Συνεπώς,
ο κατάλληλος ήχος ή η κατάλληλη μαζοενέργεια είναι ικανή να
ενεργοποιήσει τον χωρο-χρόνο (4η διάσταση), ώστε να μεταβούμε στον
ενεργειακό χωρο-χρόνο (5η διάσταση).
Το 2001 είχαμε πολλά γεγονότα που ήδη έχω αναλύσει εισπράτοντας την χλεύη κάποιων
Άλλα για μια ακόμη φορά ας θυμηθούμε κάποια:
Πριν
την 25 Σεπτεμβρίου του 2001 είχαμε δυο γεγονότα που συνδέονται όσο κι
αν φαντάζει τρελό. Είχαμε λοιπόν, την τρομοκρατική ενέργεια στους
δίδυμους πύργους και λίγο πιο πριν την γνωστή συναυλία στις στήλες του
ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ…( βλ.: Στο κύκλο του αριθμού 11)
Η
NASA, λοιπόν, ισχυρίζετεαι ότι: επέλεξε την Ελλάδα, για την ακρίβεια,
το ζήτησε σχεδόν ενάμισι χρόνο πριν από την Ελληνική Κυβέρνηση για να
δημιουργήσει με τη βοήθεια της μουσικής του Βαγγέλη Παπαθανασίου, μέσα
από τον Ναό του Ολυμπίου Διός, τις «κατάλληλες συνθήκες» προκειμένου η
αποστολή της προς τον Πλανήτη Άρη να στεφθεί με επιτυχία!
Για
προσέξτε εδώ με τι έντεχνο τρόπο την πάνε την δουλειά αλλού, ενώ ξέρουν
ότι όλα αυτά παραπέμπουν στις Πλουτωνικές δυνάμεις και, ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΠΥΛΗ για να ενεργοποιήσουν όχι μόνο το
διαπλανητικό σύστημα που βρήκαν έτοιμο, ώστε να κάνουν ένα ακόμη βήμα
πιο πέρα, αλλά εκτός αυτού παράλληλα να κάνουν και άλλα που έχουν σχέση
με άλλες διαστάσεις και, συγκεκριμένα με την διάσταση των μορφών.
Δημοσίευσα κάποια πράγματα την στιγμή που όσοι γνώριζαν σιωπούσαν, ενώ
οι αδαείς με κορόιδευαν. Βέβαια δεν περίμενα και κάτι καλύτερο από όλους
αυτούς που σκότωσαν την ΜΝΗΜΗ και φυλάκισαν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Προσπαθούν
να αφανίσουν τους Έλληνες για να μην κινδυνέψουν ποτέ να χάσουν ότι
έκλεψαν και οικειοποιήθηκαν.
Όλα
αυτά φυσικά είχαν να αντιμετωπίσουν την συστηματική απόκρυψη
πληροφοριών και την προσπάθεια ελέγχου του ανθρώπινου νου, μιας και στο
κάτω, κάτω, όλοι εμείς δεν είμαστε τίποτα άλλο παρά “ταπεινά
ανθρωπάκια”, μπροστά στον πόλεμο της παραπληροφόρησης που διεξάγεται.
Ειδικά πάνω σε θέματα επικοινωνίας που σχετίζονται με εξωγήινους
πολιτισμούς.
Έδω ΣΤΟ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ ένα κορυφαίο παράδειγμα, είναι οι “στίχοι της ΜΥΘΩΔΙΑΣ”, που ανέλυσα κατά το παρελθόν (ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΥΘΩΔΙΑΣ)
Παρατηρούμε,
λοιπόν, εκεί, πως χρησιμοποιούν όλο το μαθηματικό υπόβαθρο από το
περιβόητο “δέντρο της ζωής” σε συνδιασμό με την ιερά ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ και
προπομπό τον Πλούτωνα.
Άραγε γιατί; Μήπως και για να ανοιχθούν Πύλες προς άλλες διαστάσεις;
Τα ΜΜΕ μας λένε πως η NASA με την συναυλία αυτή έστειλε ένα μήνυμα προς εξωγήινους πολιτισμούς, έτσι απλά γενικά και αόριστα.
Άλλοι βέβαια μιλούν για τελετή, όπου ζητούν βοήθεια. Άραγε από ποιους; Και για ποιο λόγο;
Όταν αρχικά στην Μυθωδία επαναλαμβάνεται αρκετές φορές ο στίχος:
“ΔΙ Α Ε ΛΑ”.
Γενικά
θα έλεγα ότι με την Μυθωδία, στέλνονται αρκετές γνώσεις της Πυθαγόρειας
διδασκαλίας στον αιθέρα ως “περιφερειακή παροχή ενδείξεων”, με την
χρήση των βαθμωτών πεδίων, διότι με αυτό το υπερ-όπλο μπορούν να
δημιουργήσουν ένα ηλεκρομαγνητικό φαινόμενο εδώ και να το στείλουν όπου
θέλουν… οπότε πάυει να είναι ένα απλό μήνυμα, όπως θέλουν να το
παρουσιάζουν.
Τα
βαθμωτά πεδία πληροφοριακά σχετίζονται με την την διάσπαση της
συμμετρίας της αρχικής αλληλεπίδρασης που ενοποιεί όλες της
αλληλεπιδράσεις που ίσως γνωρίζουμε σήμερα ως θεμελιώδεις. Τα πεδία
Ηiggs σχετίζονται και αυτά με την διάσπαση της συμμετρίας της ασθενής
αλληλεπίδρασης, της ηλεκτρομαγνητικής και της ισχυρής του Καθιερωμένου
προτύπου με την σωματιδιακή φυσική. Συγκεκριμένα, η διάσπαση είναι το
λεγόμενο αυθόρμητο σπάσιμο της συμμετρίας, που έπαιξε πρωταρχικό ρόλο
στην ανάπτυξη της θεωρίας του πληθωριστικού σύμπαντος
Τα βαθμωτά πεδία χρησιμοποιήθηκαν από την NASA για την αποστολή του ήχου και της εικόνας της ΜΥΘΩΔΙΑΣ στο διάστημα.
Ο ΕΛΛΗΝ Λόγος το επιβεβαιώνει αυτό με την παρακάτω ισοψηφία:
ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ ΙΟΥΝΙΟΥ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΝΑ = ΛΑΒΕ ΧΡΗΣΗ ΒΑθΜΩΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ = 3905
ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ ΙΟΥΝΙΟΥ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΝΑ = ΛΑΒΕ ΧΡΗΣΗ ΒΑθΜΩΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ = 3905
Στο
παρακάτω απόσπασμα από το άρθρο του Ίωνα Μάγγου, με τίτλο :”ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ
ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ; Από Την Σελήνη!”, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό
Άβατον 2006. Η θεωρία της διττότητος του Jean Pierre Garnier Malet μας δίνει με επιστημονικό ότι: «Η ελικοειδής κίνηση τηςδιττότητος του χρόνου και του χώρου
είναι ένα φαινόμενο το οποίο παρατηρείται σε όλο το σύμπαν, στο απείρως
μεγάλο και στο απείρως μικρό των κυττάρων μας και του DNA» .
Για
το λόγο αυτό στην ΜΥΘΩΔΙΑ ο αριθμός 11 είναι το κλειδί. Πάνω σε όλο
αυτό το σκεπτικό βασίζονται κι άλλες απόκρυφες τεχνολογίες , που σκοπό
έχουν την επικοινωνίας εξ αποστάσεως μεταξύ του ανθρώπινου πολιτισμού κι
ενός άλλου “εξωγήινου” πολιτισμού…
Πολλές
διασταυρωμένες παρατηρήσεις τις έχω συμπεριλάβει σε βιβλία που έγραψα,
όπως, από το ότι οι μυημένοι αποκρυφιστές που συνεργάζονται με την NASA,
έχουν δημιουργήσει ένα μυστικό κώδικα επικοινωνίας με ανώτερες
“πνευματικές οντότητες” που δρούν σ’ άλλες διαστάσεις, μέχρι, την
ενεργοποίηση και χρησιμοποίηση των μεγάλων δυνάμεων του δικτύου των
“μαύρων τρυπών”, που έχει σχέση με τις άλλες διαστάσεις και, βρίσκεται
μετά τη σελήνη.
Υ.Γ. ______Όταν
στον Μέγα Αλέξανδρο έφεραν τον Γόρδιο δεσμό για να τον λύσει, τότε
εκείνος με μία κίνηση τον έκοψε στην μέση. Κάπως έτσι σκεπτόμενος άρχισα
να αναλύω τους περιβόητους στίχους της ΜΥΘΩΔΙΑΣ. Έχουμε ήδη αναρτήσει
μια γενική τοποθέτηση για την ΜΥΘΩΔΙΑ, εδώ γίνεται μία προσπάθεια να
δώσουμε το πρώτο μέρος της μαθηματικής προσέγγισης των στίχων της.
ΟΜΑΔΑ Α)Ανδρικός χορός
Αναλύουμε τους παρακάτω στίχους:
ΔΙΑ= 4+10+1= 15
ΕΛΑ= 5+30+1= 36
ΔΙΑ/ΕΛΑ= 15/36= Φ³/10 (όπου Φ=1,618)
ΛΑΣ= 30+1+200= 231, εδώ κατ’ αναλογία έχουμε: ΛΑ/Σ= 31/200= Φ³/30
ΕΣΙ= 5+200+10= 215
ΠΕΔΙ= 80+5+4+10= 99
ΕΣΙ/ΠΕΔΙ= 215/99= Φ³/2 (εδώ έχουμε αναγωγή στην συγκεκριμένη απόσταση, που είναι κατά Πυθαγόρα η μονάδα συγκρίσεως και μετατροπής των αποστάσεων των πλανητών σε α.μ)
ΔΙΑ=4+10+1= 15
ΕΡΟΤΑ= 5+100+70+300+1= 476
ΔΙΑ/ΕΡΟΤΑ=15/476= Φ³/130
ΖΙΤΟΣΙ= 7+10+300+70+200+10= 597
ΕΛΑ= 36
ΖΙΤΟΣΙ/ΕΛΑ== 597/36= 4Φ³
ΔΙΑΣΙ= 4+10+1+200+10= 225
ΘΕΕ ΜΟΥ= 9+5+5+40+70+400= 529
ΔΙΑΣΙ/ΘΕΕ ΜΟΥ=225/529= Φ³/10
ΕΣΟΜΕΝ= 5+200+70+40+5+50=370
ΣΙ=200+10=210
ΕΣΟΜΕΝ/ΣΙ=370/210= 1+ Φ³/3
Ομοίως προχωρούμε και στους επόμενους στίχους της ΜΥΘΩΔΙΑΣ.ΟΜΑΔΑ
Β)Γυναικείος Χορός
ΔΙΑ =15
ΤΕ= 305
ΔΙΑ/ΤΕ= 15/305= Φ³/100
ΤΙΝ= 360
ΜΙ= 50
ΤΙΝ/ΜΙ= 360/50= 3+ Φ³
ΤΕΡΑ= 406
ΕΛΑ= 36
ΤΕΡΑ/ΕΛΑ= 406/36= 7+ Φ³
Αθροίζοντας όλα τα παραπάνω αποτελέσματα των λεξάριθμων λόγων και κάνοντας τις πράξεις βρίσκουμε αποτέλεσμα ίσο περίπου με (9Φ³+Φ), που είναι ίσο περίπου με 39,5.
Κατά την γνώμη μου ο αριθμός 39,5 δεν είναι μια απλή σύμπτωση, αλλά παραπέμπει στην απόσταση 39,5 α.μ της 10ης τροχιάς,δηλαδή στον πλανήτη ΠΛΟΥΤΩΝ.
Εάν σκεφτούμε ότι έχουμε να κάνουμε με ήχους που στάλθηκαν στο διάστημα, τότε για να αποκλείσουμε τυχόν λάθη, οφείλουμε να φιλτράρουμε το αποτέλεσμα.
Έτσι λοιπόν στον Τίμαιο του Πλάτωνα μαθαίνουμε τις σχέσεις μεταξύ των αποστάσεων των πλανητών και τις αριθμητικές σχέσεις των μουσικών τόνων.
Οι σχέσεις λοιπόν αυτές ακολουθούν δυο γεωμετρικές προόδους:
α) Με λόγο 2 (δυαδικότητα) και β) με λόγο 3 (τριαδικότητα).
Από την εφαρμογή ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ των τροχιών στο Ηλιοκεντρικό σύστημα (Κατά Πυθαγόρα),έχουμε:
ΠΛΟΥΤΩΝ= 39,506/1, Ο ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΉΣ ΔΕΝ ΠΑΡΙΣΤΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ , αλλά δείχνει την τριαδική αναλογία.
(βλ.,ΙΠ.ΔΑΚΟΓΛΟΥ: "Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ", Τόμ Ά, σ.104).
ΟΜΑΔΑ Α)Ανδρικός χορός
Αναλύουμε τους παρακάτω στίχους:
ΔΙΑ= 4+10+1= 15
ΕΛΑ= 5+30+1= 36
ΔΙΑ/ΕΛΑ= 15/36= Φ³/10 (όπου Φ=1,618)
ΛΑΣ= 30+1+200= 231, εδώ κατ’ αναλογία έχουμε: ΛΑ/Σ= 31/200= Φ³/30
ΕΣΙ= 5+200+10= 215
ΠΕΔΙ= 80+5+4+10= 99
ΕΣΙ/ΠΕΔΙ= 215/99= Φ³/2 (εδώ έχουμε αναγωγή στην συγκεκριμένη απόσταση, που είναι κατά Πυθαγόρα η μονάδα συγκρίσεως και μετατροπής των αποστάσεων των πλανητών σε α.μ)
ΔΙΑ=4+10+1= 15
ΕΡΟΤΑ= 5+100+70+300+1= 476
ΔΙΑ/ΕΡΟΤΑ=15/476= Φ³/130
ΖΙΤΟΣΙ= 7+10+300+70+200+10= 597
ΕΛΑ= 36
ΖΙΤΟΣΙ/ΕΛΑ== 597/36= 4Φ³
ΔΙΑΣΙ= 4+10+1+200+10= 225
ΘΕΕ ΜΟΥ= 9+5+5+40+70+400= 529
ΔΙΑΣΙ/ΘΕΕ ΜΟΥ=225/529= Φ³/10
ΕΣΟΜΕΝ= 5+200+70+40+5+50=370
ΣΙ=200+10=210
ΕΣΟΜΕΝ/ΣΙ=370/210= 1+ Φ³/3
Ομοίως προχωρούμε και στους επόμενους στίχους της ΜΥΘΩΔΙΑΣ.ΟΜΑΔΑ
Β)Γυναικείος Χορός
ΔΙΑ =15
ΤΕ= 305
ΔΙΑ/ΤΕ= 15/305= Φ³/100
ΤΙΝ= 360
ΜΙ= 50
ΤΙΝ/ΜΙ= 360/50= 3+ Φ³
ΤΕΡΑ= 406
ΕΛΑ= 36
ΤΕΡΑ/ΕΛΑ= 406/36= 7+ Φ³
Αθροίζοντας όλα τα παραπάνω αποτελέσματα των λεξάριθμων λόγων και κάνοντας τις πράξεις βρίσκουμε αποτέλεσμα ίσο περίπου με (9Φ³+Φ), που είναι ίσο περίπου με 39,5.
Κατά την γνώμη μου ο αριθμός 39,5 δεν είναι μια απλή σύμπτωση, αλλά παραπέμπει στην απόσταση 39,5 α.μ της 10ης τροχιάς,δηλαδή στον πλανήτη ΠΛΟΥΤΩΝ.
Εάν σκεφτούμε ότι έχουμε να κάνουμε με ήχους που στάλθηκαν στο διάστημα, τότε για να αποκλείσουμε τυχόν λάθη, οφείλουμε να φιλτράρουμε το αποτέλεσμα.
Έτσι λοιπόν στον Τίμαιο του Πλάτωνα μαθαίνουμε τις σχέσεις μεταξύ των αποστάσεων των πλανητών και τις αριθμητικές σχέσεις των μουσικών τόνων.
Οι σχέσεις λοιπόν αυτές ακολουθούν δυο γεωμετρικές προόδους:
α) Με λόγο 2 (δυαδικότητα) και β) με λόγο 3 (τριαδικότητα).
Από την εφαρμογή ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ των τροχιών στο Ηλιοκεντρικό σύστημα (Κατά Πυθαγόρα),έχουμε:
ΠΛΟΥΤΩΝ= 39,506/1, Ο ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΉΣ ΔΕΝ ΠΑΡΙΣΤΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ , αλλά δείχνει την τριαδική αναλογία.
(βλ.,ΙΠ.ΔΑΚΟΓΛΟΥ: "Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ", Τόμ Ά, σ.104).
ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΝΙΚ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.