Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

"ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ". Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΙΣ ΘΡΑΣΥΤΑΤΕΣ ΔΙΑΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ, ΟΔΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ. Του Ευριπίδη Μπίλλη


Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Κατρούγκαλου αρχίζει να γίνεται προφανές ότι. Ο κ. Τσίπρας που τα «επιλύει» όλα,  με την σιωπηλή συγκατάθεση ΝΔ και των λοιπών κατοχικών (ή αντίδρασης τους δια το θεαθήναι) που τα θεωρούν ως «άλλη εθνική  άποψη», προφανώς θα παραμείνει μέχρι τον Οκτώβριο για «επίλυση» των εις βάρος της χώρας μας, παράνομων  ποικίλων απαιτήσεων της τουρκίας....


Κατωτέρω μπορείτε να ενημερωθείτε, για  τη διαχρονική αντεθνική διολίσθηση της χώρας μας στις θρασύτατες  διεκδικήσεις της τουρκίας.
Που οι περισσότεροι εξ υμών, για διαφόρους λόγους αγνοείτε.
Δείτε κατωτέρω

Α.  Α. Παπανδρέου «mea culpa» στο Νταβός (τα εισαγωγικά γιατί δεν ήταν culpa)

ΒΣημίτης στο Ελσίνκι και στη Μαδρίτη. «ΧΡΗΣΤΟΥ Α. ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ.  ΛΟΓΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΘΝΙΚΩΣ ΕΠΙΖΗΜΙΟΥ ΑYTOΠΑΓΙΔΕΥΣΕΩΣ»,   http://www.sartzetakis.gr/points/ellinismos11.html   (κατωτέρω και 1ο συνημμένο)

Γ"ΣΧΕΔΙΟ ΦΑΙΔΩΡΑ" ...ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ...!,
(κατωτέρω και 2ο συνημμένο)

Δ.  ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΓΑΠ.  ΛΙΓΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΓΗΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ, Πατρίδες,
(κατωτέρω και 3ο συνημμένο) , Του Θωμα Στεφάνου Σάρα

Ε.  Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τον σκούφο του αλλιώς. Ο κ. Τσίπρας (αλλά και ο κ. Κυριάκος),  την επικαιροποίηση της Λωζάνης που ζητά ο Ερντογάν τη βάφτισαν «ορθή εφαρμογή» της Λωζάνης και την δέχτηκαν. Τζανακόπουλος: Αναγκαία η πλήρης και ορθή εφαρμογή της Συνθήκης της Λωζάνης,

ΣΤ. Αναπληρωτής υπουργος Άμυνας Ρήγας,  «Διαπραγματευόμαστε με τη Τουρκία την υφαλοκρηπίδα στο Αιγαίο», 

Ζ. Ο κατά Κοτζια «μοναχοφάης» Έλληνας και η «καϋμένη» η τουρκία,  

Η.  Κατρούγκαλος: «Πώς μπορεί κάποιος να αποκλείσει από αυτή την περιοχή την Τουρκία η οποία έχει τόσα χιλιόμετρα ακτή στη Μεσόγειο. Κανείς δεν ισχυρίζεται το αντίθετο από αυτό»,

Ευριπίδης Μπίλλης

Α. Παπανδρέου «mea culpa» στο Νταβός (τα εισαγωγικά γιατί δεν ήταν culpa)
           
http://www.topontiki.gr/article/156929/ta-mea-culpa-sto-ntavos
1.1.2016 / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΛAΚΑΣ
……
Τότε, την 1η Φεβρουαρίου του 1988, στο Νταβός της Ελβετίας ο Ανδρέας Παπανδρέου  «προσαρμόστηκε» στις οδηγίες των ισχυρών και σε συνομιλίες του με τον  τότε Τούρκο πρόεδρο Τουργκούτ Οζάλ η Ελλάδα εγκατέλειψε επί της ουσίας  την πολιτική της αναγνώρισης της οριοθέτησης της υφαλοκρηπίδας ως μόνης «νομικής» διαφοράς και της παραπομπής στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, συμφωνώντας  να επανεξετασθούν όλα τα θέματα από δύο επιτροπές από τις οποίες η μία «πολιτική». Ηταν η συμφωνία που ο Ανδρέας Παπανδρέου την είχε χαρακτηρίσει «μη πόλεμο», δηλώνοντας, ωστόσο, ότι οι δυο τους συμφώνησαν να μπει στο «ράφι» το Κυπριακό. Στις 6 Ιουνίου 1988 ο Ανδρέας αναγκάστηκε να πει το γνωστό πλέον «mea culpa», αναγνωρίζοντας ότι είχε κάνει λάθος, σε συζήτηση στη Βουλή, έπειτα από πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης που είχε υποβάλει η Ν.Δ.
Που έχει οδηγήσει εκείνη η «προσαρμογή» του Α. Παπανδρέου τις ελληνοτουρκικές σχέσεις είναι γνωστό: στα Ιμια , τις γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο και τον ατέρμονο διμερή ελληνοτουρκικό διάλογο την ίδια στιγμή που η Τουρκία συστηματικά παραβιάζει ελληνικά χωρικά ύδατα, εναέριο χώρο και αμφισβητεί την κυριαρχία επί ελληνικών ακόμα και κατοικημένων νησιών στο Αιγαίο.
Ποια είναι και που θα οδηγήσει η σημερινή προσαρμογή του Αλέξη Τσίπρα; Οι δεσμεύσεις που θα αναλάβει για επίδειξη ρεαλισμού στα ελληνοτουρκικά, το κυπριακό και το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, είναι γραμμάτια των προηγούμενων ελληνικών κυβερνήσεων που μεταχρονολογημένα εξακολουθούν να βρίσκονται στο τραπέζι προς εξόφληση.
Ωστόσο η «προσαρμογή» του Αλέξη Τσίπρα έχει επισφραγιστεί από το περασμένο καλοκαίρι με την εισαγωγή και εφαρμογή του Τρίτου Μνημονίου.  Πιθανώς, από τις συζητήσεις που έχει αυτές τις μέρες στο Νταβός να συνειδητοποιήσει ότι το δικό του «mea culpa» έχει να κάνει με το πόσο εύκολα και γρήγορα κατάφερε να τον… προσαρμόσουν.

Β. Σημίτης στο Ελσίνκι και στη Μαδρίτη
ΧΡΗΣΤΟΥ Α. ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ.  ΛΟΓΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΘΝΙΚΩΣ ΕΠΙΖΗΜΙΟΥ ΑYTOΠΑΓΙΔΕΥΣΕΩΣ
http://www.sartzetakis.gr/points/ellinismos11.html   (και 1ο συνημμένο)

1.- Ανεζωπυρώθη  συζήτησις γι τ σκόπιμο  μ τς πιλύσεως τν λληνοτουρκικν διενέξεων μπροσφυγ στ Διεθνς Δικαστήριο τς Χάγης.
Φροντι μ τν νάμειξι το Δικαστηρίου ατο δηγούμεθα σ πιζήμια γι τ θνικά μας συμφέροντα ατοπαγίδευσι. Κα ξηγομαι :

2.- δη μ τν πογραφ κα π τν λλάδα το κειμένου Συμπερασμάτων το Ερωπαϊκο Συμβουλίου το λσίνκι τς 10.12.1999 ποδεχθήκαμε (Σημεα 4, 9 κα 12 τν Συμπερασμάτων) τν παρξι κκρεμν συνοριακν διαφορν κα λλων σχετικν θεμάτων μ τν Τουρκία, τ ποα κα δεσμευθήκαμε νπιλύσουμε μ διαπραγματεύσεις μ ατήν, σ περίπτωσι δ ποτυχίας τν διαπραγματεύσεωνποδεχθήκαμε τν προώθησι, κόμη κα μ πρωτοβουλία μόνου το Ερωπαϊκο Συμβουλίου, πιλύσεως τν ν λόγ διενέξεων π τ Διεθνς Δικαστήριο τς Χάγης.
Εναι  θλιβερ στορία πιστεύτου νδοτικότητος στς τουρκικς πιδιώξεις κα φρόνου πεμπολήσεως στοιχειωδν θνικν μας συμφερόντων.  θνική μας ατ συνθηκολόγησι συνετελέσθη σ τρία πίπεδα :

1ον) μ τν ναβάθμισι τς Τουρκίας σ ποψήφια γι νταξι στν Ερωπαϊκ νωσι χώρα∙
2ον) μ τν γκατάλειψι παγίων θέσεων τς ξωτερικς μας πολιτικς, κα συγκεκριμένως μ τν κ μέρους μας ποδοχή, τι κκρεμον συνοριακς διαφορές μας κα λλα σχετικ θέματα μ τν Τουρκία κα τν δέσμευσί μας ν προέλθουμε γι τν πίλυσί τους σ διαπραγματεύσεις μ ατήν∙ κα
3ον) μ τν ατοπαγίδευσί μας ν ναθέσουμε, σ περίπτωσι ποτυχίας τν διμερν διαπραγματεύσεων, τν πίλυσι λων ατν τν διαφορν γι «συνοριακς διαφορς κα λλα σχετικ θέματα» στ Διεθνς Δικαστήριο τς Χάγης, λύσις κρως πικίνδυνη κα καταστροφικ γι τ θνικά μας συμφέροντα.

Πράγματι :
(A) Τότε κρίνετο π τ Ερωπαϊκ Συμβούλιον  ποψηφιότης, μεταξ λλων κρατν κα τς Τουρκίας πρς νταξι στν Ερωπαϊκ νωσι. Τν νταξι ατή, καίτοι δν συνέτρεχε καμμι π τς σχετικςξιομενες π τ σχοντα κεμενα τν συνθηκν κλπ., πο διπουν τν ζω τς Ερωπαϊκς Ενσεως, προϋποθσεις, πιθυμοσαν διακας ο Ερωπαοι ταροι μας, κυρίως ο ξ ατν «μεγάλοι», γι καθαροκονομικος λόγους, πρς κμετάλλευσι τς γορς τς γειτονικς μας χώρας τν 70 περίπουκατομμυρίων κατοίκων….
Κα φυσικ εχαμε θεσμικς, μ τν ξιουμένη μοφωνία γι τν σχετικ πόφασι, τν δυνατότητα νπαρακωλύσουμε τν νταξι τς Τουρκίας κα μ μόνη τν πίκλησι τς κατ' ξακολούθησι παραβιάσεως πατν τν κανόνων το Διεθνος Δικαίου π δεκαετίες δη κα καθημερινς. Συγκεκριμένως μ τνπίκλησι, τι ο Τορκοι παραβιάζουν συστηματικς τν θνική μας κυριαρχία κα παραβαίνουν διεθνες κανόνες ναερίου κυκλοφορίας∙ καθιερώνουν γκρίζες ζνες σ λληνικς νησδες το Αγαίου, διεκδικοντες μ τν τρόπον ατν εθέως λληνικά μας δάφη∙ συμπεριφέρονται κραυγαλέως ντίθετα πρς τος κανόνες το Διεθνος Δικαίου ναντι τς λληνικς μειονότητος, σης πέμεινεν κόμη στν χώρα τουςστερα π συστηματικς διώξεις δεκαετιν, κλπ., κλπ.∙ κτς το τι, περαιτέρω, μμένουν στνγκληματικ π πόψεως Διεθνος Δικαίου στρατιωτικ κατοχ το 40 % περίπου το δάφους τςνεξαρτήτου Κυπριακς Δημοκρατία

Κα μάλιστα εχαμε τν εκαιρία, φο τόσο πολ πιθυμοσαν ο Ερωπαοι ταροι μας τν νταξι τς Τουρκίας, ν τος ξωθήσουμε, πισείοντες τν ρνησί μας σ ντίθετη περίπτωσι, πως πειθαναγκάσουν τν Τουρκία ν συμμορφωθπ τλους χι πρς δικς μας πιθυμες, λλ πρς τ πανειλημμνα ψηφσματα κα ποφσεις το Συμβουλου Ασφαλεας κα λλων ργνων το Ο.Η.Ε., ς κα τοΕρωπαϊκο Κοινοβουλου, περ ποχωρσες της π τν κατεχομνη Κπρο, καθς κα ν πασ τν καθημεριν νομη κα ντθετη πρς τ Διεθνς Δκαιο ναντι τς χρας μας συμπεριφορ της.

Παρ τατα μες τίποτε π τ θνικς ατ πιβαλλόμενα δν πράξαμε. ντιθέτως, φο πισμως, διστματος το Υπουργο μας Εξωτερικν, εχαμε προαναγγελει, τι θ γνουμε, χωρς ν ζητμε τποτε καχωρς ρους,  τμομηχαν γι τν εσοδο τς Τουρκας ες τν Ερωπαϊκν Ενωσιν, συντελέσαμε ντως μτν ξιουμένη μφωνη πφασι το Ερωπαϊκο Συμβουλου,  χρις ες τν δικ μας συνεργασα καπογραφ, στν ναβάθμισι τς Τουρκίας στν κατηγορα τν ποψηφων ες τν Ερωπαϊκν Ενωσιν χωρν.

(B) Τότε πίσης μ τ νωτέρω ΣΗΜΕΙΟΝ 4 τν Συμπερασμάτων του τ ν λόγ Ερωπαϊκ Συμβούλιο προέτρεψε τ ποψήφια γι νταξι στν Ερωπαϊκ νωσι κράτη, μεταξ τν ποίων κα  Τουρκία, πωςπιλύσουν «λες τς κκρεμοσες συνοριακς διαφορς κα λλα σχετικ θματα» (δάφιον 4).

Πρέπει ν σημειωθτι τ Σημεον ατ 4 τν Συμπερασμάτων το Ερωπαϊκο Συμβουλίου φοροσεποκλειστικς κα μόνον στς λληνοτουρκικς σχέσεις, διότι κανένα λλο π τ ποψήφια πρς νταξι στν Ερωπαϊκν νωσιν κράτη δν εχε, οτε χει προβλήματα μ τος γείτονές του.

Σ κάθε δ περίπτωσιν φείλαμε ν πιφυλαχθομε στ προκείμενο, ποκλείοντες γι τς λληνοτουρκικς σχέσεις τν ρήτρα «κκρεμουσν συνοριακν διαφορν κα λλων σχετικν θεμάτων», πργμα, πο μπερίσσεια φροσύνης δν πράξαμε. Κα τσι μ τν δικήν μας συνυπογραφν τν ν λόγΣυμπερασμάτων  Ελλς νυπογρφως νεγνώρισε, τι ες τς σχσεις μας μ τν Τουρκα «κκρεμον συνοριακς διαφορς κα λλα σχετικ θματα». 

Δηλαδή, ΠΡΩΤΟΝ, ποδεχθήκαμε μφισβήτησι κα ατν τν θνικν μας συνόρων ! 
Κα κόμη ποδεχθήκαμε κκρεμότητα κα λλων σχετικν θεμάτων, ταν το κα εναι γνωστόν, τι Τουρκία θεωρε δη ς τοιατα - στ μέλλον πιθανν ν προσθέσ κα λλα ! - κα πιδιώκει φ' νς τνναγνώρισι τουρκικς μειονότητος στν Θράκη μας κα φ' τέρου τν ποστρατικοποίησι τν νησιν μας το νατολικο Αγαίου.  πιδιώξεις θνικς παράδεκτες γι τν λλάδα, φο μ τν πρώτη μέν, σκοπεται νατροπ κα π το σημείου ατο τς συνθήκης τς Λωζάννης, μ τν ποίαν  λλάς, καίτοιττημένη, νεγνώρισεν ναντι τς νικητρίας τότε Τουρκίας τν παρξι μόνον μουσουλμανικς, χι δτουρκικς μειοντητος, διότι ο πομεναντες ες τν Ελλδα μουσουλμνοι δν εναι ναγκαως καΤορκοι, λλ συμπεριλαμβνουν ες ψηλ ποσοστ κα Πομκους (κ το ρχαου θρακικο φλου τνΑγρινων, συμπολεμιστν το Μεγλου Αλεξνδρου) κα θιγγνους, μ πώτερο στόχο τν δρομολόγησιξιώσεως τουρκικς συγκυριαρχίας στν Θράκη μας.

Μ τν δεύτερη δέ, σκοπεται ν μείνουν προστάτευτα τ νησιά μας, γι νά γίνουν εκολώτερη λεία στνπεκτατικ βουλιμία τν Τούρκων, τν ποία κα δν ποκρύπτουν ατοί, φο  πρς κανοποίησί της κασυνεκρότησαν π πολλν δη τν στν πέναντι κα γγύτατα τν νησιν μας Μικρασιατικ κτ τνποκαλουμένη π τος διους Στρατι το Αγαίου, πο συνεπικουρεται κα π κατοντάδες ποβατικσκάφη.

Καί, ΔΕΥΤΕΡΟΝ, π πλέον τν νωτέρω, μ τν ρήτρα περ «πιλύσεως» δεσμευθκαμε, ν προλθουμε σδιαπραγματεσεις μ τν Τουρκία  π τν ν λόγ «κκρεμουσν συνοριακν διαφορν κα λλων σχετικν θεμάτων». Δηλαδ συμφωνήσαμε ν πανασυζητήσουμε μ τν Τουρκία κα ατ τ μ διεθνες συνθκες καθωρισμένα σύνορά μας !

(Γ) Τότε, τέλος, μ τ διο ΣΗΜΕΙΟΝ 4 τν Συμπερασμάτων το Ερωπαϊκο Συμβουλίου ατοπαγιδευθήκαμε, μ τ ν ποδεχθομε τν προτροπή του πρς τ ποψήφια γι νταξι στν Ερωπαϊκνωσι κράτη, μεταξ τν ποίων κα  Τουρκία,  πως, σ περίπτωσι ποτυχίας τν διαπραγματεύσεων «μσα σ λογικ χρονικ διστημα», θέσουν τς κκρεμοσες διαφορς στ Διεθνς Δικαστριο» (δάφιον 5), το Ερωπαϊκο Συμβουλίου πιφυλαχθέντος, πως «νασκοπσ τν κατστασι σ σχσι μ ατς τς διαφορς, εδικ σον φορ τς πιπτσεις π τς νταξιακς διαδικασας κα προκειμνου ν προωθστν διευθτησ τους μχρι το Διεθνος Δικαστηρου, τ ργτερον ς τ τλος το 2004 » (δάφιον 6).

Εναι λυπηρς ξιοσημεωτο, τι  «ποχρωσις» ναθέσεως τν κκρεμουσν διαφορν στ Διεθνς Δικαστήριο, κατ τος ν λόγ ρισμούς, βαρνει μνον τ «ποψφια κρτη», πομνως ες τν περπτωσμας μνον τν Τουρκα, χωρς δηλαδ κα δικ μας εχρεια, πως, δρανοσης  δυστροποσης ες αττς Τουρκας, μ πρωτοβουλα μας συντρεχούσης νομίμου περιπτώσεως πιληφθ τ Διεθνς Δικαστριο.

νἐὰν διετυποτο τολάχιστον τοιαύτη εχέρεια κα δι τν λλάδα, θ μπορούσαμε νσύρουμε τν Τουρκία στ Διεθνς Δικαστήριο γι τς νομες ες βάρος μας παραβάσεις της τοΔιεθνος Δικαίου, πργμα, πο δν μπορομε ν κάνουμε τώρα, φο  Τουρκία δν χειναγνωρίσει τν ρμοδιότητα το Διεθνος Δικαστηρίου κα κάθε παγωγ ποθέσεώς της σ’ατ παιτε προηγουμένως τν πογραφ συνυποσχετικο, στν ποία βεβαίως  Τουρκία γι τν κρίσιν νομημάτων της δν πρόκειται ν προέλθ.

τσι κα π τς πλευρς ατς φωπλισθήκαμε.  σχετικ πρωτοβουλία λοιπν προσφυγς στ Διεθνς Δικαστήριο, γνοηθείσης τς λλάδος,  νετέθη ες τν Τουρκίαν. Κα μάλιστα χι μόνον ες ατήν.

Διότι, μ τν νωτέρω συνυπογραφν νεγνωρίσαμε στ Ερωπαϊκ Συμβούλιο τν δυνατότητα νπαραπέμπ λληνοτουρκικς διενέξεις στ Διεθνς Δικαστήριο τς Χάγης κόμη κα ταν ατ στσυγκεκριμένη περίπτωσι μες δν τ θέλουμε !

Πλήρης λοιπν πεμπόλησι τς θνικς μας κυριαρχίας, διαιτέρως δ πικίνδυνη. φοἐὰν μς πμενε κποια δυναττης ν ντιταχθομε ες τν π τς Τουρκας προσφυγν ες τ Διεθνς Δικαστριον γισυγκεκριμνο θμα, ς παραδκτως φερμενον, διτι νγεται ες πρσβλητα κυριαρχικ μας δικαιματα, εναι λοφνερον, τι τν δια ντδρασ μας θ εναι ξαιρετικ δύσκολο ν τν προβλουμε κα ναντι το Ερωπαϊκο Συμβουλου, δηλαδ θεσμικς ναντι λοκλρου τς Ερπης.

Εχα δημοσως κα πανειλημμνως τονσει, μ πση φλεια εχαμε πέσει κα προηγουμένως, δη κατ τνπσημη πσκεψι το Ελληνος Πρωθυπουργο στς Η.Π.Α. τ 1996, ες τν καλοστημνη παγδα ποδοχς διευθετσεως τς λληνοτουρκικς διενξεως γι τν βραχονησδα Λμνια (Ιμια) π τ Διεθνς Δικαστριον τς Χγης.

Τ διο λσθημα παναλβαμε μ τν συνυπογραφ τν συμπερασμάτων το νωτέρω ΕρωπαϊκοΣυμβουλίου το λσίνκι τς 10.12.1999,  ατ τν φορ στ ἀόριστο πλασιο λων τν διενξεών μας μ τν Τουρκία «γι κκρεμοσες συνοριακς διαφορς κα λλα σχετικ θέματα», δηλαδ διευρναμε ορστως τς ζημιογνες γι τ θνικ μας συμφροντα, πως θ καταδειχθ, συνπεις του.

3.- λλ  προκειμένη εθεα πεμπόλησις ζωτικν θνικν μας συμφερόντων εχεν ρχίσει νωρίτερον,δη μ τ κοινν λληνοτουρκικν νακοινωθν τς Μαδρίτης τς 8ης ουλίου 1997.  Πράγματι :

Τν π δεκαετίες θέσι μας, τι δν χουμε μ τν Τουρκαν λλη διαφορν π κενην τς ριοθετσεως τς φαλοκρηπδος τν νησιν μας το νατολικο Αγαου, τν χουμε νυπογρφως γκαταλεψει μ τ ν λόγ σύμφωνόν μας μ τν Τουρκία. Διότι μ ατ νεγνωρίσαμε, χωρς ν πάρχει κανένας πολύτως λόγος, τι  Τουρκία χει νόμιμα ζωτικ συμφέροντα κα νδιαφέροντα στ Αγαο∙ κα κόμη παραιτηθήκαμε π κάθε μονομερ, χωρς τν δική της συγκατάθεσι, νέργεια στ Αγαο !

Συγκεκριμένως, πως κα κατ τ παρελθν δημοσως χω πισημνει, μ τ 4ο σημεο το κοινονακοινωθντος τς Μαδρτης τς 8ης Ιουλου 1997 Ελλς κα Τουρκα δεσμευθκαμε μοιβαως σ«σεβασμ στ νμιμα ζωτικ συμφροντα κα νδιαφροντα τς κθε χρας στ Αγαο, τποα χουν μεγλη σημασα γι τν σφλεια κα τν θνικ κυριαρχα τους»

Αλλ ο πντες γνωρζουν, τι κα στ Διεθνς Δκαιο ταν τ «συμφροντα κα νδιαφροντα» νς κρτους εναι «νμιμα», νομζονται «δικαιματα» κα σκονται ς τοιατα, νεξαρττως ἐὰν χουν  χι «μεγλη σημασα γι τν σφλεια κα τν θνικ του κυριαρχα». 

Η πιλεγεσα πομνως ττε διατπωσις, σ συνδυασμ μλιστα μ τν ρο «ζωτικ», πο νθυμζει τνξωσι τς χιτλερικς Γερμανας γι «ζωτικ χρο», μνον τν κερκπορτα τς τουρκικς πεκτατικς βουλιμας νοιξε, νομμως πλον ! 

Αφο μπορε ντως ν ρμηνευθ ς μμεσος κα γι πρτη φορ π τν Ελλδα ναγνρισις δικαιωμτων τς Τουρκας ες τ Αγαο, ν ττοια δικαιώματά της κατ τ Διεθνς δκαιο κα τςσχουσες διεθνες συνθκες δν πρχουν. Τ τελευταο μως ατ νομικ γι τς τουρκικς πιδιξεις πρόσκομμα χει ναιρεθ πλον μ τν φρονα, ς νωτέρω, συνυπογραφν μας,  σύμφωνα μ τν λληρχ το Διεθνος Δικαου, κατ τν ποία κα πλ  «συμφροντα»   «νδιαφροντα», δηλαδ κα προτοατ ν καταστον «δικαιματα», μπορον ν ποτελσουν ντικεμενο συμβατικς μεταξ τν κρατν δεσμεσεως.

Ν λοιπν πς μ περίσσεια πιπολαιότητος κα φροσύνης δεσμευθήκαμε.

Μ τ 5ο πλι σημεο το δου νακοινωθντος, μ τ ποο συνεφωνθη πσης ττε «δσμευσιποφυγς μονομερν νεργειν στ βσι το μοιβαου σεβασμο κα τς πιθυμας, στε νποτραπον συγκροσεις φειλμενες σ παρεξγησι», πεκλείσαμε τν δυνατότητα ν μεριμνομε μόνοι μας, χωρς τν δεια τς Τουρκίας, κόμη κα γι ζητήματα οκονομικς κμεταλλεύσεως μέσα τρια τς λληνικς πικρατείας (π.χ. γεωτρήσεις στ χωρικά μας δατα)  κα γι θέματα θνικς μας κυριαρχίας !

τσι πενομεύσαμε κα ατν τν δυναττητα, πο τ Διεθνς Δκαιον τς θαλσσης μς δίδει, τςπεκτσεως μ μονομερ μας δλωσι τς αγιαλτιδος ζνης μας (χωρικν δτων) στ δδεκα μλια, φοτέτοιο νδεχόμενο σπευσε  Τουρκία ν ναγάγ σ «ατία πολέμου» (casus belli), μες δ ποκείμεθα πλέον στν νωτέρω δέσμευσι ν ποτρέπουμε τς συγκρούσεις !

Κα ν σημειωθτι  πκτασι τν χωρικν μας δάτων στ δώδεκα μίλια θ κατλυε νομικς ρκετς τουρκικς μφισβητσεις. πομένως, μόνον φρνως μχρι σμερα, μ βλβη τν θνικν μας συμφερντων δν προλθαμε σ' ατήν, κα μάλιστα κτοτε, π τν θλιβερ κενη συμφωνα τς Μαδρτης,πασαμε κμη κα τν πλ ναφορ το νδεχομένου πεκτάσεως τν χωρικν μας δάτων σύμφωνα μτος κανόνες το Διεθνος Δικαίου τς Θαλάσσης ! ...

4.- Τώρα τ μνημονευθν περάνω τς θαλασσίας περιοχς Καρπάθου πεισόδιο λληνοτουρκικςεροπορικς συγκρούσεως, τ ποο, κτς λλων, στοίχισε  τν ζω σ να σμηναγό μας, πέδειξε καττρόπον ψηλαφητς τραγικόν, τι  πολιτική μας θωπειν, νδοτικότητος κα ποχωρήσεων ναντι τς Τουρκίας τίποτε δν ποδίδει, ντιθέτως μάλιστα γιγαντώνει τν ες βάρος μας προκλητικότητα καπιθετικότητά της. Λογικς πομένως θ πρεπε τ ν λόγ πεισόδιο ν νουθετήσ τος πάντες κα νσημάν τν κοιν π τέλους παραδοχή, τι πιβάλλεται μεταβολ ρδην τς στάσεώς μας ναντι τς Τουρκίας μ λοσχερ γκατάλειψιν λων τν, ς νωτέρω, χειρονομιν μας νδοτικότητος κα φρόνου συνθηκολογήσεως.

μως, κατ πρωτοφανς παράδοξο τρόπο, παριστάμεθα μάρτυρες το ντιθέτου κριβς φαινομένου !  Μ φορμ τ νωτέρω πεισόδιον ρχισε ν καταβάλλεται ργώδης προσπάθεια ατοενοχοποιήσεώς μας,χι, πως θ πρεπε, γι τν χαραχθεσα κυρίως μ τ Συμπεράσματα το Ερωπαϊκο Συμβουλίου τολσίνκι τς 10.12.1999 λεθρία πολιτικν νδοτισμο κα ποχωρήσεών μας, λλά, ντιθέτως, διότι περίπουθετήσαμε κα δν νεπτύξαμε περαιτέρω τν πολιτικν ατν θνικς συνθηκολογήσεως !

φθασαν μάλιστα μέχρι σημείου ν χλευάζουν ς «μ σοβαρ» τν θνική μας θέσι δεκαετιν, π λες τς Κυβερνήσεις, τι τ μόνο πρόβλημά μας μ τν Τουρκίαν εναι ατ τς ριοθετήσεως τς φαλοκρηπδος τν νησιν μας το νατολικο Αγαίου, καίτοι  πολιτικ ατ το κα εναι  μόνη θνικς ξιοπρεπς καπιβεβλημένη ! Κα τν χλευάζουν τώρα κόμη κα κενοι, π τν μερν τν ποίων ς πευθύνωνγετν κολουθήθη  πολιτικ ατή !

Κα λη  κστρατεία ατ ατοενοχοποιήσεως ναπτύσσεται μ κύρια πδό, δίως π διάφορα Μ.Μ.Ε.,φημερίδες κα ραδιοτηλεοπτικος διαύλους, τι πιβάλλεται  γκατάλειψι τς κολουθουμένης π τνλληνοτουρκικν σχέσεων δθεν νενδότου κα διεξόδου ξωτερικς μας πολιτικς, μ πικέντρωσι στννάγκη παραπομπς των λων νώπιον το Διεθνος Δικαστηρίου τς Χάγης.  Φυσικ κολουθήθη κα στν περίπτωσιν  δοκιμασμένη πρακτικ τν λοκληρωτικν καθεστώτων, το ποκλεισμο δηλαδ π τν σχετικ δημοσιότητα κάθε μ ρεστς ντιπάλου γνώμης, ταν συνέβαινεν  πιχειρηματολογία της νεναι πειστικωτάτη κα καταμάχητος. Προφανς, γι ν μ χαλάσ  σοπα τς πιδιωκομένης μαρτωλς ποδηγετήσεως τς νυποψιάστου κοινς γνώμης τν λλήνων. 

Μάλιστα  σχετικς ζλος φθασε μέχρι προτάσεως διανοήτου : ν στέρξουμε, πως στς πιλυτέες π τΔιεθνς Δικαστήριο τς Χάγης διαφορές μας μ τν Τουρκία συμπεριληφθον  κα τ «χωρικ δατα κα κτασί τους», καθς  κα  «ποστρατικοποίησι τν νησιν» μας, ορίστως, χωρς ν διευκρινίζεται, ἐὰν πρόκειται γι λα τ νησιά μας  μόνον γι τ ναντι τν Μικρασιατικν κτν (το νατολικο Αγαίου). Κα εναι  πρότασις ατ διανόητος, διότι  μν κτασι τν χωρικν δάτων ρίζεται π τς διεθνες συνθκες κα τ διεθν νόμιμα κα δν μπορε ν ποτελέσ ντικείμενο δικαστικο καθορισμοφοκάτι τέτοιο θ διήνοιγε τ νεπίτρεπτον νδεχόμενον νακαθορισμο τους, δηλαδ τς καταργήσεωςφισταμένων κανόνων μ δικαστικν πόφασιν (!)∙  δ ποστρατικοποίησις τν νήσων ποτελε θέμα καθαρώτατα πολιτικό, συνδεόμενο μέσως πρς τν θνικν σφάλεια τς χώρας κα τν θνική μας κυριαρχία κα πομένως χωρς τν φρονα πεμπόλησι ατν σ καμμία περίπτωσι δν μπορε κα ατ νκαταστ ντικείμενο κρίσεως το Διεθνος Δικαστηρίου. 

μως, χι μόνον γι τ σοβαρώτατα ατά, λλ κα  συνολικ δέσμευσί μας, δη μ τν συνυπογραφ καπ τν λλάδα τν Συμπερασμάτων το Ερωπαϊκο Συμβουλίου το λσίνκι τς 10.12.1999, περποβολς τν λληνοτουρκικν διενέξεων στ Διεθνς Δικαστήριο τς Χάγης, οσιαστικς ποτελε σαφςπικίνδυνη κα θνικς πιζήμια ατοπαγίδευσί μας.  Κα δο διατί :

5.- ν πρτοις, τ Διεθνς Δικαστριον τς Χάγης στερεται ν προκειμν πσης δικαιοδοσας !  Κα δνποκλείεται, πομένως, ν κηρύξ τν θεσμική του ναρμοδιότητα, πότε τ διέξοδο θ εναι πλρες.
Κα στερεται δικαιοδοσίας, διτι, κατ τ ρθρον 36 § 3 το Καταστατικο τν Ηνωμνων Εθνν κα τρθρον πσης 36 το Καταστατικο το Διεθνος Δικαστηρου, ατ πιλαμβνεται τς πιλσεως μνον «νομικν» διαφορν. Ηδη δ π τν συνθηκν το Λοκρνο (1926) ς νομικ διαφορ θεωρεται κανοεται μνον « μοιβαα μφισβτησις νομμου δικαιματος». Ες τν περπτωσι μως τν λληνο-τουρκικν διενέξεων οτε  Ελλς μφισβητε «νμιμο δικαωμα τς Τουρκας», φο καννα νμιμο δικαωμα π λληνικν δαφν δν προβλλει  Τουρκα (πο ν μφισβητ  Ελλς)· λλ οτε κα Τουρκα μφισβητε τ π τς Ελλδος προβαλλμενα «νμιμα δικαωματά» της. Π.χ. στν περίπτωσι τς βραχονησδος μια, οτε προβάλλει  Τουρκία νόμιμο δικαίωμα, πο ν μφισβητ  λλάς, λλ οτε καμφισβητε τ π τς λλάδος προβαλλόμενο «νόμιμο δικαίωμά» της, τ βασιζμενο π τν διεθνν συνθηκν ερνης κα νσωματσεως τς Δωδεκανσου (1947) ν συνδυασμ πρς τν Ιταλο-τουρκικν το 1932∙ φο  Τουρκα ντιπαρρχεται τς διεθνες ατς συνθκες, ποστηρζουσα μλιστα δι τν χρονικς δευτραν, το 1947, τι δν τν δεσμεει, διτι δν το συμβαλλομνη κα  δα ες ατν, καπροτενει πλς «νασυζτησιν» το λου «προβλματος» το Αγαου, μ τν διεκδίκησι κατοντάδων βραχονησίδων, πο τς ντάσσει σ «γκρίζες ζνες», δηλαδ μφισβητε εθως λκληρον τ φιστμενον νομικν καθεστς το Αγαίου !
Μ καμμι πομνως λογικ δν πρκειται «μοιβαα μφισβτησις νομμου δικαιματος», πτε κα μνον θ εχαμε «νομικ διαφορ», πιλυτα π τ Διεθνς Δικαστριο. Αλλωστε, μ τν νωτέρω πσημη τοποθτησι τς Τουρκας π το θματος πισημανεται ντοντατα  πολιτικς καθαρς χαρακτρ τς διενξεως.
Ακμη,  παγωγ μις νομικς διαφορς ες τ Διεθνς Δικαστριο νχει π μνη της τν ναγνρισιμοιβαως π τ κθε μρος, τι τ λλο μρος μφισβητε τ νμιμο δικαωμ του. Ετσι, μ δεδομνον, τι στς διες, ς νωτρω, συνθκες θεμελιοται  θνικ μας κυριαρχα π λοκλρου τς Δωδεκανσου, μ τν δεχθομε τν δικαιοδοσα το Διεθνος Δικαστηρου π.χ. γι τν βραχονησδα Λμνια (Ιμια), εναι σν ν ποδεχμαστε τν μφισβτησι π τν Τουρκα τς θνικς μας κυριαρχας π λοκλρου τοΔωδεκανησιακο νησιωτικο συμπλγματος ! Κα ς μ ξεχνμε σχετικς, τι ο Τορκοι δν παραλεπουν, ν παναλαμβνουν, τι κακς νχθησαν τν νσωμτωσι τς Δωδεκανσου ες τν μητρα Ελλδα. Δνποκλεεται πομνως καθλου ν προβλουν κα τν πιβουλ τους ατ ς «κκρεμοσα» μαζ μας «συνοριακ διαφορ» τους  ς «λλο σχετικ θμα».

6.- Μ τν ατοδέσμευσί μας γι τ Διεθνς Δικαστήριο, γκατελείψαμε, προκειμένου ν καθιδρυθ ρμοδιότης του, τν πίκλησι το πολιτικο χαρακτρος τν λληνο-τουρκικν διενέξεων. τσι μωςπωλέσαμε τν δυνατότητα, ν πισημαίνουμε διαρκς, τι  Τουρκα μ τς ξιώσεις της  ντιστρατεεται  τν φισταμνην κατστασιν (τ «status quo») τς περιοχς, πργμα τ ποον κα τν περιάγει σδυσμενεστάτη θέσι, διότι κα  Χρτης τν Ηνωμνων Εθνν κα λες ο κτοτε διεθνες συνθκες, ποθεσπζουν τ παραβαστον τν φισταμνων συνρων,  ρητς παγορεουν. Οπτε μ ττοια σταθερς τηρουμένη δικ μας πολιτικ κα δν θ πομν ες τν Τουρκα, ἐὰν θελσ ν μμεν στς ξιώσεις της σ βρος μας, λλη δς π τν πλεμον. Τν ποον κα βεβαως δι πολλος λγους δν θ ποτολμσ.
7.- Κυρίως μως ναδύεται  μεσος κίνδυνος τ Διεθνς Δικαστήριο ν κφέρν ψει τς ληθινς φύσεως τν διαφορν, πολιτικ κρίσι, δηλαδ κρίσι σκοπιμότητος, πο π λλους θ παγορευθ.
Τ πργμα εναι πλό. φο ο διενέξεις μας μ τν Τουρκία χουν, πως ξετέθη, πολιτικν ποκλειστικς χαρακτρα, πολιτικ ναμένεται ν εναι κα  τυμηγορία το Διεθνος Δικαστηρίου, ἐὰν ατ πιληφθκατ' οσίαν τς κδικάσεώς των κα δν κηρύξ τν ναρμοδιότητά του. λλ ο ντεθεν κίνδυνοι ες βάρος τν θνικν μας συμφερόντων πελώριοι. Κα δο διατί :
τυμηγορία πολιτικ π το Διεθνος Δικαστηρίου μόνον κατ τς παγορεσεις τν σχυρν καπιβολων θ κδοθ. Δηλαδ, μνον ενοϊκ γι τ θνικ λληνικ μας συμφροντα δν πρκειται ν εναι !
Κα τ πργμα χει τν ξγησν του. Πς εναι δυνατν, ν μπιστευθ οοσδποτε χφρων νθρωπος τνπλυσιν πολιτικς διενξεως, κα μλιστα μεταξ Κρατν, ες τος συγκροτοντας τ Διεθνς Δικαστριον τς Χγης, δηλαδ ες τ 15 μλη του ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive