Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Μπροστα στα ματια μας και ομως εμεις εκπαιδευτηκαμε να μην κοιταμε ..!

Γιατι ηρθαν αλλοι πονηροι και μας εμαθαν να μην γινομαστε γραφικοι , να μην πιστευουμε σε τιποτα αλλο περαν απο της φυσικες αισθησεις .. που και αυτες χειραγωγουνται ευκολα ..! Να μην τολμαμε να μιλαμε για το αορατο γιατι φροντισε το ιερατειο της επιστημης που ζει και βασιλευει για την κονομα να σβησει ιστορια, ηθη , εθιμα …
να τα ονομασει γελοία … να τους δωσει την ταμπελα του χωρικου που πιστευει σε δεισιδαιμονιες … η να τα ονομασει με τιτλους επιστημονικους ταχα μου παρειδωλια ….. ! Και εμεις παραμενουμε τυφλοι με ανοιχτα τα ματια , παρολο που ολα τα στοιχεια συνεργαζονται σε αυτο που πρεπει να δουμε ..και δεν πρεπει να ειναι εκει ..εμεις κλεινουμε απλα τα ματια ..να μην παρεξηγησει ο λαος που γονατισε στο πολιτικως ορθο…στην κοινη συμβαση ολων να μην ειναι διαφορετικοι …να μην κριθουν ως αφελεις ..! Μεγαλη κουβεντα ανοιξα …λες και η επιστημη εχει ενα κοκο αληθειας απο το αορατο η τολμησε ποτε να κοιταξει προς τα εκει με πραγματικη ερευνα…δεν πειραζει εχω συνηθισει να ειμαι ο χαζος χωριατης ο αφελης … μπορω να τα λεω και να ειμαι καλα με τον εαυτο μου ..! Αν μη τι αλλο το χωριατικο μυαλο μου καταφερε να βρει πριν συμβει το γεγονος το ιδιο το γεγονος ..και μεσα σε αυτο μολις να ανακαλυψε αυτο που δεν θα επρεπε να ειναι εκει … ! Ποιος ειναι ο Αγνωστος (Stranger) με το ενα λαμπερο ματι κυριος μεσα στην φωτο απο την φωτια στην Παναγια των Παρισιων;  Θα πουν οι περισσοτεροι ..παρειδωλια ..δεν πειραζει εγω ακομα και αυτη την ανακοινωσα πριν !!
Stranger…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive