Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

E, ναί λοιπόν. Είμαι στρέιτ, μου αρέσουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο οι γυναίκες, και μάλιστα οι ωραίες γυναίκες, κι αν είναι και έξυπνες ακόμα καλύτερα...


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητεςΤο παραδέχομαι. Δεν πίνω, δεν καπνίζω, πόσο μάλλον δεν παίρνω ναρκωτικά. Δεν με συγκινεί τίποτα απ'όλα αυτά... Προτιμώ να είμαι δημιουργικός και παραγωγικός στην εργασία μου και στις ασχολίες μου. Είμαι Έλληνας. Ντόπιος Μακεδόνας. Περήφανος γι'αυτό και στα π@%^ρια μου για τον κάθε ημιμαθή που έχει αλλοτριωθεί από την ''νέα τάξη πραγμάτων'' και την παγκοσμιοποίηση. Αγαπάω την πατρίδα μου σαν να είναι η προέκταση της οικογένειάς μου, η προέκταση του σπιτιού μου. Έχω μείνει άνεργος 3-4 φορές στη ζωή μου και μάλιστα τις δύο φορές για αρκετούς μήνες και τότε πέρασα πολύ δύσκολα. Θυμάμαι εκείνη την περίοδο έτυχε να τρώω σχεδόν όλη τη βδομάδα φακές και μακαρόνια... Όμως δεν λήστεψα και δεν έκλεψα κανέναν.... Πήγα κι μοίρασα φυλλάδια κι έγινα σεκιουριτάς... Πήγα φαντάρος 12 μήνες...

όπως προβλέπονταν, πληρώνω τους φόρους μου για να κρατηθεί όρθια αυτή η χώρα, και ναι είμαι πατριώτης ακτιβιστής εδώ και δύο δεκαετίες για μια καλύτερη Ελλάδα και για έναν καλύτερο πλανήτη...Σαν κι εμένα υπάρχουν πολλοί ακόμα τους οποίους δεν ξέρει και δεν θεωρεί ήρωες κανείς...Απλά κάνουμε το καθήκον μας. Και ως λάτρης της κοινής λογικής...Ένα έχω να πω και να φωνάξω: Ultra liberals, άντε και γ@$%&*τε!!!
Δημήτρης Ζια.ς

3 σχόλια:

  1. Μια απο τα ιδια λεβεντη μου.Μονο που εγω υπηρετησα αυτη την δυσμοιρη πατριδα μου 22 μηνες.Αλλα μολις με καλεσει θα ειμαι απο τους πρωτους μαζι με τα παιδια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαβάζοντάς σε Δημήτρη ἀνεκάλυψα ὅτι διαφέρουμε σὲ δύο μόνον πράγματα: Ἐσὺ εἶσαι Μακεδὼν καὶ ἐγὼ Πειραιώτης, ἐσὺ ὑπηρέτησες 12 μῆνες καὶ ἐγὼ 34 (ἐθελοντὴς λιμενοφύλακας τῶ καιρῶ ἐκείνω). Χαίρω πολὺ καὶ νὰ εἶσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΟΛΠΟ ΓΚΡΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ.ΑΠ ΟΤΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ!!!!ΩΣΤΟΣΟ ΟΙ ΤΗΣ ΝΤΠ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΛΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΧΗ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ-ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΑΥΤΟ ΔΙΑΚΗΡΥΣΣΕΙ!!!!
    ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ!!!!!!ΑΥΤΑ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΝΤΙΜΙΤΡΩΦ

    https://www.pentapostagma.gr/2018/09/%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B9%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%86-%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%84.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive