Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Ο ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ ΧΑΡΗΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΟΣΟΥΣ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ

Πάμε λοιπόν:
Όπως είναι γνωστό πέρασα εξαιρετικά δύσκολες ώρες μετά την πρόσφατη εξαιρετικά σοβαρή "περιπέτεια" με την υγεία μου.
Υποβλήθηκα σε περίπλοκη χειρουργική επέμβαση και τελικά επέζησα αν και τα "προγνωστικά" ήταν σε βάρος μου.
Εκτός από την οικογένεια μου (η Μαρία) ο άνθρωπος που με στήριξε μ΄όλες του τις δυνάμεις από το πρώτο λεπτό και έθεσε όλο του το μηχανισμό στη διάθεσή μου ήταν ο Γιώργος Καρατζαφέρης. Ο Γιώργος ενήργησε ως άνθρωπος, αδελφός και φίλος και κινητοποίησε τα πάντα (κυριολεκτικά) προκειμένου να βρίσκομαι σήμερα ανάμεσά σας. Αναρρώνω, πλέον, με ταχείς ρυθμούς...

και είμαι βέβαιος ότι σύντομα (πιο σύντομα απ' ότι νομίζουν κάποιοι) θα βρεθούμε πάλι μαζί στη γνώριμη συχνότητα του ΑΡΤ για να τα πούμε όπως εμείς ξέρουμε να τα λέμε...
Ίσως κι αύριο!
Χάρης Μπότσαρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive