Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

ΞΕΥΤΙΛΑ !! Μαρία Σολωμού: «Ήμουν με 3 – 4 άνδρες την ίδια περίοδο». ΒΙΝΤΕΟ. Σχετικό ανέκδοτο

Η Μαρία Σολωμού βρέθηκε καλεσμένη στο κανάλι του Fipster στο Youtube και μίλησε για όλα! Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε στη σχέση της με τον Mente Fuerte, τη δύσκολη περίοδο που πέρασε πριν από δέκα χρόνια, τον γιο της ενώ αποκάλυψε ότι σχεδόν όλες οι σχέσεις της την έχουν απατήσει. Ακόμα, η Μαρία Σολωμού μοιράστηκε πως μικρότερη έχει υπάρξει με 3-4 άνδρες ταυτόχρονα....

Η δημοφιλής ηθοποιός είπε σχετικά με τη γνωριμία της με τον Mente Fuerte: «Τον γνώρισα κάποια στιγμή τον Mente Fuerte και τον συμπάθησα, οπότε έχουμε και μια προσωπική σχέση. Ο Mente Fuerte έχει γράψει πολλά τραγούδια που μου αρέσουν και έχει αυτό το σέξι και το ερωτικό».

Η Μαρία Σολωμού εξομολογήθηκε πως δεν έχει ψάξει ποτέ το κινητό συντρόφου της αλλά και πως σχεδόν όλες οι σχέσεις της την έχουν απατήσει: «Δεν έχω ψάξει ποτέ κινητό. Κι όταν χτυπάει κινητό, το πηγαίνω στον σύντροφό μου χωρίς να δω ποιον τον καλεί. Όλες μου οι σχέσεις με έχουν κερατώσει εκτός από τον Μάριο Αθανασίου. Δεν έχω δει ποτέ τίποτα. Κάθε φορά που συνέβαινε αυτό, κάποιος το έχει δει και μου το έχει πει. Είναι καντέμης ο άλλος»

Όταν ρωτήθηκε για το πώς ήταν η ζωή της πριν από δέκα χρόνια, η Μαρία Σολωμού αποκάλυψε πως το 2012 με 2013 βίωνε μια πολύ δύσκολη περίοδο και σε καθημερινή βάση έκλαιγε: «Ήμουν πάρα πολύ καταπονημένη το 2012. Πέρασα δύσκολα το 2012 – 2013. Δούλευα φουλ, ξυπνούσα κάθε μέρα και έκλαιγα, κράτησε καμιά διετία, δεν ήξερα τι ήθελα ακριβώς. Δεν ήμουν και πολύ ευχαριστημένη προσωπικά, ήθελα πολύ να εξαφανιστώ, ο γιος μου ήταν ακόμα μικρός και εγώ είχα τότε πολλή δουλειά. Ένιωθα μονίμως τύψεις, δεν ένιωθα καλά. Είχα πάθει τρέλα. Η συμβουλή που θα έδινα στον τότε εαυτό μου είναι να χώριζε τότε κι όχι να περίμενε μερικά χρόνια».

 ΑΝΕΚΔΟΤΟ "Δεν εισαι πουτάνα, άρρωστη είσαι"

Το ζευγάρι πάει εξετάσεις στον γυναικολόγο. Του λεει η κυρία: Θέλω να κάνω συνέχεια σεξ με διάφορους άντρες, τι λέτε  γι αυτό; Γιατρός: Απλά είσαστε άρρωστη ξενομανής. ΚΥΡΙΑ πρός τον σύζυγό της: ΑΝΔΡΕΑ ακούς;;; Άρρωστη είμαι οχι ΠΟΥΤΑΝΑ όπως με λές

2 σχόλια:

  1. 🤣 ΗΘΟ... ΠΟΙΟΣ

    ΠΟΥ ΔΙΔΆΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΊΑ!!!

    ΟΛΑ ΑΝΤΊΘΕΤΑ ΣΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΛΑ
    ΣΟΥΛΑΤΣΑΡΕ ΣΤΟΝ ΦΑΔΑ...ΣΤΟ ΛΥΚΑΜΠΕΕΕΤΟΥΣ ΓΚΟΣΙΠ ΕΤΣΑ! ΓΙΑ ΤΟ blog😏

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive