Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης.
Σίγουρα οι εν Ελλάδι αφελείς τουρκολάγνοι και φανατικοί θαυμαστές του διασήμου Τούρκου ηθοποιού και… μεγάλου γυναικοκατακτητή, Kenan İmirzalıoğlu, που φέτος απήλαυσε και τις διακοπές του στα ελληνικά νησιά, δεν θα γνωρίζουν ότι εν λόγω σταρ της Τουρκίας καθιερώθηκε κινηματογραφικά με μια άκρως ανθελληνική ταινία. Στην ταινία αυτή παριστάνε τον μεγάλο «ήρωα» που ξεφτίλιζε με κάθε τρόπο τους «δειλούς» και «άνανδρους» Έλληνες, την τραγική περίοδο του μικρασιάτικου πολέμου, 1919-1922, στην Κωνσταντινούπολη και όχι μόνο. Ο κύριος αυτός που κάθε βράδυ καθηλώνει στις οθόνες χιλιάδες νεοέλληνες που μην έχοντας να κάνουν κάτι πιο αξιόλογο εκστασιάζονται βλακωδώς από τις περιπέτειες του φοβερού τουρκικού σήριαλ, «Karadayi», έχει ένα χτυπητό ανθελληνικό παρελθόν στις τηλεοπτικές και κινηματογραφικές οθόνες της Τουρκίας. Η γνωριμία του ελληνικού κοινού με τον φοβερό αυτόν ηθοποιό-μάγκα και μεγάλο γόη, ο οποίος, όπως έγραψαν και τα τουρκικά τηλεοπτικά περιοδικά έχει… κλέψει τις καρδιές χιλιάδων Ελληνίδων που κοιμούνται και ονειρεύονται να τον έχουν δίπλα τους, (σύμφωνα με τους Τούρκους), είχε γίνει γνωστός από το άλλο επίσης φοβερό τουρκικό σήριαλ, τον «Εζέλ», που καθιέρωσε έκτοτε την «άλωση» των ελληνικών καναλιών στα τουρκικές τηλεοπτικές σαπουνόπερες.
Αλλά η πρώτη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία του Kenan İmirzalıoğlu, ήταν η περίφημη κινηματογραφική επιτυχία, «Son Osmanli Yandım Ali». Η ταινία αυτή γυρίστηκε το 2006 και έσπασε τα ταμεία στις κινηματογραφικές αίθουσες της Τουρκίας ενώ έγινε μεγάλη επιτυχία και στα τουρκικά τηλεοπτικά κανάλια. Η υπόθεση της ταινίας εκτυλίσσεται τη περίοδο του 1919 στην Κωνσταντινούπολη. Την περίοδο εκείνη η Κωνσταντινούπολη είχε καταλειφθεί από τις συμμαχικές δυνάμεις της Αντάντ, ενώ η Οθωμανική αυτοκρατορία έπνεε τα λοίσθια. Ανάμεσα στις συμμαχικές δυνάμεις ήταν και η ελληνική στρατιωτική αποστολή που είχε γίνει δεκτή με απερίγραπτο ενθουσιασμό από τον ρωμαίικο πληθυσμό της Πόλης, ο οποίος έβλεπε μετά από τόσους αιώνες ξανά την σημαία με τον ελληνικό σταυρό να κυματίζει στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης. Ήταν αξέχαστες οι εκδηλώσεις αγάπης και χαράς του ελληνικού πληθυσμού της Πόλης, που εκείνη την εποχή αριθμούσε περί τις 300.000, στο ελληνικό στρατιωτικό σώμα που είχε εισέρθει στην Πόλη μαζί με τους άλλους συμμάχους.
Και ενώ επικρατούσε αυτό το κλίμα ενθουσιασμού στους Έλληνες και κατάρρευσης για τους μουσουλμάνους Οθωμανούς, εμφανίστηκε τότε ο μεγάλος Τούρκος ήρωας που θα ξέπλενε την ντροπή της ξένης «κατοχής» ενώ θα έδινε με τις μαγκιές του ξανά «φτερά» στους Τούρκους για να διώξουν τους «ξένους κατακτητές» της Πόλης και της Μικράς Ασίας. Αυτός δεν ήταν άλλος από τον Yandım Ali, τον οποίο ενσάρκωσε ο Kenan İmirzalıoğlu. Ένας καταπληκτικός ήρωας που όλοι τον τρέμουν και πιο πολύ οι Έλληνες. Είναι ερωτευόμενος με μια Δάφνη, η οποία επειδή είχε λείψει για ένα διάστημα δεν… έχασε καιρό και είχε παντρευτεί έναν πλούσιο Έλληνα της Πόλης. Όταν όμως έμαθε ότι ο ήρωας της γύρισε, ήθελε να φύγει μαζί του. Οι σκηνές του έργου προβάλλουν μια χαρακτηριστική μεγάλη απαξίωση και ευτελισμό στο ελληνικό στοιχείο της Κωνσταντινούπολης που χαρακτηρίζεται σαν ύπουλο και προδοτικό. Ο Έλληνας σύζυγος της Δάφνης, (η επίσης γνωστής Τουρκάλα ηθοποιός, Cansu Dere), και αγαπημένης του ήρωα της ταινίας, παρουσιάζεται σαν ότι πιο αισχρό και απαίσιο είχε να επιδείξει τότε η Κωνσταντινούπολη εκείνη την εποχή. Χαρακτηριστικές σκηνές ενόπλων συγκρούσεων με Έλληνες που όλοι… σκοτώνονται από τον ήρωα μας και τέλος η εμφάνιση του ίδιου του Μουσταφά Κεμάλ, μετέπειτα Ατατούρκ. Ο Κεμάλ σώζεται από τον İmirzalıoğlu γιατί κάποιοι συνωμότες ήθελαν να τον «καθαρίσουν» και αυτό είναι το κορυφαίο σημείο της ταινίας. Έτσι ο Κεμάλ που σώθηκε από τον ήρωα μας, (σκεφτείτε πως θα ήταν η ιστορία αν δεν τον είχε σώσει τότε), φεύγει για την Σαμψούντα για να αρχίσει την επέλαση του με απόληξη την τραγική γενοκτονία του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας. Μαζί του, ακολουθεί και ο İmirzalıoğlu με την Δάφνη, καθώς κατάλαβε ότι το… χρέος του ήταν να πάει με τους Κεμαλικούς για να «καθαρίσει» όλη την Ανατολή από κάθε χριστιανικό στοιχείο. Έτσι με την ταινία αυτή αρχίζει κινηματογραφικά η ιστορική τελική και μεγαλύτερη φάση της γενοκτονίας των χριστιανών της Μικράς Ασίας.
Αυτός είναι ο περίφημος Kenan İmirzalıoğlu, γνωστός και σαν Εζέλ, γνωστός και σαν Καρανταγί. Ο γόης που «ξετρέλανε» τις Ελληνίδες, άρχισε την μεγάλη του καριέρα με ένα φανατικά ανθελληνικό έργο που θα έπρεπε να το προβάλουν τα μεγάλα τουρκολαγνικα κανάλια και εδώ στην Ελλάδα, για να δούμε μετά ποιος τους πληρώνει όλους αυτούς που μας επέβαλαν εδώ και μερικά χρόνια όλες αυτές τις τουρκολαγνικές αηδίες. φυσικά όχι χωρίς συγκεκριμένο λόγο. Να ξεχάσουμε την ιστορία μας, το παρελθόν μας και στη συνέχεια και την ίδια μας την ταυτότητα.
Άφεριμ Γιουνανλάρ!!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Αλλά η πρώτη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία του Kenan İmirzalıoğlu, ήταν η περίφημη κινηματογραφική επιτυχία, «Son Osmanli Yandım Ali». Η ταινία αυτή γυρίστηκε το 2006 και έσπασε τα ταμεία στις κινηματογραφικές αίθουσες της Τουρκίας ενώ έγινε μεγάλη επιτυχία και στα τουρκικά τηλεοπτικά κανάλια. Η υπόθεση της ταινίας εκτυλίσσεται τη περίοδο του 1919 στην Κωνσταντινούπολη. Την περίοδο εκείνη η Κωνσταντινούπολη είχε καταλειφθεί από τις συμμαχικές δυνάμεις της Αντάντ, ενώ η Οθωμανική αυτοκρατορία έπνεε τα λοίσθια. Ανάμεσα στις συμμαχικές δυνάμεις ήταν και η ελληνική στρατιωτική αποστολή που είχε γίνει δεκτή με απερίγραπτο ενθουσιασμό από τον ρωμαίικο πληθυσμό της Πόλης, ο οποίος έβλεπε μετά από τόσους αιώνες ξανά την σημαία με τον ελληνικό σταυρό να κυματίζει στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης. Ήταν αξέχαστες οι εκδηλώσεις αγάπης και χαράς του ελληνικού πληθυσμού της Πόλης, που εκείνη την εποχή αριθμούσε περί τις 300.000, στο ελληνικό στρατιωτικό σώμα που είχε εισέρθει στην Πόλη μαζί με τους άλλους συμμάχους.
Και ενώ επικρατούσε αυτό το κλίμα ενθουσιασμού στους Έλληνες και κατάρρευσης για τους μουσουλμάνους Οθωμανούς, εμφανίστηκε τότε ο μεγάλος Τούρκος ήρωας που θα ξέπλενε την ντροπή της ξένης «κατοχής» ενώ θα έδινε με τις μαγκιές του ξανά «φτερά» στους Τούρκους για να διώξουν τους «ξένους κατακτητές» της Πόλης και της Μικράς Ασίας. Αυτός δεν ήταν άλλος από τον Yandım Ali, τον οποίο ενσάρκωσε ο Kenan İmirzalıoğlu. Ένας καταπληκτικός ήρωας που όλοι τον τρέμουν και πιο πολύ οι Έλληνες. Είναι ερωτευόμενος με μια Δάφνη, η οποία επειδή είχε λείψει για ένα διάστημα δεν… έχασε καιρό και είχε παντρευτεί έναν πλούσιο Έλληνα της Πόλης. Όταν όμως έμαθε ότι ο ήρωας της γύρισε, ήθελε να φύγει μαζί του. Οι σκηνές του έργου προβάλλουν μια χαρακτηριστική μεγάλη απαξίωση και ευτελισμό στο ελληνικό στοιχείο της Κωνσταντινούπολης που χαρακτηρίζεται σαν ύπουλο και προδοτικό. Ο Έλληνας σύζυγος της Δάφνης, (η επίσης γνωστής Τουρκάλα ηθοποιός, Cansu Dere), και αγαπημένης του ήρωα της ταινίας, παρουσιάζεται σαν ότι πιο αισχρό και απαίσιο είχε να επιδείξει τότε η Κωνσταντινούπολη εκείνη την εποχή. Χαρακτηριστικές σκηνές ενόπλων συγκρούσεων με Έλληνες που όλοι… σκοτώνονται από τον ήρωα μας και τέλος η εμφάνιση του ίδιου του Μουσταφά Κεμάλ, μετέπειτα Ατατούρκ. Ο Κεμάλ σώζεται από τον İmirzalıoğlu γιατί κάποιοι συνωμότες ήθελαν να τον «καθαρίσουν» και αυτό είναι το κορυφαίο σημείο της ταινίας. Έτσι ο Κεμάλ που σώθηκε από τον ήρωα μας, (σκεφτείτε πως θα ήταν η ιστορία αν δεν τον είχε σώσει τότε), φεύγει για την Σαμψούντα για να αρχίσει την επέλαση του με απόληξη την τραγική γενοκτονία του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας. Μαζί του, ακολουθεί και ο İmirzalıoğlu με την Δάφνη, καθώς κατάλαβε ότι το… χρέος του ήταν να πάει με τους Κεμαλικούς για να «καθαρίσει» όλη την Ανατολή από κάθε χριστιανικό στοιχείο. Έτσι με την ταινία αυτή αρχίζει κινηματογραφικά η ιστορική τελική και μεγαλύτερη φάση της γενοκτονίας των χριστιανών της Μικράς Ασίας.
Αυτός είναι ο περίφημος Kenan İmirzalıoğlu, γνωστός και σαν Εζέλ, γνωστός και σαν Καρανταγί. Ο γόης που «ξετρέλανε» τις Ελληνίδες, άρχισε την μεγάλη του καριέρα με ένα φανατικά ανθελληνικό έργο που θα έπρεπε να το προβάλουν τα μεγάλα τουρκολαγνικα κανάλια και εδώ στην Ελλάδα, για να δούμε μετά ποιος τους πληρώνει όλους αυτούς που μας επέβαλαν εδώ και μερικά χρόνια όλες αυτές τις τουρκολαγνικές αηδίες. φυσικά όχι χωρίς συγκεκριμένο λόγο. Να ξεχάσουμε την ιστορία μας, το παρελθόν μας και στη συνέχεια και την ίδια μας την ταυτότητα.
Άφεριμ Γιουνανλάρ!!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.