Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Αντετοκούνμπο: Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας. ΩΠΑ φίλε, Νιγηριανός Φιλέλληνας είναι το σωστό. Μην ακούς το Σαμαρά, σε δουλεύει όπως όλους μας -νομίζει-.

Αντετοκούνμπο: Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας
Έλληνας ΜΑΥΡΟΣ !! δεν γίνεται παιδί μου. Ούτε Νιγηριανός ΑΣΠΡΟΣ!! Και τη σημαία την ΕΛΛΗΝΙΚΗ δεν την κρατάνε -φώτο- ανάποδα!
Συνέντευξη σε κυριακάτικη εφημερίδα παραχώρησε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, όπου μίλησε για τα δύσκολα παιδικά χρόνια και την πορεία του μέχρι την καταξίωση και την κατάληψη της θέσης Νο15 στο ντραφτ του ΝΒΑ, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως αισθάνεται περήφανος που είναι Έλληνας. «Αντλώ δύναμη από την οικογένειά μου, (ΣΗΜ. Το γένος;, το γένος;) από τον Θεό, από τον εαυτό μου. Χωρίς τη συμπαράσταση των δικών μου (Το γένος; Το γένος;)  δεν θα....
έφτανα εδώ που έφτασα. 
Θέλω πολύ τώρα να τους το ανταποδώσω, με ένα καλύτερο σπίτι, μια καλύτερη ζωή. Τη δικαιούνται», είπε μεταξύ άλλων ο νεαρός φοργουορντ στην εφημερίδα «Real News» και στη συνέχεια πρόσθεσε: «Δεν ήταν καθόλου εύκολο όλο αυτό. Περάσαμε πολύ δύσκολες στιγμές όλη η οικογένεια και η αλήθεια είναι ότι χρειάζονται υπομονή, πίστη και γερό στομάχι για να μην πέσεις κάτω, για να σταθείς όρθιος και να συνεχίσεις».
Τέλος, για το αν αισθάνεται Έλληνας ανέφερε: «Ναι, και αισθάνομαι περήφανος γι’ αυτό. Χαρούμενο και όμορφο συναίσθημα μαζί».

2 σχόλια:

  1. Το ερωτημα ειναι.Ειναι περηφανος που ειναι νηγηριανος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ "ΕΛΛΗΝΑΣ" ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ?(ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΩ ΚΑΘΟΛΟΥ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive