Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

Ανεκδοτάκια είσαι για δέσιμο: "Γατάκια πάνε να τα βαλουν με τον Greek Lover"

Ένας Ιταλός, ένας Γάλλος και ένας Ελληνας συζητούν για τη σεξουαλική τους ζωή. 
Λέει ο Ιταλός: 
-Χθές το βράδυ, έκανα έρωτα στη γυναίκα μου τέσσερις φορές και το πρωί μου έφτιαξε μακαρονάδα και μου είπε ότι δεν έχει ξανανιώσει τέτοια ηδovή. 
Ο Γάλλος για να μην υστερήσει απαντάει: 
-Α καλά, εγώ έκανα στη γυναίκα μου έρωτα έξι φορές και το πρωί μου έφτιαξε κρέπες και μου είπε ότι άντρα σαν εμένα δεν έχει ξαναγνωρίσει.  
Ο Ελληνας δεν μιλούσε. Τον ρωτάν οι άλλοι δύο: 
-Τι έγινε ρε φίλε; πόσες φορές έκανες στη γυναίκα σου έρωτα χθές βράδυ; 
-Μία. 
-Μόνο ΜΙΑ; και τι σου είπε το πρωί;....
 -ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive