Τα media shops, με την «ειδικότητα» και τον «επαγγελματισμό» που τα διακρίνει, φρόντισαν (με το αζημίωτο φυσικά) να τροφοδοτήσουν τις τουρκοσειρές με περισσότερα από 1.600 διαφημιστικά μηνύματα, «τουφεκίζοντας» στον αέρα όποιο διαφημιστικό μήνυμα κυκλοφορούσε και βάζοντας τους πελάτες που τους εμπιστεύτηκαν τα χρήματα τους, να πληρώσουν τον λογαριασμό.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ΣΚΑΙ, την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2022, με εξευτελιστική τηλεθέαση 4,6% στο δυναμικό κοινό, μετέδωσε στην (πανάκριβη) βραδινή ζώνη για κάθε ένα λεπτό τουρκοσειράς και ένα διαφημιστικό μήνυμα (60 διαφημίσεις για 58 λεπτά μετάδοσης!)
Ο λογαριασμός που πλήρωσαν οι διαφημιζόμενοι δεν αφορά μόνο το οικονομικό κόστος. Αφορά και την «χρέωση» τους, με την διαφημιστική χρηματοδότηση της μετάδοσης τουρκικής γλώσσας, επίδειξης τουρκικής σημαίας και προπαγανδιστικής «ωραιοποίησης» μιας κοινωνίας που βρίσκεται κάτω από τον ζυγό ενός αδίστακτου, «κανονικού ισλαμοφασίστα» - σύμφωνα με τον Τούρκο καθηγητή Πολιτικών Επιστημών, πρώην διευθυντή του ΟΗΕ στη Σλοβενία, δημοσιογράφο και συγγραφέα Τζενγκίζ Ακτάρ.
Και οι δύο τουρκοσειρές που μεταδόθηκαν τον Σεπτέμβριο 2022 από τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ΣΚΑΙ (συμφερόντων οικογένειας Αλαφούζου) και ΣΤΑΡ (συμφερόντων οικογένειας Βαρδινογιάννη) υπάρχουν ελεύθερα και δωρεάν στο διαδίκτυο μέχρι και το τελευταίο επεισόδιο.
Η πανελλήνια μετάδοση τους μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο 15θήμερο του Οκτωβρίου 2022.
Η απαξίωση επιδοτούμενων από τους ισλαμοφασίστες της Άγκυρας τουρκικών σειρών τζάμπα-πράμα από το τηλεοπτικό κοινό της χώρας μας, αποτέλεσε ισχυρό ράπισμα στην πλεονεξία μερικών ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών πανελλήνιας εμβέλειας.
Όσον αφορά τους διαφημιζόμενους – χρηματοδότες της τουρκικής προπαγάνδας μέσα στην Ελλάδα, τον μήνα Σεπτέμβριο 2022, ξεχώρισαν:
Δύο από την «Ομάδα των 4», δηλαδή των γιγαντιαίων πολυεθνικών που έχουν καταδικαστεί από τη Ευρωπαϊκή και την Γαλλική επιτροπή ανταγωνισμού για «πρακτικές χειραγώγησης των τιμών» με την δημιουργία καρτέλ, η Procter & Gamble και η Colgate, οι οποίες διέθεσαν συνολικά και στις 2 τουρκοσειρές περισσότερα από 120 διαφημιστικά μηνύματα.
Η PMM (Public, Media Markt) διέθεσε περισσότερα από 50 διαφημιστικά μηνύματα, η Ferrero, τώρα που ξεχάστηκε η υπόθεση σαλμονέλας, διέθεσε για τα εισαγόμενα προϊόντα Kinder 36 διαφημιστικά μηνύματα, οι αλυσίδες λιανικής Lidl Hellas (Γερμανικών συμφερόντων), η ΑΒ Βασιλόπουλος (Βελγικών συμφερόντων) και η ΜΑΣΟΥΤΗΣ (Ελληνικών συμφερόντων) διέθεσαν συνολικά την αξία 96 διαφημιστικών μηνυμάτων – και οι 6 παραπάνω επιχειρήσεις στην τουρκοσειρά του ΣΚΑΙ.
Οι τριακόσιες περίπου εταιρείες που πλήρωσαν διαφημιστικό χρήμα τον μήνα Σεπτέμβριο 2022 σε τουρκοσειρές της Ελληνικής Τηλεόρασης, με την «επιστημονική» καθοδήγηση των «επαγγελματιών» των media shops, βρίσκονται σε σχετικό πίνακα, εδώ.
Ας ελπίσουμε ότι με την ολοκλήρωση της μετάδοσης των δύο τελευταίων τουρκοσειρών, οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί που τα τελευταία δύο χρόνια υβριδικού πολέμου της Τουρκίας εναντίον της χώρας μας «σαγηνεύτηκαν» απο το εύκολο κέρδος των τουρκοσειρών τζάμπα-πράμα (ΣΤΑΡ, ΣΚΑΙ, ΑΝΤ1), θα σταματήσουν επιτέλους να μεταδίδουν την τουρκική γλώσσα, να επιδεικνύουν συνεχώς την τουρκική σημαία και να κάνουν ύπουλη τουρκική προπαγάνδα για τον «γενναίο Τούρκο στρατιώτη» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι.
Εμείς πάντως στην Επιτροπή Τουρκοσειρών του International Hellenic Association παραμένουμε σταθεροί και προσηλωμένοι στο σύνθημα Παίζουνε Τούρκικο; Αλλάζουμε Κανάλι! Εσείς;
Αλλάζουμε κανάλι?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλείστε τις ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ,
ΛΈΜΕ ΧΡΌΝΙΑ ΤΏΡΑ.