Σάββατο 2 Ιουλίου 2022

ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΘΕΜΗ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗ ΓΙΑ ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΤΟΥ – Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ – ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΕ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ

Καταγραφή

Στον εισαγγελέα οδηγείται σήμερα, Σάββατο ο γνωστός τραγουδιστής Θέμης Αδαμαντίδης αφού πέρασε το βράδυ στα κρατητήρια της Αργυρούπολης, έπειτα από καταγγελία της συντρόφου του για ξυλοδαρμό....

Σύμφωνα με την ίδια, την τράβηξε από τα μαλλιά, άσκησε βία σε βάρος της και την έβρισε. Μεταξύ άλλων τονίζει:

«Εγώ βρισκόμουν εξωτερικά του καταστήματος, μέσα στο αυτοκίνητο του Θέμη Αδαμαντίδη. Ο τραγουδιστής βρισκόταν μέσα στο κατάστημα και έπαιζε τυχερά παίγνια. Εγώ για περίπου δύο ώρες ήμουν μόνη στο αυτοκίνητο και τον περίμενα. Κάποια στιγμή, στη 1:30 βγήκα από το αυτοκίνητο και ενώ βρισκόμουν ακριβώς απ’ έξω μίλησα στο κινητό μου στην εφαρμογή Messenger. Εκείνος, μόλις με είδε να μιλάω στο τηλέφωνο, βγήκε έξω αγριεμένος και μου άσκησε σωματική και λεκτική βία. Συγκεκριμένα με τράβηξε από τα μαλλιά, με χαστούκισε στο πρόσωπο και με κλώτσησε δυνατά στο γοφό μου. Ταυτόχρονα με απείλησε με τη φράση “κ…., π…., ξ…, γ….., με ξεφτιλίζεις, θα σε σκοτώσω”. Παράλληλα με κατηγορούσε ότι φλερτάρω με τον ταξιτζή απέναντι, κάτι το οποίο είναι απόλυτα ψευδές», κατέθεσε σύμφωνα με πληροφορίες η Βαρβάρα Κίρκη.

Ανέκαθεν είχε παθολογική ζήλια προς το πρόσωπό μου και μου φέρεται άσχημα συνέχεια. Έχει ασκήσει πολλές φορές στο παρελθόν σωματική βία εις βάρος μου, με σπρώχνει συνέχεια με βία, με χτυπάει με τα χέρια του με μπουνιές στα μπράτσα μου, με χαστουκίζει και μου πετάει αντικείμενα mε συχνότητα περίπου κάθε δεύτερη ημέρα. Μία φορά μου πέταξε αναπτήρα μέσα στο στόμα, όταν ήμασταν στο καμαρίνι του στην Πάτρα, ενώπιον των συνεργατών του. Σχεδόν καθημερινά με εξυβρίζει και όταν είμαστε μόνοι μας αλλά και δημοσίως μέσα στο μαγαζί που τραγουδάει. Αρκετές φορές στο παρελθόν με έχει κλωτσήσει σε δημόσιο χώρο, επίσης τακτικά μου βάζει κρυφά μαγνητοφωνάκια μέσα στο αυτοκίνητο, στην τσάντα μου και στο σπίτι, για να μαθαίνει με ποιον μιλάω, πράγμα που δεν γνώριζα. Αρκετές φορές ανακάλυψα τα μαγνητοφωνάκια, και όταν του τα έδειχνα, το παραδεχόταν ότι με παρακολουθούσε. Μάλιστα, αρκετές φορές, άκουγε τις μαγνητοφωνημένες συνομιλίες τα ξημερώματα, όταν εγώ κοιμόμουν.
Ο δικηγόρος του Θέμη Αδαμαντίδη, Αλέξης Κούγιας, με ανακοίνωση που εξέδωσε δίνει μία άλλη διάσταση στη σύλληψη του τραγουδιστή, ύστερα από την καταγγελία της πρώην, όπως τονίζει, συντρόφου του.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του «έκανε μια ανυπόστατη μήνυση με σκοπό να τον εκβιάσει» ενώ όπως υποστηρίζει του έκλεψε 7.000 ευρώ από το σπίτι του.

Θέμης Αδαμαντίδης: Αναλυτικά η δήλωση του Αλέξη Κούγια

Θέμης Αδαμαντίδης: «Θύμα εκβιασμού και κλοπής ο τραγουδιστής» – Τι απαντά ο δικηγόρος του
«Όπως είναι γνωστό, το δικηγορικό μας γραφείο εκπροσωπεί τον κο Θέμη Αδαμαντίδη σε όλες τις νομικές του υποθέσεις. Σήμερα το απόγευμα μια πρώην σύντροφός του, με την οποία έχει διακόψει τη σχέση του τις προηγούμενες μέρες, γνωρίζοντας ότι σήμερα το βράδυ έχει συναυλία, με σκοπό να τον εκβιάσει, του έκανε μια ανυπόστατη μήνυση, με αποτέλεσμα ο κ. Αδαμαντίδης να συλληφθεί στα όρια του αυτοφώρου.

Εις βάρος της συγκεκριμένης κυρίας ο κ. Αδαμαντίδης υπέβαλε μήνυση για ψευδή καταμήνυση, συκοφαντική δυσφήμηση, αλλά και για αυτοδικία, αφού αυτή δεν του έδινε τα κλειδιά του σπιτιού του και χρησιμοποιώντας τα του έκλεψε 7.000 ευρώ και γι’ αυτό το λόγο της υπεβλήθη μήνυση και για κλοπή.

Η συγκεκριμένη κυρία καταζητείται στα όρια του αυτοφώρου για τα ποινικά αδικήματα, τα οποία διέπραξε εις βάρος του κου Θέμη Αδαμαντίδη.

Λόγω της απουσίας του κου Κούγια, στο πλευρό του κου Αδαμαντίδη βρίσκονται δύο συνεργάτες του γραφείου μας και προσπαθούμε, ώστε με τη συνδρομή του κου Εισαγγελέα υπηρεσίας να αφεθεί ελεύθερος, για να συμμετάσχει στη συγκεκριμένη συναυλία, τα εισιτήρια της οποίας έχουν εξαντληθεί».  makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive