Δεν υπήρχαν μηχανικά προβλήματα στο Boeing 777 που συγκρούστηκε κατά την προσγείωση στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο, σκοτώνοντας δύο ανθρώπους, δήλωσε εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας Asiana.
Ο επικεφαλής της νοτιοκορεάτικης αεροπορικής εταιρείας Asiana, Γιουν Γιάνγκ-ντου, δεν επέδειξε ανθρώπινα λάθη, αντιθέτως τόνισε ότι οι πιλότοι ήταν έμπειροι βετεράνοι. (Σημ. Το σκάφος τέλειο, ο πιλότος άψογος!: Και ΠΩΣ έπεσε κύριέ μου; Μας λέτε;) Οι περισσότεροι από τους 307 επιβάτες και προσωπικό τραυματίστηκαν, ενώ 49 από αυτούς νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση. Ο κ. Γιουν ζήτησε «βαθύτατα» συγνώμη για τις συνέπειες του δυστυχήματος..., λυγίζοντας μπροστά στις κάμερες, στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στη Σεούλ.... Δήλωσε πως δεν ήχησε ο συναγερμός έκτακτης ανάγκης και πως το πλήρωμα έκανε τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου οι επιβάτες να προσδεθούν για προσγείωση.
«Επί του παρόντος κατανοούμε πως δεν υπήρχαν προβλήματα μηχανικά προβλήματα» τόνισε. Οι πιλότοι ήταν βετεράνοι, πρόσθεσε, και μάλιστα ο ένας εξ αυτών είχε πάνω από 10.000 ώρες πτήσης.
Η Asiana επιβεβαίωσε πως δύο έφηβες Κινέζες πέθαναν κατά τη συντριβή. Κάθονταν στο πίσω μέρος του αεροσκάφους.
Η Asiana επιβεβαίωσε πως δύο έφηβες Κινέζες πέθαναν κατά τη συντριβή. Κάθονταν στο πίσω μέρος του αεροσκάφους.
Να σημειωθεί πως είναι το πρώτο θανατηφόρο δυστύχημα σε Boeing 777.
Η Boeing σε ανακοίνωσή της τόνισε πως θα παρέχει οποιαδήποτε τεχνική βοήθεια στις έρευνες.
Πως σώθηκαν τόσοι πολλοί επιβάτες;
Η Asiana επιβεβαίωσε πως υπήρχαν 291 επιβάτες μαζί με 16 άτομα προσωπικό στην πτήση OZ214. Πολλοί μπορεί να ξαφνιαστούν από τον μεγάλο αριθμό ατόμων που σώθηκαν κατά τη συντριβή, δεδομένου ότι η φωτιά και οι καπνοί ήταν ευρείας κλίμακας.
Η Asiana επιβεβαίωσε πως υπήρχαν 291 επιβάτες μαζί με 16 άτομα προσωπικό στην πτήση OZ214. Πολλοί μπορεί να ξαφνιαστούν από τον μεγάλο αριθμό ατόμων που σώθηκαν κατά τη συντριβή, δεδομένου ότι η φωτιά και οι καπνοί ήταν ευρείας κλίμακας.
Το δυστύχημα θυμίζει πολύ ένα άλλο περιστατικό που συνέβη στο Τορόντο τον Αύγουστο του 2005 όταν συνετρίβη αεροσκάφος της Air France. Παρόλο που οι φωτιές ήταν εκτεταμένες σε εκείνη τη σύγκρουση, και οι 309 επιβάτες και προσωπικό του Airbus Α340 κατάφεραν να βγουν σώοι.
Χωρίς να αδιαφορεί κανείς για τις απώλειες στο δυστύχημα του Σαν Φρανσίσκο, φαίνεται πως οι αεροπορικές συντριβές σαν αυτή δεν έχουν τόσα πολλά θύματα, αποδεικνύοντας τις επαρκείς γνώσεις του προσωπικού αλλά και την ενημέρωση των επιβατών σχετικά με θέματα έκτακτης ανάγκης.
Χωρίς να αδιαφορεί κανείς για τις απώλειες στο δυστύχημα του Σαν Φρανσίσκο, φαίνεται πως οι αεροπορικές συντριβές σαν αυτή δεν έχουν τόσα πολλά θύματα, αποδεικνύοντας τις επαρκείς γνώσεις του προσωπικού αλλά και την ενημέρωση των επιβατών σχετικά με θέματα έκτακτης ανάγκης.
Τι πρέπει να γνωρίζει κανείς:
Οι επιβάτες πρέπειν να ξέρουν που βρίσκονται οι έξοδοι κινδύνου και να γνωρίζουν ότι πρέπει να αφήσουν πίσω τα πράγματά τους και να βγουν από το αεροπλάνο γρήγορα και με τάξη.
Το B777 είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μπορούν να βγουν όλοι μέσα σε 90 δευτερόλεπτα ακόμη κι αν οι μισές πόρτες είναι μπλοκαρισμένες.
Υπάρχει όμως μερίδιο ευθύνης και στους επιβάτες: Θα πρέπει να γνωρίζουν εκ των προτέρων που είναι οι έξοδοι κινδύνου, να μην προσπαθούν να πάρουν μαζί τους τα υπάρχοντά τους και να ακολουθούν τις οδηγίες και κατευθύνσεις του προσωπικού.
Στο συγκεκριμένο δυστύχημα υπήρχαν αρκετοί επιβάτες με τσάντες – ένας μάλιστα με χειραποσκευή. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι μια τέτοια πράξη δεν συντελεί σε μια γρήγορη εκκένωση. Τέτοιες παρατηρήσεις θα αποτελέσουν μέρος μιας λεπτομερής έρευνας ασφαλείας.
Αν υπάρχει ένα πράγμα που μπορεί να διδαχτεί κάποιος από ένα τέτοιο τραγικό περιστατικό, είναι ότι δεν πρέπει να αγνοεί τις πληροφορίες ασφαλείας που δίνονται από το προσωπικό πριν από κάθε πτήση.
Αυτές οι πληροφορίες υπάρχουν για κάποιο λόγο. Σχετικά πρόσφατα, κάποιες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Air New Zealand, πρόσθεσαν ένα διασκεδαστικό κομμάτι στα βίντεο ασφαλείας, προκειμένου να «κερδίσουν» την προσοχή των επιβατών και να το παρακολουθήσουν όλο και περισσότεροι.
Οι επιβάτες πρέπειν να ξέρουν που βρίσκονται οι έξοδοι κινδύνου και να γνωρίζουν ότι πρέπει να αφήσουν πίσω τα πράγματά τους και να βγουν από το αεροπλάνο γρήγορα και με τάξη.
Το B777 είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μπορούν να βγουν όλοι μέσα σε 90 δευτερόλεπτα ακόμη κι αν οι μισές πόρτες είναι μπλοκαρισμένες.
Υπάρχει όμως μερίδιο ευθύνης και στους επιβάτες: Θα πρέπει να γνωρίζουν εκ των προτέρων που είναι οι έξοδοι κινδύνου, να μην προσπαθούν να πάρουν μαζί τους τα υπάρχοντά τους και να ακολουθούν τις οδηγίες και κατευθύνσεις του προσωπικού.
Στο συγκεκριμένο δυστύχημα υπήρχαν αρκετοί επιβάτες με τσάντες – ένας μάλιστα με χειραποσκευή. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι μια τέτοια πράξη δεν συντελεί σε μια γρήγορη εκκένωση. Τέτοιες παρατηρήσεις θα αποτελέσουν μέρος μιας λεπτομερής έρευνας ασφαλείας.
Αν υπάρχει ένα πράγμα που μπορεί να διδαχτεί κάποιος από ένα τέτοιο τραγικό περιστατικό, είναι ότι δεν πρέπει να αγνοεί τις πληροφορίες ασφαλείας που δίνονται από το προσωπικό πριν από κάθε πτήση.
Αυτές οι πληροφορίες υπάρχουν για κάποιο λόγο. Σχετικά πρόσφατα, κάποιες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Air New Zealand, πρόσθεσαν ένα διασκεδαστικό κομμάτι στα βίντεο ασφαλείας, προκειμένου να «κερδίσουν» την προσοχή των επιβατών και να το παρακολουθήσουν όλο και περισσότεροι.
Τα περισσότερα από τα σημερινά αεροπλάνα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε οι επιβάτες να εγκαταλείπουν την καμπίνα μέσα σε 90 δευτερόλεπτα σε περίπτωση ανάγκης. Αυτό συνέβη και στο δυστύχημα του Asiana. Και παρόλο που η εκπαίδευση του προσωπικού είναι ζωτικής σημασίας, εξίσου σημαντικές είναι και οι πράξεις των επιβατών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.