικά έριξαν το ελικόπτερο στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Πόρου και Γαλατά. «Τα εν λόγω καλώδια αποτελούν δυνητικά κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος (πρόσκρουση ελικοπτέρου) τόσο στη διαδικασία προσγείωσης όσο και μετά την απογείωση, ιδιαίτερα για τους μη γνωρίζοντες την περιοχή», έγραφε χαρακτηριστικά η προειδοποιητική επιστολή που απέστειλε στις 11/5/2018 – 15 μήνες πριν πέσει το ελικόπτερο- ο τότε πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων & Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ) Αθανάσιος Μπίνης, στον ΔΕΔΔΗΕ.Όπως προκύπτει από την επιστολή -την οποία δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» με αφορμή το δυστύχημα με το ελικόπτερο- ο κύριος Μπίνης είχε επικοινωνήσει αρχικά με τον διευθυντή διεύθυνσης δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ ώστε να του επισημάνει την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για τα εναέρια καλώδια μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας χωρίς σήμανση, που βρίσκονται πάνω από το πεδίο προσγείωσης, προκειμένου να μη δημιουργηθούν στο μέλλον δυσχερείς καταστάσεις.

Η επιστολή
Η επιστολή της ΕΔΑΑΠ, που είχε κοινοποιηθεί στους προέδρους των ΔΕΔΔΗΕ και ΑΔΜΗΕ, στο διοικητή της ΥΠΑ και στο ΥΠΟΜΕ, αποδεικνύει ότι το πρόβλημα προϋπήρχε και δεν πάρθηκε κανένα μέτρο. Μάλιστα, είχε παρακαλέσει, στο πλαίσιο προαγωγής της ασφάλειας των πτήσεων, να εξεταστεί «η δυνατότητα σήμανσης των εν λόγω καλωδίων (τοποθέτηση σφαιρικών ανακλαστικών σημαντήρων κ.λπ.)».

1 σχόλιο:

  1. Ένα ακόμα θλιβερό νεοελληνικό φαινόμενο. Σε αυτή την μακρυά ιστορία, μόνον ένας άνθρωπος (ο Πρόεδρος της ΕΔΑΑΠ) έκανε το καθήκον του κι' αυτό εν μέρει, γιατί έπρεπε να είχε αποστείλει αναφορά και στον αρμόδιο εισαγγελέα και να ζητήσει άμεση διακοπή πτήσεων από και προς το επικίνδυνο "ελικοδρόμιο", όχι ότι αυτό θα είχε αλλάξει κάτι, πιθανώτατα θα είχε άμεσα απομακρυνθεί από την θέση του. Όλοι οι υπόλοιποι "υπεύθυνοι" έκαναν την πάπια. Μήπως είναι καιρός να αρχίσουμε να "στήνουμε στον τοίχο" με συνοπτικές διαδικασίες όλους αυτούς που βαρύνονται με τέτοια εγκλήματα;;;

    Η νεοελληνική κοινωνία δείχνει "ώριμη" περισσότερο από ποτέ για τέτοιες "επαναστάσεις" και ήδη "τιμώρησε" σκληρά τον πολιτικά "υπεύθυνο" στέλνοντάς τον στην βουλή ως... εκλεγμένο βουλευτή. Θα μου πείτε, εδώ έστειλε τον ΓΑΠ στην βουλή αντί για τον αγύριστο....

    Μπορεί τα αντανακλαστικά της νεοελληνικής κοινωνίας να είναι για τα πανηγύρια, αλλά τα αντανακλαστικά του συστήματος λειτουργούν άριστα -με αιχμή του δόρατος (όπως πάντα) τα ΜΜΕ- που από την επομένη του τραγικού δυστυχήματος έβγαλαν το δικό τους βολικό πόρισμα για μηχανική βλάβη του ελικοπτέρου ή εγκληματική ενέργεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive