Η διαρκής ανάπτυξη της Ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με την τεχνογνωσία που της δίνει και η Renault, «βλέπει» και μία μονάδα παραγωγής στα Βαλκάνια. Τα αυτοκίνητα της Lada αυτή την περίοδο απευθύνονται σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης....
Και αυτό γιατί τόσο οι προδιαγραφές ασφαλείας, όσο και αυτές των εκπεμπόμενων ρύπων, που πρέπει να ακολουθήσουν οι κατασκευαστές για να πουλάνε αυτοκίνητα εντός Ε.Ε., αυξάνουν το κόστος του αυτοκινήτου.
Τα δεδομένα αλλάζουν χρόνο με χρόνο, αφού η Renault που κατέχει το 25% της Lada, δίνει τεχνογνωσία στους Ρώσους και σύντομα οι τεχνολογίες αυτές θα περάσουν και στα αυτοκίνητά τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Ρώσοι θέλουν να κατασκευάσουν ένα εργοστάσιο παραγωγής στα Βαλκάνια, ώστε να μπορούν να καλύπτουν παραγωγικά τόσο την εξ’ Ανατολών ζήτηση, όσο και τη μελλοντική εμπορική επανείσοδο της εταιρείας στην Ευρώπη.
Στα πλάνα τους είναι η Ρουμανία (εκεί έχει εργοστάσιο και η «αδελφή» Dacia) η Βουλγαρία, αλλά και η Ελλάδα, για την οποία πολύ πιθανό να ανοίγεται ακόμα μία ευκαιρία να «αρπάξει» μία μεγάλη επένδυση, μετά από το διαφαινόμενο ναυάγιο της Tesla.
Αναμφίβολα η Παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μία μεταβατική περίοδο, κάτι που συνεπάγεται και σε αρκετές επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Η χώρα μας, λόγω του χαμηλού -πλέον- εργατικού κόστους, αλλά και της γεωπολιτικής θέσης της, μπορεί εύκολα να πετύχει μία μεγάλη επένδυση στα εδάφη της… Και πως θα γίνει αυτό;
Με επενδυτικά κίνητρα όπως μείωση φορολογίας για τη συγκεκριμένη επένδυση -για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα- μείωση της επίσης κοστοβόρας γραφειοκρατίας κλπ…
η χώρα μας είναι αφιλόξενη για επενδύσεις,το πολιτικό προσωπικό,πρέπει να απογαλακτιστεί απο τις πρεσβείες.
ΑπάντησηΔιαγραφή