Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

Μα, ΤΙ ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ είναι αυτοί; «Δεν με νοιάζει αν ο επόμενος σύντροφός μου είναι άνδρας ή γυναίκα, αρκεί να έχει κάνει το εμβόλιο»

Σε αυτούς δίνουν τα όσκαρ; Η γνωστή τεκνατζού Σούζαν Σάραντον δηλώνει σε συνέντευξή της πως ζητάει ένα πράγμα από τον επόμενο σύντροφό της: να έχει εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού.Η βραβευμένη με Οσκαρ ηθοποιός, Σούζαν Σάραντον, μίλησε στη διαδικτυακή εκπομπή «Divorced not dead» για την «ανοιχτή» σεξουαλικότητά της λέγοντας χαρακτηριστικά:... «Θέλω από την επόμενη σχέση μου ο σύντροφός μου να έχει κάνει το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού. Δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι άνδρας ή γυναίκα.  Είμαι ανοιχτή σε όλες τις ηλικίες, σε όλα τα χρώματα. Αυτά όλα είναι λεπτομέρειες για μένα. Αυτό με ενδιαφέρει κυρίως είναι ο άνθρωπος που έχω απέναντί μου να είναι περιπετειώδης».  Μετά το τέλος της μακροχρόνιας σχέσης της με τον Τιμ Ρόμπινς, η Σούζαν Σάραντον έκανε σχέση με τον κατά 31 χρόνια νεότερό της Τζόναθαν Μπρίκλιν, όπου και χώρισαν το 2015. Από τότε η Σούζαν Σάραντον δεν έχει κάνει κάποια σοβαρή σχέση. H 74χρονη ηθοποιός δήλωσε επίσης πως ψάχνει κάποιον που έχει πάθος για αυτό που κάνει και που δεν θέλει να κάνει οικογένεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive