Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ !! Απεγνωσμένες εκκλήσεις βοήθειας: Εγκλωβισμένες γυναίκες σε σπίτι στο Μάτι Ραφήνας ζητάνε ΒΟΗΘΕΙΑ !!

Απεγνωσμένες εκκλήσεις βοήθειας: Εγκλωβισμένες γυναίκες σε σπίτι στο Μάτι
Κάτοικοι στο Μάτι έχουν εγκλωβιστεί σε σπίτι που έχει τυλιχθεί στις φλόγες. Για το περιστατικό γίνεται έκκληση για βοήθεια από συγγενή τους στα social media γράφοντας:...
«Καίγεται το Μάτι, καίγεται το σπίτι μου, μέσα η μαμά μου 64 με αναπνευστικά και η θεία μου με κινητικά προβλήματα έχω ειδοποιήσει αστυνομία ασθενοφόρα πυροσβεστική, οι δρόμοι δεν κατεβαίνουν με αυτοκίνητο είναι μόνες οποίος είναι κοντά σας παρακαλώ μάτι Αχιλλέως σας ζητάω βοήθεια».   


Αργυρώ Μουστάκα Βρεττού
πριν από 29 λεπτά
καίγεται το Μάτι καίγεται το σπίτι μου μέσα η μαμά μου 64 με αναπνευστικά και η θεία μου με κινητικά προβλήματα έχω ειδοποιήσει αστυνομία ασθενοφόρα πυροσβεστική οι δρόμοι δεν κατεβαίνουν με αυτοκίνητο είναι μόνες οποίος είναι κοντά σας παρακαλώ μάτι Αχιλλέως σας ζητάω βοήθεια

14

9

Η πυρκαγιά πλέον είναι εκτός ελέγχου. Το μέτωπο της φωτιάς εκτείνεται σε μήκος 3-4 χιλιόμετρων.   Λίγο πριν τις 19:00 η φωτιά πέρασε τη λεωφόρο Μαραθώνος και μπήκε στο Μάτι, όπου έκαψε αυτοκίνητα και μπήκε στις αυλές κάποιων σπιτιών.  Επίσης δόθηκε εντολή για την εκκένωση του Λύρειου Ιδρύματος στο οποίο βρίσκονταν περίπου 40 άτομα.   Σύμφωνα με την πυροσβεστική, για την κατάσβεση της φωτιάς επιχειρούν 50 πυροσβέστες, 20 οχήματα, ένα ελικόπτερο και τρία αεροσκάφη.  Οι καιρικές συνθήκες λόγω των ανέμων δεν ευνοούν το έργο των Πυροσβεστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive