Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Έστειλαν μήνυμα σε... μακαρίτισσα πως τελειώνει η ταλαιπωρία της με τη σύνταξη! Παπαδάκης: Τα έχω πάρει. Δεν είμαι καλά, παίρνω χάπια...BINTEO

Έστειλαν μήνυμα σε... μακαρίτισσα πως τελειώνει η ταλαιπωρία της με τη σύνταξη!Ένα μήνυμα που έφτασε στην εκπομπή «Πρωινό ΑΝΤ1» έκανε τον Γιώργο Παπαδάκη να ξεσπάσει. Στο μήνυμα ο αποστολέας ανέφερε ότι «Με μεγάλη χαρά σας λέμε ότι αλλάζει ο τρόπος συνταξιοδότησής σας. Τέρμα η ταλαιπωρία για εσάς». Όμως, η συνταξιοδότηση αφορούσε τη νεκρή σύζυγό του αλλά δεν είχε… κοπεί. Γι’ αυτό ο αποστολέας ζητούσε τη βοήθεια της εκπομπής.
Τότε, ο παρουσιαστής ξέσπασε και άρχισε να λέει: «Τρελαίνομαι. Γι’ αυτό με βλέπετε και εκρήγνυμαι. Τα έχω πάρει. Δεν είμαι καλά. Εγώ παίρνω χάπια. Μα να λένε σε μακαρίτισσα τέρμα η ταλαιπωρία σου;», είπε.  BINTEO>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive