Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΛΛΑΔΑ. Της Μαίρης Καρά


Να είσαι ΕΛΛΑΔΑ ή να μην είσαι; Γιατί να μην είμαι; Είμαι και σ’ όλη την Υφήλιο φαίνομαι! Είμαι η Ελλάδα που οι ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ κληρονομήσατε από τους ένδοξους προγόνους σας. Από την Αρχαιότητα αμυνόσασταν δυναμικά, για να διατηρείτε την Εθνική μου Ανεξαρτησία, χωρίς ποτέ να επιτεθείτε σε άλλες χώρες. Εσείς τους δίνατε τον Πολιτισμό και εκείνες σας ζήλευαν. Οποία ανωτερότητα επιδεικνύατε στους βάρβαρους και με ποια κατωτερότητα σάς επέστρεφαν το Πνεύμα σας.
 Από τον 5ο Αιώνα του Περικλή μέχρι την Επανάσταση του 1821 και το Έπος του 40, δείχνατε στους λαούς, πως οι Ηρωες πολεμούν σαν Έλληνες! Και οι ίδιες «Μεγάλες Δυνάμεις» ύστερα, ζηλεύοντας και υποτιμώντας την Εθνική σας περηφάνια, δεν σας θεωρούσαν πλέον Νικητές, μα σας έβλεπαν σαν τους υποψήφιους υποτελείς τους!...

      Με λένε Ελλάδα. Σας μιλάω ψιθυριστά, γιατί σήμερα έχουν αυτιά και οι τοίχοι. Μόνο αυτοί που θα’ πρεπε να έχουν… δεν έχουν. Αυτοί είναι περήφανοι μόνο στα… αυτιά. Θα σας πω την ένδοξη Ιστορία μου. Ποια είμαι, πως υπάρχω τόσες χιλιάδες χρόνια, πως δεν μπόρεσαν τόσες μεγάλες δυνάμεις, να με διαλύσουν. Επειδή άντεχα… ας είναι καλά τα ηρωικά παιδιά μου, που με προστάτευαν και με διατηρούσαν Ανεξάρτητη.
   Μα τώρα θα μάθετε, πως τα τελευταία παιδιά μου, με υποχρέωσαν στην Ταπείνωση. Μα αυτά δεν είναι αληθινά παιδιά μου. Ναι, αλήθεια σας λέω, μού τα φόρτωσαν κάποιοι επίδοξοι μνηστήρες μου, τους οποίους δεν δεχόμουν στα χωράφια μου… δεν τους ήθελα, γιατί έβλεπα πως με έβλεπαν… Στο μυαλό τους είχαν μόνο να με παραπλανήσουν, να πάρουν την προίκα μου και να με… Κατακτήσουν!  
      Κάποτε είχα μια συναίσθηση της ιστορικής Αξίας μου, ήμουν πτωχή πλην τίμια. Πολέμαγα για να διατηρηθώ. Πολέμαγα για τους Βαλκανικούς, για την Μεγάλη Ιδέα στην Μικρά Ασία, στον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο και άντεχα. Ξυπνούσαν μνήμες, που με συνέδεαν με το παρελθόν.  Μετά άρχισε ο ξεπεσμός μου. Ο γελοίος εμφύλιος των αριστερών με τους δεξιούς, που σφάζονταν με τα κονσερβοκούτια.
     Όμως παρόλες τις διχόνοιες τους είμαι ακόμα η Ελλάδα και μπορώ να σας διηγηθώ τη νεότερη ιστορία μου. Η Χούντα. Το ΠΑΣΟΚ. Τα λαμόγια στην Εξουσία. Το Τσοβόλα δώσ' τα όλα. Ο Κοσκωτάς. Ο Μητσοτάκης. Το χρηματιστήριο του '99. Οι κοριοί, οι παπαγάλοι. Όλοι αυτοί που δεν μπήκαν φυλακή. Ο Σημίτης, ο Κόκκαλης, ο Μπόμπολας. Οι λιμουζίνες και τα μπουζούκια σε μια χώρα, που τα τελευταία χρόνια δεν παράγει τίποτα.
      Ο Αντρέας με τα δανεικά. Οι δημόσιοι υπάλληλοι. Οι λαϊκιστές στην Εξουσία, πράσινοι και μπλε. Οι συνδικαλιστές. Οι ληστοτραπεζίτες. Οι Αλβανοί και οι σφαγές. Οι χουλιγκάνοι και τα επεισόδια. Οι κουκουλοφόροι και οι κουλτουριάρηδες αριστεροί της πλάκας υποστηρικτές τους. Οι αριστεροί με τις δεξιές τσέπες στην ΕΡΤ. Οι Υπουργοί και οι μίζες. Ο μπουνταλάς κρεμανταλάς Καραμανλής, ο άχρηστος. Οι Εισαγγελείς που δεν έβαλαν κανέναν στην φυλακή. Οι τρομοκράτες που έπιασαν την λιγότερο τρομοκρατική και από το Σύστημα 17 Νοέμβρη… κι αυτό με τρομοκρατεί.
      Σήμερα αισθάνομαι σαν βιασμένη κι είμαι τρομοκρατημένη. Μου κλοτσάνε τα ομόλογα, με έχουν κάνει σκουπίδι. Με ατιμάζουν οι Γερμανοί, με κράζουν σ' όλα τα κανάλια τους. Πιάνουν το όνομά μου στο βρωμόστομά τους όλοι… Είναι να τρελαίνεσαι, να παραληρείς... Έχω τα ωραιότερα βυζιά, που είναι σαν νησιά, τα ωραιότερα μάτια, που είναι σαν θάλασσες, τα ωραιότερα οπίσθια, που είναι σαν βουνά, αλλά δεν με γουστάρει πια κανένας. Διότι με βίασαν όλοι, νιώθω πως είμαι βρώμικη. Και δεν υπάρχει Ένας αρσενικός, Ένας Έλληνας Πολιτικός, να τους καταγγείλει όλους αυτούς, που με βιάσανε και να τους κρεμάσει. Δεν υπάρχει Ένας εισαγγελέας, Ένας ακέραιος Δικαστής… να τους καταδικάσει… Γιατί όλοι σας μ' αφήνετε αβοήθητη; Σώστε με παιδιά μου από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων. Θέλω να μείνω στην ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ…
      Όμως, το ξέρω καλά το μάθημά μου. Ο τόπος αυτός έχει χιλιάδες χρόνια χρηματιστήριο Αξιών, Πνευματικών και Ηθικών. Οι οίκοι αξιολόγησής του είναι όλα τα Πανεπιστήμια της Οικουμένης και πελάτες τους είναι όλος ο πολιτισμένος κόσμος Δυτικός και Ανατολικός. Η διαφορά είναι ότι το δικό μας Χρηματιστήριο είναι επενδυτής στον Πολιτισμό, στην Τέχνη και στην Επιστήμη αυτών των Πολιτισμών.  

     Το δικό μας έχει διηνεκή Αξία και ψυχή, ενώ το άλλο… το οικονομικό χρηματιστήριο, πουλάει αέρα και απάτη. Πουλάει ύλη φθαρτή και πεπερασμένη, γι’ αυτό χάνεται, όπως το μπαλόνι που το παίρνει ο αέρας και μετά σκάει σιωπηλά… πουλάει τα όνειρα και τις ελπίδες του λαού για μιας δεκάρας νιάτα… πουλάει τα νιάτα μας και τα γεράματά μας…  
      Είμαι η Ελλάδα και τα σπουδαία παιδιά μου είναι ο Όμηρος, ο Αριστοτέλης, ο Πλάτωνας, ο Αριστοφάνης, ο Αισχύλος, ο Θουκυδίδης, ο Περικλής, ο Μεγαλέξανδρος, η Αθηνά της Σοφίας, ο Γέρος του Μωριά, ο Καραϊσκάκης, ο Μακρυγιάννης, ο Οδυσσέας Ανδρούτσος, η Μπουμπουλίνα. Ελλάδα είναι ο Νίκος  Σκαλκώτας, η Μαρία Κάλας, ο Αριστοτέλης Ωνάσης, ο  Καβάφης, ο Ρίτσος, ο Σεφέρης, ο Ελύτης, ο Κακογιάννης, η Παξινού, η Μελίνα, ο Μίκης, ο Μάνος, ο Ξαρχάκος, ο Αγγελόπουλος, η Αλίκη και ο Δημήτρης μας, η Τζένη μας, ο Βέγγος μας και τόσοι άλλοι αμέτρητοι, που δεν τους ξεχνάμε και μαζί μας τους θυμάται πάντα κι όλη η Οικουμένη.            
      Είμαι το πάντρεμα της Αρχαίας Ελλάδας με τη Νέα Ελλάδα. Ελλάδα είναι όλοι οι πολιτισμένοι φίλοι μου, που πίνουν νερό στο όνομα μου. Αυτοί που αν και ξενιτεμένοι αυθόρμητα ξεκίνησαν το παγκόσμιο κίνημα υπέρ μου, ζητώντας να πάρουν την Ελληνική υπηκοότητα, προκειμένου να μου συμπαρασταθούν και να με υπερασπίσουν. Αυτοί που αναγνώρισαν πόσο μεγάλο Έθνος είναι οι Έλληνες και τι έχουν προσφέρει στον Πολιτισμό του κάθε λαού της Υφηλίου.
     Ελλάδα είναι τα ξενικά τους ονόματα, που κοιτάζοντας την ετυμολογία τους, παραπέμπουν στην Ελληνική γλώσσα! Η Ελλάδα είναι το Α και το Ω όλου του ανθρώπινου Γένους. Είναι ο Ήλιος, που με τις αχτίδες του ζεσταίνει τις χώρες και το Πνεύμα όλης της Οικουμένης. Το Φως που εκπέμπει αυτή η ευλογημένη χώρα σε όλες τις  άλλες. Αυτό το Συμπαντικό Φως   θα συνεχίσει να το εκπέμπει σε όλο τον Πλανήτη χωρίς όρια και περιορισμούς, γιατί Θεϊκή η προέλευση και η καταγωγή της.  
    Ελλάδα είναι το άπλετο Φως και το Ελεύθερο Πνεύμα, που ποτέ δεν υποτάσσεται σε κανέναν επίδοξο κατακτητή. Η Ελλάδα είναι η δοξασμένη χώρα με τον περήφανο λαό της, που νομοτελειακά υποτάσσει τους ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ! 
        ΖΗΤΩ Η ΑΔΟΥΛΩΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive