ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, ΕΘΑΨΑΝ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟ. Και ενώ συνεχίζεται ο χαμός και τα μαχαιρώματα για το αν θα είναι τελικά ή όχι υποψήφιος βουλευτής στις Σέρρες ο Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα, όλοι κρύβουν ένα μεγάλο θέμα – σκάνδαλο που τον αφορά προσωπικά. Κι αυτό έχει να κάνει με το πόθεν έσχες του…
Για την ακρίβεια, το θέμα αυτό έχει δυο πτυχές. Η μία έχει να κάνει με μια «τρύπα» 300.000 ευρω με την οποία συνελήφθη επ’ αυτοφώρω και η δεύτερη με τα μεγάλα και αναπάντητα ερωτήματα για την off shore και τους αδήλωτους λογαριασμούς που του καταλογίζουν ότι έχει στον φορολογικό παράδεισο του Παναμά.
Κι επειδή πάντως έτσι κι αλλιώς έχει είτε δηλωμένη είτε αδήλωτη, τεράστια περιουσία και εξίσου τεράστια εισοδήματα αυτό που η κοινωνία πλέον απαιτεί είναι σε πρώτη τουλάχιστον φάση να κατασχεθεί αυτή η περιουσία εν όψει των δικών και των τιμωριών που θα πρέπει να επιβληθούν στους κάθε είδους αυτουργούς της τραγωδίας των Τεμπών. Ο Κ. Καραμανλής πρέπει να είναι ο πρώτος αλλά να ακολουθήσουν και οι άλλοι υπεύθυνοι, υπουργοί, πρωθυπουργοί κλπ. Εκτός από τις πολιτικές και ποινικές ευθύνες, το ελάχιστο που απαιτείται είναι να πληρώσουν και με την περιουσία τους η οποία αφού δεσμευθεί, πρέπει να δοθεί ως αποζημιώσεις στις οικογένειες των δεκάδων θυμάτων της δολοφονικής τραγωδίας.
Από επίσημη πλευρά, ως υπουργός Υποδομών και βουλευτής Σερρών στην τελευταία δήλωση πόθεν έσχες ο Κώστας Αχιλλέα Καραμανλής εμφανίστηκε να έχει 69 χιλιάδες ετήσιο εισόδημα, να διαθέτει καταθέσεις 568.738,14 ευρώ και 1.819.260,11 ευρώ αντίστοιχα, αλλά και 23 ακίνητα. Μέτοχος είναι επίσης σε μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία που ανήκει στην οικογένειά του.
Αυτό που «ξεχνούν» εσκεμμένα όλοι την ίδια ώρα είναι το γεγονός ότι την παραπομπή του Κώστα Καραμανλή του νεότερυ στον εισαγγελέα για ελλιπές πόθεν έσχες έχει αποφασίσει η αρμόδια επιτροπή της Βουλής ΠΌ τον Ιούλιο του 2018
Η επιτροπή είχε ζητήσει από τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας να φέρει παραστατικά για ένα ποσό της τάξεως των 300.000 ευρώ το οποίο έχει δηλώσει στο πόθεν έσχες πριν από τρία χρόνια του και το οποίο ήταν κατατεθειμένο σε τραπεζικούς λογαριασμούς σε τράπεζες του εξωτερικού.
Ωστόσο ο βουλευτής Σερρών της Νέας Δημοκρατίας και μετέπειτα υπουργός Μεταφορών του Μητσοτάκη δήλωσε αδυναμία στο να βρει τα συγκεκριμένα παραστατικά καθώς ορισμένους από αυτούς τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους έχει ήδη κλείσει ενώ από άλλους ήταν αδύνατον να τα προσκομίσουν οι τράπεζες, όπως ισχυρίστηκε.
Όμως, αυτή η ιστορία παρά την παραπομπή –και μάλιστα ομόφωνα τότε- στη συνέχεια χάθηκε. Εξαφανίστηκε. Τι απέγινε; Γιατί δεν μιλάει κανείς πια γι αυτήν; Τι έκανε ο εισαγγελέας; Εχει προχωρήσει η υπόθεση και πήγε στις καλλένδες; Κι αν δεν πήγε, ποια η εξέλιξή της; Κι αν μεθοδεύτηκε η απαλλαγή του γιατί δεν μας το λένε όπως επίσης και με ποιο αιτιολογικό έγινε αυτή;
Πάντως αν και πιάστηκε να έχει ο ίδιος ελλιπές πόθεν έσχες με «τρύπα» 380.000 ευρώ, με θράσος όταν έγινε υπουργός δεν δίσταζε να λέει ότι όσοι δεν έχουν εισητήριο είναι «αποβράσματα», όπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.Όπως είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας πριν από λιγο καιρό στο ραδιόφωνο του Σκάι, «Αποβράσματα της κοινωνίας είναι – και έτσι πρέπει να νιώθουν – όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο Μετρό». Είναι ο ίδιος που είχε οδηγηθεί το 2018 στον εισαγγελέα από την Επιτροπή Πόθεν Έσχες της Βουλής για ανακριβή δήλωση περιουσιακής κατάστασης.
—————————— ——–
Ο Κ. Καραμανλής, αν και ανέλαβε ένα χαρτοφυλάκιο που θυμίζει λίγο τον θείο και τον πατέρα του, θεωρητικά είχε και άλλες εναλλακτικές Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να αναλάβει το χαρτοφυλάκιο της Ναυτιλίας, επικαλούμενος την εφοπλιστική παράδοση της οικογένειας (από τον κλάδο της μητέρας του, το γένος Διαμαντή) και τη δεκαετή εμπειρία του «ως διευθυντικό στέλεχος στη ναυτιλιακή επιχείρηση Mantinia Shipping» όπως αναφέρει περήφανα στο βιογραφικό του.
Η εταιρεία, με έδρα στον Παναμά, που εμφανίζεται να έχει στην κατοχή της το πλοίο Arcadia 1, με σημαία Λιβερίας, προφανώς του ανήκει- εξάλλου Μαντινεία είναι η περιοχή της Αρκαδίας από την κατάγεται η μητέρα του- και συνδέεται με την άλλη οικογενειακή ναυτιλιακή επιχείρηση, τη Hellenic Carrier, με 5-6 εμπορικά πλοία ξηρού φορτίου, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου μέχρι τα 2016, την οποία διαχειρίζεται η αδερφή του Φωτεινή.Ενα από τα σχετικά νέα πλοία της οικογενειακής εταιρείας, το KONSTANTINOS II, παρελήφθη προ ολίγων ετών στην Κίνα.
——————-
Όταν έσκασε το θέμα με την λίστα των Panama Pappers, άλλο ένα πρόσωπο από τη ΝΔ που φάνηκε να εμπλέκεται στο «σπορ» των off shore ήταν και ο Κώστα Καραμανλή του Αχιλλέα, ο οποίος σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, είναι αντιπρόεδρος της εξωχώριας εταιρίας «SUPER SEA S.A.». με έδρα τον Παναμ. Αυτά οπωσδήποτε ως δημόσιο πρόσωπο ο κ.Καραμανλής, οφείλε ή να τα επιβεβαιώσει ή να τα διαψεύσει αλλά δεν το έκανε ποτε…
Οι καταγγελίες για την ύπαρξη της off shore εταιρίας βάσει των στοιχείων που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, αναφέρουν ότι στον Παναμά υπάρχει μία εταιρία με το όνομα «SUPER SEA S.A.» και στην οποία τα ονόματα των Καραμανλήδων εμφανίζονται να έχουν κύριους διαχειριστικούς ρόλους. Μάλιστα όλα αυτά, κατά την ίδια χρονική περίοδο που είχε την υποχρέωση, ο Κώστας Καραμανλής κατά το νόμο, να δηλώσει στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Δήλωση του ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, όλα τα περιουσιακά του στοιχεία, Αποτέλεσμα αυτού ήταν, ο Κώστας Καραμανλής να μην έχει δηλώσει ότι είναι μέτοχος σε εταιρεία του Παναμά και ότι ασκεί τα καθήκοντα του αντιπρόεδρου της παναμέζικης εταιρείας. Και βεβαίως , υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή πολιτικών προσώπων σε εταιρείες με έδρα εκτός της χώρας, απαγορεύεται διά νόμου. Οι διατάξεις θεωρούν ασυμβίβαστη τη συμμετοχή πολιτικών προσώπων, δηλαδή μελών της κυβέρνησης, βουλευτών, αρχηγών των πολιτικών κομμάτων, των ευρωβουλευτών, γενικών γραμματέων, περιφερειαρχών και δημάρχων, στη διοίκηση ή στο μετοχικό κεφάλαιο εταιρειών με έδρα εκτός της χώρας. Η απαγόρευση είναι γενική και καθολική δηλαδή, δεν αφορά γενικώς και αορίστως τη συμμετοχή σε εξωχώριες εταιρείες, οι οποίες ήταν και εξακολουθεί να είναι αδύνατον να οριστούν νομικά. Άρα, κ. Καραμανλή;.makeleio.gr
Συμφωνώ και επαυξάνω. Να κατασχεθουν και οι περιουσιες των αναρχοαπλυτων σφυριζαιων υπερ των θυματων στο Ματι και στην Μανδρα. Μη εμφανιζονται οι αχριστεροι ως ανθρωπιστες, ενω ειναι χειροτεροι απο τους φιλελευθερους
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0TjgDk8uqVJQXWm27uFvRquDatrgpgoKNbUXQ2KRMrfnkWhArvrsrdvrWsdGuaD5kl&id=100039551184350&_rdr
ΑπάντησηΔιαγραφήΤούλα Ευσταθιάδου Τζιούφα
George Televantos
ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ.
ΗΤΑΝ ΕΝΕΔΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ;
Το εμπορικό τραίνο έστησε ενέδρα μέσα στο τούνελ στα τέμπη. Το εμπορικό τραίνο δεν κατέβαινε. Άλλο έγινε.
Ο οδηγός του εμπορικού στήνει κανονική παγίδα. Η μηχανή δεν είναι μπροστά από τα βαγόνια. Η μηχανή είναι από πίσω. Είναι μέσα στο τουνελ, από την άλλη άκρη όμως. Όταν έρχεται το επιβατικό, η μηχανή του εμπορικού σπρώχνει λίγο τα βαγόνια προς τα πίσω να πέσουν πάνω στο επιβατικό που έρχεται. Το τελευταίο βαγόνι (δηλαδή το πρώτο καθώς το βλέπει ο οδηγός του επιβατικού που ανεβαίνει) έχει εκρηκτικό μηχανισμό ώστε να σκάσει και να καούν τα πάντα.
Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει και άλλος άνθρωπος ο οποίος είναι έξω, που παρακολουθεί από μακρά το επιβατικό που έρχεται ώστε να ειδοποιήσει τον οδηγό του εμπορικού να ξεκινήσει να σπρώχνει τα βαγόνια.
Δεν συγκρούστηκαν 2 μηχανές τραίνου μεταξύ τους. Συγκρούστηκε η μηχανή του επιβατικού, με ένα βαγόνι του εμπορικού.
Φαίνεται όμως ότι τα έσπρωξε περισσότερο από ότι έπρεπε και τα πρώτα βαγόνια πρόλαβαν και βγήκαν εκτός τούνελ και έτσι η σύγκρουση έγινε εκτός τουνελ.
Ήταν εκεί ο οδηγός του εμπορικού και είχε στήσει καθαρή ενέδρα.
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΑΥΤΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.
Αυτό σημαίνει ότι το εμπορικό τραίνο ανέβηκε από τη Λάρισα, μοιάζει να γνώριζε ο σταθμάρχης ότι το εμπορικό πάει να στήσει ενέδρα. Γιαυτό καθυστερεί το επιβατικό στη Λάρισα 1 ώρα. Όταν παίρνει το ΟΚ, το στέλνει και αυτο από την άλλη ράγα, να πάει να πέσει πάνω στην ενέδρα.
ΑΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ, Η ΕΚΡΗΞΗ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΕΙ ΟΛΟΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝ, ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ 350 ΝΕΚΡΟΥΣ.
.......