Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Θα σας παρακαλέσω να διαβάσετε προσεκτικά αυτή μου την ανάρτηση. Γράφει ο Γιάννης Λοβέρδος

Φωτογραφία του Manos G. Archontakis.
Φωτογραφία του Manos G. Archontakis.Οπως έχετε καταλάβει εγώ προσωπικά δεν..."τιμώ τους αγώνες της Αριστεράς". Δεν τους αναγνωρίζω. Δεν υπάρχουν "αγώνες" της δεξιάς, της αριστεράς, του κέντρου. Υπάρχουν πολιτικές κι ιδεολογικές προσπάθειες, που καταβάλλουν τα κόμματα κι οι παρατάξεις. Μέσα στο πλαίσιο της αστικής δημοκρατίας, δυτικού τύπου, που υπάρχει στη χώρα μας...

Φωτογραφία του Manos G. Archontakis.
Δεν συμπαθώ, αντίθετα απεχθάνομαι, την μαρξιστική- λενινιστική ιδεολογία, την οποίαν θεωρώ δημιουργό (μαζί με τον χιτλερικό ναζισμό και τον μουσολινικό φασισμό), του πιο αυταρχικού κι ολοκληρωτικού συστήματος, που επικράτησε ποτέ στον κόσμο.Αυτό του σταλινικού ολοκληρωτισμού. Που, πέραν της πάλαι ποτέ σοβιετικής αυτοκρατορίας στην Ανατολική Ευρώπη, είχε επεκταθεί σε πολλές χώρες από την Βόρειο Κορέα και την Καμπότζη του Πολ Ποτ, μέχρι τα αριστερά καθεστώτα της Λατινικής Αμερικής.
Φωτογραφία του Manos G. Archontakis.
Δεν αποδέχομαι την προσπάθεια της αριστεράς, που έχει καταφέρει να επικρατήσει ιδεολογικά στην Ελλάδα επί δεκαετίες. Αντίθετα, θεωρώ ότι αυτή η ιδεολογικοπολιτική κυριαρχία της αριστεράς είναι ο βασικός λόγος, που επικράτησαν ο αριστερός λαϊκισμός κι ο κρατισμός, που εν πολλοί επηρέασαν κυρίως το ΠΑΣΟΚ αλλά και κατά καιρούς και τη ΝΔ, και μας έφεραν σε αυτά τα χάλια.
Είμαι ένθερμος υποστηρικτής της δυτικής δημοκρατίας και του δυτικού τρόπου ζωής. Πιστεύω ακράδαντα ότι η καλύτερη επιλογή για την σύγχρονη Ελλάδα υπήρξε η συμμετοχή της στην Ευρωπαϊκή Ενωση και στο ΝΑΤΟ.
Σε όποιον δεν αρέσουν οι απόψεις μου μπορεί να μην με ακολουθεί και να με παρακολουθεί μέσω facebook. Δεν θα τον παρεξηγήσω. Θα σας παρακαλούσα μάλιστα, να με διαγράψετε, να με μπλοκάρετε, να με αποφεύγετε με κάθε δυνατόν τρόπο, διότι με όλους τους "κολλημένους" αριστερούς και τα συριζοτρολ, που μπαίνουν στον τοίχο μου και γράφουν τις ανοησίες τους, το μόνο, που καταφέρνουν είναι να με κουράζουν να σβήνω τα παρανοϊκά κι άσχετα σχόλια τους. Κι έχω άλλες, σοβαρότερες ενασχολήσεις. Σας ευχαριστώ θερμά για την προσοχή, που επιδείξατε
Παρεμπιπτόντως, δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να με πείσετε ούτε να με φοβερίσετε ούτε να με εκβιάσετε να αλλάξω απόψεις. Ημουν, είμαι και θα είμαι φιλελεύθερος, κεντροδεξιός. Και πολύ περήφανος για τις πολιτικές μου απόψεις, που κρίνω ότι είναι οι επωφελέστερες για την πατρίδα μου και τον λαό μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive