Στις 5 Νοεμβρίου του 2017 ο εκκολαπτόμενος διάδοχος του πατέρα George στην ανθελληνική εκστρατεία του Alexander Soros έχοντας πάντα κατά νου τη δυσφήμηση των Ελλήνων στα μάτια του Κόσμου έθεσε ακόμα ένα λιθαράκι σε αυτή, με τη διάλεξη που έδωσε στο ινστιτούτο ανθρωπιστικών σπουδών στη Βιέννη με θέμα: «Η ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ»...
Αυτός είναι ο τίτλος του επαίσχυντου λιβελογραφήματος της Eliza Marian Butler. Γραμμένο το 1935, με λίγα λόγια ισχυρίζεται ότι η αγάπη που έδειχναν και δείχνουν οι γερμανοί στον ελληνικό πολιτισμό τους
οδήγησε στα οδυνηρά λάθη του πρώτου παγκοσμίου πολέμου αφού επηρεάστηκαν απ’τον ελληνικό ιδεαλισμό και τη φιλοπατρία των προγόνων μας και έγιναν «ρομαντικοί ιδεολόγοι» παλεύοντας με κάθε θηρίο πραγματικό η φανταστικό.
Το βιβλίο δεν είχε καμία επιτυχία καθώς τη περίοδο που γράφτηκε οι ναζί είχαν θέσει τον ελληνισμό πολύ ψηλά αλλά και οι γερμανοί ως σύνολο λάτρευαν την Αρχαία Ελλάδα.Η ίδια η συγγραφέας ωστόσο δεν καταλάβαινε τον γερμανικό ψυχισμό αφού δεν ήταν γερμανίδα αλλά αγγλίδα! σαν να γράφει τούρκος δηλαδή για το χορό του ζαλόγγου και τους 300 του Λεωνίδα.
Ένα από τα πρώτα πράγματα που έκαναν οι Γερμανοί μετά την εισβολή τους στην Ελλάδα το 1941 ήταν να ξαναρχίσουν τις ανασκαφές που είχαν διακοπεί από την έναρξη του πολέμου. Κάθε στρατιωτικός κλάδος έσπευσε: η Luftwaffe(αεροπορία) φωτογραφίζοντας κλασικές τοποθεσίες.
Η Wehrmacht(στρατός ξηράς) αποκλείοντας τα ερείπια. το Kriegsmarine(πολεμικό ναυτικό) έσωσε κομμάτια αρχαίας ζωφόρου που βυθίστηκαν κοντά στον Πειραιά. Υπήρξαν ενθουσιώδεις ανακοινώσεις προς το Βερολίνο: ο αρχηγός της γερμανικής αρχαιολογικής υπηρεσίας είπε ότι εάν είχε 1.5 εκατομμύριο μάρκα για να χρηματοδοτήσει το έργο του «θα εξασφαλιζόταν η αδιαμφισβήτητη ηγεμονία της Γερμανίας στη μελέτη των ελληνικών μνημείων και Θα ήταν τόσο μεγάλη χειρονομία από τον κατακτητή , ο οποίος θα έδειχνε συνείδηση της πολιτιστικής του αποστολής στην Ευρώπη ».
Οι γερμανοί λοιπόν θεωρούσαν τον ελληνικό πολιτισμό κομμάτι του δικού τους. Αυτός είναι οπωσδήποτε ένας ισχυρός δεσμός μεταξύ των δύο εθνών που ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Τι προσπαθεί να πετύχει ο Σόρος: θέλει να χτυπήσει τη καρδιά της ελληνογερμανικής φιλίας που στηρίζεται στο ελληνικό στοιχείο του γερμανικού ψυχισμού. Ρίχνει επομένως τις ευθύνες για τις γερμανικές καταστροφές των δύο παγκοσμίων πολέμων στα υψηλά φρονήματα που δίδαξαν οι Έλληνες στους γερμανούς.
Ο ΣΟΡΟΣ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΗΡΩΑ : ο ήρωας είναι απρόβλεπτος στη συμπεριφορά,με υψηλά ιδανικά και φρόνημα,υπερβαίνει τον εαυτό του και περιφρονεί το υλικό συμφέρον.Στην αποστολή του είναι ατρόμητος,προστάτης των αδυνάτων και πρόμαχος του δικαίου. ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ ΟΜΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥ. Ο Αλέξανδρος Σόρος πρέπει να έψαξε πολύ για να βρεί το μοναδικό ίσως βιβλίο που τοποθετείται κατά του ελληνισμού στη γερμανική κουλτούρα.Βρήκε ένα αποτυχημένο σύγγραμα που ήταν να πάει για πολτό και το επανέφερε στο προσκήνιο.
Την απάντηση στους προβληματισμούς του σχετικά με τις ευθύνες των ελλήνων ας τη δώσει ο φιλλέληνας γίγας ΦΡΙΝΤΡΙΧ ΝΙΤΣΕ
«Η Γέννηση της Τραγωδίας» (1872) κεφ.15
«Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες.
Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.
Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του. Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ’ αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.
Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΣΟΡΟΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΝΕΟΙ «ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ» ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΘΝΗ;
Το βιβλίο δεν είχε καμία επιτυχία καθώς τη περίοδο που γράφτηκε οι ναζί είχαν θέσει τον ελληνισμό πολύ ψηλά αλλά και οι γερμανοί ως σύνολο λάτρευαν την Αρχαία Ελλάδα.Η ίδια η συγγραφέας ωστόσο δεν καταλάβαινε τον γερμανικό ψυχισμό αφού δεν ήταν γερμανίδα αλλά αγγλίδα! σαν να γράφει τούρκος δηλαδή για το χορό του ζαλόγγου και τους 300 του Λεωνίδα.
Ένα από τα πρώτα πράγματα που έκαναν οι Γερμανοί μετά την εισβολή τους στην Ελλάδα το 1941 ήταν να ξαναρχίσουν τις ανασκαφές που είχαν διακοπεί από την έναρξη του πολέμου. Κάθε στρατιωτικός κλάδος έσπευσε: η Luftwaffe(αεροπορία) φωτογραφίζοντας κλασικές τοποθεσίες.
Η Wehrmacht(στρατός ξηράς) αποκλείοντας τα ερείπια. το Kriegsmarine(πολεμικό ναυτικό) έσωσε κομμάτια αρχαίας ζωφόρου που βυθίστηκαν κοντά στον Πειραιά. Υπήρξαν ενθουσιώδεις ανακοινώσεις προς το Βερολίνο: ο αρχηγός της γερμανικής αρχαιολογικής υπηρεσίας είπε ότι εάν είχε 1.5 εκατομμύριο μάρκα για να χρηματοδοτήσει το έργο του «θα εξασφαλιζόταν η αδιαμφισβήτητη ηγεμονία της Γερμανίας στη μελέτη των ελληνικών μνημείων και Θα ήταν τόσο μεγάλη χειρονομία από τον κατακτητή , ο οποίος θα έδειχνε συνείδηση της πολιτιστικής του αποστολής στην Ευρώπη ».
Οι γερμανοί λοιπόν θεωρούσαν τον ελληνικό πολιτισμό κομμάτι του δικού τους. Αυτός είναι οπωσδήποτε ένας ισχυρός δεσμός μεταξύ των δύο εθνών που ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Τι προσπαθεί να πετύχει ο Σόρος: θέλει να χτυπήσει τη καρδιά της ελληνογερμανικής φιλίας που στηρίζεται στο ελληνικό στοιχείο του γερμανικού ψυχισμού. Ρίχνει επομένως τις ευθύνες για τις γερμανικές καταστροφές των δύο παγκοσμίων πολέμων στα υψηλά φρονήματα που δίδαξαν οι Έλληνες στους γερμανούς.
Ο ΣΟΡΟΣ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΗΡΩΑ : ο ήρωας είναι απρόβλεπτος στη συμπεριφορά,με υψηλά ιδανικά και φρόνημα,υπερβαίνει τον εαυτό του και περιφρονεί το υλικό συμφέρον.Στην αποστολή του είναι ατρόμητος,προστάτης των αδυνάτων και πρόμαχος του δικαίου. ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ ΟΜΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥ. Ο Αλέξανδρος Σόρος πρέπει να έψαξε πολύ για να βρεί το μοναδικό ίσως βιβλίο που τοποθετείται κατά του ελληνισμού στη γερμανική κουλτούρα.Βρήκε ένα αποτυχημένο σύγγραμα που ήταν να πάει για πολτό και το επανέφερε στο προσκήνιο.
Την απάντηση στους προβληματισμούς του σχετικά με τις ευθύνες των ελλήνων ας τη δώσει ο φιλλέληνας γίγας ΦΡΙΝΤΡΙΧ ΝΙΤΣΕ
«Η Γέννηση της Τραγωδίας» (1872) κεφ.15
«Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες.
Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.
Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του. Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ’ αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.
Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΣΟΡΟΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΝΕΟΙ «ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ» ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΘΝΗ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.