Πυκνό μυστήριο εξακολουθεί να καλύπτει τη φύση των τραυμάτων δύο τουλάχιστον πυροσβεστών του Πρώτου Κλιμακίου της Λάρισας,
οι οποίοι εμφάνισαν εγκαύματα, πιθανότατα μετά από επαφή με χημική ουσία, αμέσως μετά τη συμμετοχή τους στην επιχείρηση στο σημείο της φονικής σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη....
Σε φωτογραφίες που έφερε στη δημοσιότητα, η εκπομπή του Alpha, Super Κατερίνα, φαίνονται τα σημάδια στα χέρια και τα πόδια των πυροσβεστών, μέσα από το νοσοκομείο, όπου χρειάστηκε να μεταβούν, περίπου μία εβδομάδα μετά την τραγωδία.
Σημάδια που παραμένει άγνωστο πώς προκλήθηκαν.
Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι ποια ήταν η ουσία και πώς αυτή διαπέρασε την προστατευτική στολή τους, ενώ αναπτύσσεται έντονη φημολογία και για το περιεχόμενο της εμπορικης αμαξοστοιχίας, το οποίο σύμφωνα με έγγραφο της «Hellenic Train» ήταν τρόφιμα και λαμαρίνες.
Για τον τραυματισμό των πυροσβεστών, ήδη είναι σε εξέλιξη ΕΔΕ για την υπόθεση, όπως επιβεβαίωσε ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής, Γιάννης Αρτοποιός, ο οποίος τόνισε ότι δεν είναι σπάνιο φαινόμενο να παρατηρούνται αρκετές μέρες μετά την επέμβαση στο πεδίο εγκαύματα σε πυροσβέστες καθώς το ανθρώπινο δέρμα είναι πιο ευπαθές από την πυρίμαχη στολή τους.
Τα σενάρια
Ο τραυματισμός των πυροσβεστών φέρεται να προήλθε από τρεις περιπτώσεις:
1.Επαφή με φρέον, το ψυκτικό υγρό κλιματιστικών, εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασίων που αναπτύχθηκαν στο σημείο, είτε
2. Από λάδια μετασχηματιστών τρένου
3. ή από ραδιενεργό χημικό υγρό, το οποίο μετέφερε ενδεχομένως κάποιος επιβάτης χωρίς να το έχει δηλώσει.
Σύμφωνα με τον δικηγόρο Γιώργο Μπαρτζώκη, ούτε οι γιατροί δεν μπορούν να καθορίσουν την προέλευση των τραυμάτων στους πυροσβέστες.
Ο Κούγιας αμφισβητεί τη Hellenic Train για το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας
Έρευνα για να διαπιστωθεί τι προκάλεσε την ισχυρότατη έκρηξη, ζήτησε και ο Αλέξης Κούγιας που εκπροσωπεί τραυματίες και οικογένειες θυμάτων της εθνικής τραγωδίας.
Σύμφωνα με τον γνωστό ποινικολόγο το φορτίο σε δύο πλατφόρμες που υπήρχαν πίσω από τις μηχανές δεν έχει εντοπιστεί, με τον Αλέξη Κούγια να μην ειναι πεπεισμένος για το γεγονός ότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε φρούτα, λαμαρίνες και μπύρες.
«Είναι η τοποθέτηση που θα είχε η Hellenic Train και ειναι αυτονόητο αυτό, εμείς όμως δεν είμαστε φερέφωνα της εταιρείας και πρέπει να βοηθήσουμε τους ανακριτές να διαπιστώσουν αν είναι πραγματικότητα αυτό που ισχυρίζεται η Hellenic Train. Aν διαπιστώσουμε οτι όντως δεν μετέφερε κάποιο επικινδυνο υλικό, τότε θα αποδεχτούμε την τοποθέτηση τους», είπε ο κύριος Κούγιας.
«Τυφλά» drones και γραμμές «φαντάσματα» στον ΟΣΕ – «Βροχή» οι καταγγελίες
Μετά την τραγωδία στα Τέμπη, με τον θάνατο 57 (;) συνανθρώπων μας, η συζήτηση για την κατάσταση στους ελληνικούς σιδηροδρόμους έχει έρθει στο προσκήνιο. Το γιατί, βέβαια, έπρεπε να συμβεί ένα τόσο φρικτό δυστύχημα για να ελεγχθούν όλα όσα συμβαίνουν εδώ και δεκαετίες, αλλά και να διορθωθούν τα κακώς κείμενα είναι το μεγαλύτερο ερώτημα που για την ώρα παραμένει αναπάντητο. Καθημερινά, όμως, έρχονται στο προσκήνιο και νέες αποκαλύψεις που αποδεικνύουν ότι ήταν θέμα χρόνου, δυστυχώς, να συμβεί κάτι τόσο τραγικό όπως το δυστύχημα στα Τέμπη…
Μηχανοδηγοί και σταθμάρχες περιγράφουν ιστορίες… καθημερινής τρέλας αναφορικά με ό,τι επικρατεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο και τον ΟΣΕ γενικότερα. Δύο τέτοιες περιπτώσεις, καταδεικνύουν ότι μια σειρά από παθογένειες, ελλείψεις και εγκληματικές παραλείψεις στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, οδήγησαν στην τραγωδία στα Τέμπη.
Στην πρώτη περίπτωση, τον περασμένο Οκτώβριο, μηχανοδηγοί στον Προαστιακό εντόπισαν ένα καμένο αυτοκίνητο δίπλα στις γραμμές. Προφανώς και το συγκεκριμένο όχημα θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα ή και ατύχημα, αφού ήταν σε απόσταση μερικών μέτρων από τις ράγες. Οι καταγγελίες των εργαζόμενων, αφορούν ωστόσο και τη σύμβαση για τα drones που έχει υπογράψει ο ΟΣΕ, η οποία κόστισε χιλιάδες ευρώ, και διερωτώνται πως είναι δυνατόν να μην έχουν δει και καταγράψει το καμένο όχημα που βρισκόταν σχεδόν πάνω στις ράγες.
Στη δεύτερη περίπτωση, στη Ροδόπολη, τα δέντρα έχουν καλύψει τα φωτοσήματα τα οποία δεν λειτουργούσαν. Ακόμα, όμως, κι αν λειτουργούσαν δεν θα μπορούσε να τα δει ο μηχανοδηγός καθώς έχουν καλυφθεί από τα δέντρα. Άλλη μια επικίνδυνη κατάσταση, στην οποία θα μπορούσαν να προκληθούν σοβαρά προβλήματα και ατυχήματα.
Ένα ακόμα δείγμα του ακατάσχετου «πάρτι» που γινόταν στον ΟΣΕ, αποτελεί και η σιδηροδρομική γραμμή… φάντασμα στην Αιτωλοακαρνανία. Πρόκειται για μια γραμμή που εγκαινιάστηκε παραμονές των εκλογών του 2004, κόστισε περίπου 10 εκατ. ευρώ στο ελληνικό δημόσιο αλλά δεν μπήκε ποτέ σε λειτουργία.
Μάλιστα, είχε γίνει και σχετική εκδήλωση στον σταθμό του Αιτωλικού, ο κόσμος είχε εκφράσει τη χαρά του για την επαναλειτουργία της αυτοκινητάμαξας, αλλά έκτοτε δεν πραγματοποιήθηκαν δρομολόγια. Επιπλέον, αποδείχθηκε πως ακόμα και η γραμμή που κατασκευάστηκε δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις.
Από τώρα καί στό εξής ή κοιλάδα τών Τεμπών θά ονομάζετε ή κοιλάδα τού θανάτου...ή ή κοιλάδα τών σατανιστικών τελετών...,
ΑπάντησηΔιαγραφήάντε καί είς "ανώτερα"...
άχρηστοι,...καθάρματα,...
εγκληματίες,,,αρχιπροδότες.
Έγγραφο της ημέρας εκείνης που να λέει που πήγαινε η εμπορική και τι μετέφερε υπάρχει η όχι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν όχι τότε οκ καταλάβαμε τι συνέβη .
Πρέπει νά υπάρχει, λογικά έγγραφο, απλά τό κρύβουν κάτω από τό χαλί, ή τήν... μοκέτα..!
ΑπάντησηΔιαγραφή